Ik was ook niet te genieten hoor tijdens mijn zwangerschap. Mijn man ziet daar dus ook als een berg tegen op. Mocht ik zwanger worden van een tweede kindje
Hee Muis, Moeilijk hé! Wat is wijsheid... zo zitten wij nu ook te dubben.. Wat doen we als ik dit weekend ongi word, toch maar weer aan de anticonceptie (wel zo veilig) of gewoon freewheelen... Ja wij komen er hier ook nie uit!
@ Pina spannend voor jou! Wanneer ga je testen? Duim duim duim! @ Marloes succes met de echo vandaag! Ook spannend!
als er dit weekend nog niks is dat ga ik maandag pas testen.. heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan. Toch raar dat de cyclus voor mijn zw.schap ook op vrijdags/zaterdags begon. En dat het nu ook weer zo gaat! Maar maandag dus! Maar eerst maar eens dit weekend overleven!
vrijheid wat k*t zeg! vooral omdat het er zo goed uitzag he je mag best even balen, straks weer vol goede moed naar de volgende ronde! Marloes, heel veel succes en plezier bij je 1e echo ! geniet ervan! en straks je frummel showen hier he pina nog een heel weekend in spanning dus! ben zo benieuwd! aylin, die mannen moeten er toch ook maar wat voor over hebben he vrijheid en aylin, heerlijk he, van die kleine uitslapertjes! als ik daimy niet wakker maak gaat ze gewoon tot 11 uur door nu nog maar even van genieten zolang het duurt nog steeds niet supermisselijk gelukkig, beetje met vlagen. en moe moe moe . EN IK HEB GISTEREN HET HARTJE GEHOORD MET DE ANGELSOUND! kon het eerst niet vinden, vlakvoordat ik wilde stoppen was hij daar opeens! het treintje! zo ontroerend weer! het maakt het zo echt allemaal, moest gewoon een traantje laten, gekke ik..
Vrijheid wat balen....ja die volgende ronde moet je je altijd weer even op instellen...... sab: heerlijk he! ben ook zo blij met de Angelsounds! Ik voel de kleine nu ook al, maar wil toch bijna elke dag even 2 sec. het treintje horen voor de zekerheid
Heerlijk he de angelsound! Ik heb er ook 1 en heb er erg van genoten tijdens mijn vorige zwangerschap!
jeeh marloes super meid oh ben zo mega blij voor je ! geniet lekker van je roes en je roze wolk heerlijk meid! sab jij ook van harte gefeliciteerd jeetje word druk met al die treintjes! mag ik ook mee in de trein?
nou aylin we hebben het super verdiend allemaal dus zet hem op dames! (sab daar is hij weer mijn gloedje nieuwe banner hopelijk snel een andere maar geniet nog maar even van deze )
de echo staat in mijn album, erg onduidelijke foto.. maar de duidelijkste van de 3, die ik mee kreeg. Mijn baarmoeder ligt bij deze zwangerschap ver naar achter en ze moest goed zoeken, maar toen ze hem gevonden had, zag ze meteen een mooie vruchtzak met vruchtje en dooierzak, en het belangrijkste een kloppend hartje. was echt weer spannend...vooral toen ze m'n baarmoeder niet kon vinden. maar ze zei al: die is er niet uitgevallen hoor bij de bevalling haha... over 3 weken mogen we weer...
@ Marloes gefeliciteerd! Lekker genieten nu! @ Lammetje wat een super banner! Wat een lieve foto! Voel je al iets? Spannend hoor! @ Pina nogmaals duim duim duim! Hier ook de angelsounds veel gebruikt. Vond ik super om te hebben. ik hoop hem weer snel te mogen gebruiken!
heb even de tabel bekeken... 3 nod's komende week... kom op het dames... laat er weer wat roze tussen zitten...