Yesss aisca van harte! @ all: Ik heb een nega test gehad vandaag. K had ook niet verwacht dat ie posi zou zijn ivm BV enzo. Maar ach had wel gehoopt hihi maar ja komt vanzelf. NU nog ff testen op blaasontsteking. En anders ga ik er vanuit dat ik toch binnenkort ongi zal krijgen Knufff, Mili
Hahahah nou ik ga dansen dus..hihi k had nega test immers. T komt vanzelf wel. Ik ga er niet voor stoppen met BV.Maar t wordt al wel lastiger om alles bij elkaar te kunnen kolven. Liefsssss, mij
Volgens mij is hier mijn nod begonnen.. Weet het nog niet zeker want het was heel weinig bloedverlies. Maar wie weet...Dan heb ik waarschijnlijk mijn ei al eerder gehad? Heb ook pas mijn temp bijgehouden vanaf woensdag... Nou hopelijk is het mijn nod dan weet ik ook hoe mijn cyclus er een beetje uitziet!
Marloes, SUPER joh! een hele geruststelling he, zon mooi kloppend hartje! fijn dat je over 3 weken nog een keer mag zeg! Lammetje, jaaaaaaaah zon banner bedoelde ik hij is prachtig, maar ik hoop natuurlijk over 7 dagen een andere te zien bij je en ooeeeeh nog maar 1 weekje! haha mili ook een hapje van mike en dusty en toch wel heel jammer van je nega test is gewoon nooit leuk om 1 streep te zien he. Nu maar hopen dat je cyclus snel op gang komt! super trouwens dat je nog steeds bv geeft!
aylin, als het heel weinig is kan het ook nog innestelling zijn natuurlijk, en als het toch doorzet is het ook wel fijn om te weten dat je lichaam weer 'werkt' , hoop in ieder geval dat het snel raak mag zijn!
@Sab ik had zelf nog niet verwacht mijn menstruatie te krijgen aangezien ik 5 oktober nog een licht positieve zwangerschapstest had. Dus toen was het hcg nog niet helemaal uit mijn lichaam. Maar we zullen zien beide opties zijn prettig Alle zwangere meiden ik ben zo blij voor jullie dat de echo's goed waren! Helaas was bij mij de eerste echo een nachtmerrie. Maar we gaan er nu weer lekker voor!
mijn aller eerste echo, 2 jaar terug was ook zo Aylin... vind het nu ook elke keer weer zo spannend, ben zenuwachtig brrr... en maar wachten tot dat ze het hartje ziet.... pfff Mooi dat je cyclus weer redelijk op orde is meteen na de ma... meteen zwanger was natuurlijk ook mooi.. Ik was heel blij toen ik na mijn curretage netjes na 28 dagen weer ongesteld werd.. Duim voor je meid
Het blijft zenuwachtig voor de geboorte van mijn dochter had ik ook een ma met 8 weken. We zijn er ook achter gekomen d.m.v. de eerste echo. Voor mij is dit dus de tweede keer. Volgende zwangerschap zal voor mij ook erg spannend zijn. Kan me jou zenuwen goed voorstellen hoor. Je hart klopt in je keel! GELUKKIG WAS ALLES GOED JEEEEH! Probeer er lekker van te genieten meid! Het hartje klopt en daar gaat het om
@ Mili: Bale meid! Een nega test is toch altijd weer een klap in het gezicht! Hoop dat je snel je rondes weer wat kunt traceren! @Marloes: Gefeliciteerd, altijd weer afwachten of er uberhaupt wel wat zit! Altijd weer spannend volgens mij.. @Sab: Ik vind Mike echt een geweldige mooie vent! Wow wat een hunk! Ook zo lief.. die Dusty vind ik te glad! hihi @Aylin: Hee shit man dat je NOD begonnen is.. wel bale! Op naar de volgende ronde maar weer! Hier nog niks, maar dat kan dit weekend nog wel komen.. werd toch vaak of vrijdags, zaterdags/zondags ongi. Dus ik ben nog niet excited zeg maar! Ach ja, het heeft bij onze ook 6 maanden geduurd dus denk nu niet dat het nu opeens in 1x raak is.. hahaha
marloes: gefeliciteerd! aylin: hoop dat het snel raak is dan of je in ieder geval ongesteld wordt dan weetje hoe en wat idd.. lijkt me ook wel pretig te weten anders is alles zoo onzeker.. vind ik bij mij nu bijv wel mili: tis idd vervelend.. ik heb ookal welles ene paar testen gedaan je weet immers mar nooit he... ik ga dr idd ook niet voro stoppen.. ik geef nu wel alleen nog savonds bv maar hij vind t zel fnog fijn ... hoelang wil jij nog doo rblijven geven?
Hier nog geen ongi... Maar ja, weet eigenlijk ook niet of mijn lichaam alweer 28 dagen aangeeft! Dus maar even afwachten nog... Misschien is het ook wel een paar dagen later!
spannend ja die nods de komende week hoop dat ze allemaal in het roze gaan! ik mag mee van marloes! (voel nog niks alleen doodmoe maar ja kan ook hormonen zijn) balen milli van je nega test hoop dat je snel echt ongie word! en als de melk minder word heb je zomaar kans dat er iets gaat gebeuren pina ga voor je duimen meid dat het snel raak is deze maand kan nog ! ja sab spannend he meid volgende week neem ik een super banner (hoop ik)
Marloes, super zeg, gefeliciteerd Meiden die ongi zijn geworden een hele dikke knuffel xxx Sab, wat heerlijk dat je het hartje gehoord hebt. Ik duim voor iedereen! xx Sophie
Goedemorgen dames, Dacht gister ongesteld te zijn geworden. Maar vannacht alleen nog een heel klein beetje bruin verlies en nu niets meer? Vreemd hoor misschien gaat het nog doorzetten? Mijn temp is nog wel 36.7 normaal heb ik 36.4...Vreemd
Hoi Aylin, Na mijn miskraam heb ik temp. bijgehouden en ovutesten gedaan. Na miskraam heb ik ca een week bloedverlies gehad. Daarna geloof ik week niet (kan het nog even opzoeken) en toen heeeel klein beetje tijdens die cyclus. Pas daarna (ik geloof weer een week later) via temp. en ovutesten eisprong opgespoord. En die cyclus ook zwanger! Mijn lijf moest duidelijk eerst nog even schoonmaken. In totaal duurde mijn cyclus toen ongeveer een week langer dan normaal (gerekend vanaf dag miskraam). Hopelijk geldt dit voor jou ook! Ik duim voor je dat je nu/snel zwanger bent. xx Sophie
Bedankt voor je bericht. Ik heb nu alleen nog een heel klein beetje bruin verlies. Maar het is bijna gestopt. Volgens mij zou ik nog niet ongi kunnen zijn omdat ik tot 3 oktober nog bloed ben verloren... Maar ja weet het ook niet... Hoe lang duurde die bloeding tussen door van jou?
Hai meiden, Was ik weer, ben even niet geweest. Veel geslapen de afgelopen 2 dagen. Ik heb eigenlijk een vraag en denk dat jullie die wel kunnen beantwoorden omdat hier beebjes zijn van verschillende leeftijden. Wanneer lieten jullie je kindje doorslapen?