hier hadden we veel geluk... na 1 week tobben met de bv overgestapt op fles en vanaf dat moment sliep hij door. Maar dat is wel heel snel... maar wel fijn
Ohhh marloes dat is wel heel erg lekker zeg! Ja ik ben zo voorzichtig met Caith, ik durf niet snel. Meer omdat ik bang ben dat ze weer veel zou gaan huilen.
Daantje wij hebben het ook vaak genoeg geprobeerd. Ook wij hadden een meisje dat veel huilde. Krampjes, spugen we hebben overal mee te maken gehad. Aylin sliep door met 4 maanden. Wij hebben het ook wel eerder geprobeerd maar dat lukte echt niet.
@ Aylin16: Vervelend is dat he als het niet zo lekker gaat met je kleintje! Daarom zijn wij ook extra voorzichtig met veranderingen. Ik heb het nog niet eerder geprobeerd, maar denk dat ik volgend weekend eens een poging ga wagen. Ze is dan ook 4 maandjes.
marloes super meid nog een keer met je kloppende hartje ben zooo jaloers aylin raar hoor maar kan zijn dat je lijf een beetje van slag is nu evenafwachten maar meid daantje je zou bij je vles een 1,5 eetlepen nutrix kunnen doen (is vanaf 4 maanden maar gaf ik vanaf 6 weken al aan alle kids en heb het zelf ook gehad) dan slaapt je kindje iets langer lekker vol gevoel zeg maar je kindje geeft zelf aan of het lukt of niet niet na 1 nacht opgeven het zal even wennen zijn voor allebei de partijen als je kindje honger heeft komt ze vanzelf voel je niet raar of schuldig dat je door wil slapen het kan nu makkelijk!
Wat wij deden is idd wat lammetje zegt Nutrix bij haar laatste flesje. En als ze snachts wakker werd haar speentje geven. Soms hielp het niet hoor en gaven we gewoon de fles. Maar toen ze 4 maanden was en we waren op huwelijksreis sliep ze ineens van de een op de andere dag door... Wij helemaal happy natuurlijk Aylin kan ook slecht tegen veranderingen en heeft als baby ook veel gehuild. Wij hebben ook van alles geprobeerd. Gelukkig nu ze ouder is gaat het veel beter.
@ Aylin16: En hoelaat gaf jij dan ongeveer de laatste fles? Caith krijgt nu ongeveer een weekje in de laatste en eerste fles een eetlepel Nutrix. Rond het middaguur krijgt ze een beetje fruit en tegen 16 uur een beetje groente (tussen 1/4 en 1/2 van een potje)
Ik gaf de laatste fles rond 23:00 dan sliep ze door tot 07:00/07:30. Ze heeft er ook een hele tijd over gedaan hoor voordat ze door sliep. Maar wij waren ook erg voorzichtig aangezien ze ook niet goed tegen veranderingen kon. Maar het vreemde is dat ze van de een op de andere dag ineens doorslapen.
Meiden heeft iemand van jullie ervaring met de teunisbloemolie capsules van Etos? Schijnt te helpen met het krijgen van een regelmatige cyclus?
Ik slik nu agnus castus, is monnikspeper! Helpt bij het krijgen van regelmatige cyclus en voor de vruchtbaarheid bij de vrouw! Teunisbloemolie heb ik ook geslikt voor de zwangerschap van mijn zoontje, maar ik merkte er niks van. Bij de monnikspeper kreeg ik vrij snel een regelmatige cyclus toen! Daar hoop ik nu weer op! Ik heb die van de vsm, van de reformwinkel! (druppels)
Hee Dames! Jullie geven allemaal vroeg die Nutrix er door heen. Nou hier een mannetje dat na 7 a 8 weken al doorsliep! Maar ja wij gaven hem dan voor de nacht een hele fles met voeding voor hongerige baby's! Half elf laatste fles, half 7/7 uur weer wakker. Maar ja hij zat nu met 9 weken op 4 voedingen per dag en dat vond het cb toch te weinig. Ze zei dat dit kwam door de hongerige baby's voeding. En je kan ze beter vaker geven dan in 1 keer heel veel. Ze groeien meer van kleinere beetjes. Maar goed, wij weer proberen om 5 voedingen ( met de comfort voor darmkr.) Maar hij is nou helemaal ontregeld en is om half 5 weer wakker s nachts en wil zijn speen dan tot 6 uur kunnen we het rekken... Dus we gaan waarschijnlijk weer op oude toer verder.. Misschien is nutrix bij ons ook wel iets! We kunnen het altijd proberen! Nou hier nog steeds geen ongi.. Denk persoonlijk dat de cyclus er nog niet helemaal in zit.. Was altijd precies 28 dagen.. maar ja dit is de 2 keer dat ik ongi moet worden na de zw. schap. Misschien komt ie nu gewoon wat later! Ben zeeeer benieuwd! Als er maandag nog niks is, haal ik een test! hahaha
@ pina123: Ik zou je kleintje nog niet zo heel vroeg Nutrix geven. Wij geven al vroeg Nutrix en vaste voeding vanwege de reflux van onze kleine, dit op aanraden van de KA. Probeer anders eens een dag het ritme te volgen waar je kleintje zich goed bij voelt? Zo doen wij dat ook. Zo blijf je proberen, maar uiteindelijk lukt het vast. Wij hebben ook 2 dagen haar ritme gevolgt en zijn tot een aardig schema gekomen Onze meid doet het nu het beste op dit schema: 6.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.00/23.00 De fles van 22.00 drinkt ze heel weinig, dus wilde we proberen haar te laten doorslapen. Heb eens zitten lezen op internet en veel doen dat met 6 maanden, dus voorlopig houden wij het mooi zo. Spannend maandag meid! Heel veel succes!
@Pina wij hebben beide voedingen gecombineerd op advies van de huisarts en consultatiebureau. Ons meisje had de comfort ook nodig vanwege de krampjes en het spugen. Maar ze kwam hierdoor om de 2 uur voor haar fles. Toen hebben we de 2 voedingen gemengd met elkaar. 2 schepjes comfort, 4 schepjes hongerige babyvoeding voor een fles van 200ml. En sinds we dit doen gaat het prima! Misschien heb je hier iets aan.
hallo dames daantje lekker bij geslapen meis pina spannedn hoor en dat je dan kan wchten met testen vind ik echt knap aylin: misschien innesteling ofzo wie weet uhm nutrix dat geef ik eigenlijk niet ana yorgos toch eens doen heb t wel staan heb t wel een keer geprobeert maa rmeneerte vond t niet lekker mar dta is al wel 2 maand terug verder niet vrel bijzonders hier..nog gene ongi ofozo
Goedemorgen dames, Hier nog steeds een heel klein beetje bruin verlies. Vanmorgen was mijn temp 36.9. Dus vraag me echt af of dit mijn menstruatie is..? Of dat mijn baarmoeder misschien nog niet echt schoon is ofzo..?
Had de donderdag en vrijdag wel steken in mijn lies. Heb ik anders nooit. Maar voor een innesteling duurt dit denk ik iets te lang. Verlies nu 3 dagen af en toe een klein beetje bruin.