hier trouwens niet veel nieuws hoor.. t enge wel ik maka opeens were heeeel veel melk an terwijl ik alleen nog een avond voeding geef zoo raar is echt iets sinds gister
Misschien een beetje laat maar heb het een en ander gemist. @Aisca gefeliciteerd lekker gaan genieten van je roze wolk! @Sab mooie echo's meid en leuk kaartje. Lekker he dat alles goed is! @Lammetje ik hoop zo voor je dat het raak is jij hebt je portie ook wel gehad las ik met miskramen en bbz. Wel fijn dat je van de huisarts clomid hebt gekregen. Ik denk ook dat het te mooi is om waar te zijn de eerste ronde na de ma weer raak. Maar ja zeg nooit, nooit! @Vrijheid nog nieuws na je bezoek aan de huisarts? @Me2 fijn dat de uitslagen van je onderzoek goed waren lekker onbezorgd zwanger zijn heerlijk! Nou hier ga ik even mijn kleine boefje haar avond eten geven. Dat kind kan eten het is echt een bolletje. Ze is 70 cm en weegt 9095 gram. Flinke meid dus
vannilivi en pina bofkonten zeg dat uitslapen maar geloof me nu kan het nog straks is het uit met de pret! aylin heerlijk toch zon dikkertje! ik heb ook zon dikkertje we noemen haar nu al chubbie romy ha ha Sab meid vertel vertel zit je op je roze wolk met fam beschuit en muisjes te eten?
Hier hetzelfde. Onze kindjes schelen maar 4 daagjes! Ons mannetje is 12-2 geboren en weegt 9280 en is 71,5 cm. Ook zo'n bolletje @ lammetje ja ik vrees ook dat dat uitslapen binnenkort afgelopen is! Nu nog maar even genieten!
de mijne is wel langer en later geboren.. yorgos is op 5 maart georen en is 75 cm lang.. mn man zet 76 amaar is echt 75.. mar wegen weet ik eigenlijk niet ikd enkiets van 8,5 9 kg
Thanks voor je reactie heb dit nooit eerder gehad dus dacht misschien is het mijn ei..? Dacht misschien dat het iets met de curettage te maken had maar gelukkig hebben meer meiden dit.
Vind het wel lekker hoor een chubbie meisje. @Vanilivi haha jij hebt dus ook een lekker bolletje. Krijg altijd opmerkingen van zooo die komt niks te kort. En zo, zo wat een dikkertje. Ze was laatst goed ziek en dan is het wel lekker als ze wat steviger is. Ben benieuwd of mijn toekomstige tweede kindje ook zo tonnetje rond word
hey meiden! hihi lammetje, nog geen muisjes maar ben wel helemaal gek gebeld, zo leuk! had verwacht dat mensen minder enthousiast zouden zijn bij de 2e maar niets is minder waar. iedereen is zo blij en vind het zo leuk! vooral mijn schoonmoeder, maar ik had ook niet anders van haar verwacht het word haar 3e kleinkind en ze is helemaal in de wolken. echt heel leuk al die reacties! zit nu nog hoger op mijn wolk daimy blijft niet achter hoor, met gewicht ze is nog geen 6 maanden en weegt 8500 gram en is 72 cm. aylin geen idee of het je ei is, zou goed kunnen volgens mij! pina, nog even afwachten, spannend hoor! vannilivi, hier ook heerlijk tot 11 uur geslapen hoor
@Sab heerlijk he die chubbie beebs Mijn moppie was met 6 maanden 8280 gram en 67 cm Leuk dat je familie en kennissen zo leuk reageerde.
hi dames, wilde nog even op het laatste reageren, ben dus niet naar de huisarts geweest, net de ochtend na mijn zwangerschapstest word mevr. hier ongi., ik werd wakker met erge buikkrampen niet normaal, ik snap dan ook niets meer van mijn cyclus, ben wel een beetje down nu..omdat het nu ronde 4 gaat worden, maar ach ik denk maar het was nog niet ment to be.... verder de dames hier succes met zwangeren! ik moet effe uit deze ienieminie dipje kruipen..kom dan weer vrolijk terug..om voor de 4de ronde te gaan... gr. en succes allemaal
Heee Vrijheid... wat balen meid! Dat je maar gauw weer uit je dipje mag komen! Daar is niks aan zeg! ! Het is nu half drie s nachts en wij zitten hier beneden! Manlief kan niet slapen en ik wel maar ja door hem wakker! Heb nogal weer last van obstipatie...pfff dan zit het me echt dwars maar het wil er weer eens niet uit... Groetjes!
vrijheid balen meid het zag er zo goed uit op naar de volgende ronde meid (jeetje wat klinkt dat altijd kl....te he ) sab meid leuk hoor dat je allemaal leuke reacties hebt gehad das zo tof geniet er maar lekker van meid !
vrijhei: jeetje kan me voorstelen dat je j edown voelt hoor.. bah.. duim voor je dat t deze ronde raak is
Vrijheid balen meid. Kan me de teleurstelling zeker voorstellen. Maar misschien is het ronde 5 raak toch? Mijn dochter heeft me vanmorgen ook vrij gegeven. Ze is net wakker Vanmorgen mijn temp weer genomen 36.8 wel hoger dan normaal maar iets gezakt. Moet wel zeggen dat ik heel onrustig heb geslapen. Steeds wakker. Ik weet niet of het hiermee te maken heeft...?
aylin jeetje wat spannend.. en lekker he ochtendje vrij.. hier is de eerste net wakker de kleinste slaapt nog lekker.. ik zie wel dat je al over tijd bent spannnend hoor.. geen testje er tegen ana gooien
Lekker he als ze wat groter zijn. Toen mijn moppie jonger was kwam ze altijd rond 07:00 soms wel 06:00. Nu met 09:00 is het heerlijk uitslapen. Meestal heb ik niet echt geluk de dame slaapt alleen uit in het weekend. Juist als pappa er meestal uit gaat
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80 & Aisca link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Vrijheid ik heb je veranderd, maar weet niet wanneer je nod valt..knuffel!
He meiden, Afgelopen woensdag toch ongi geworden. Mijn eerste ronde is nu op niets uitgelopen. We zijn nu weer in gesprek of de kriebelbreak wel zo'n goed plan is. Om gek van te worden, we komen er gewoon niet uit. Het lijkt ons ook zo leuk. En zo snel. Dus toch nog even niet. Maar 't is wel leuk. En vlot achter elkaar heeft zo veel voordelen. Maar ook nadelen. Daar komen we wel overheen. We gaan er voor. Maar het is wel errug snel. Ja, misschien toch nog even wachten. AAAAHHHHHH Aylin, spannend hoor, ik duim voor je. Alle andere dames, heel veel succes