Hoiii, Joyce, lekker lasagna Goed idee voor vanavond... Gaby, apart zeg, ik duim voor je! Leuk heh al die voortekens. Moet er zelf ook altijd om lachen en nu ook om mezelf. Heb je al opgezocht of het een teken kan zijn? Lammetje, mijn miskraam was 19 maart. Is nu ruim 5 weken geleden. Dus zou er nog van kunnen zijn. Maar heb dus al negatief getest al ben ik daar nog steeds onzeker over. Vanochtend weer een matcare test gedaan en streepje was nog steeds heel licht maar wel goed te zien (urine was ook veel geconcentreerder dan gisteren, toen had ik 's nachts veel gedronken ivm blaasklachten). Vervolgens heb ik CB digitale test gedaan. Verwachtte daar, nu in elk geval nog, niet zwanger. Maar: zwanger. Ik begin er al iets meer in te geloven, ook omdat ik net weer paar keer enorme misselijkheidsvlaag had en ik vannacht weer zo vroeg wakker was. Ook voel ik van alles in mn buik, beetje zeurderig. Dat kan van alles wezen, word daar dus ook wel onrustig van. Gisteravond zei mn man 'jij bent echt zwanger' toen ik ineens vanachter de laptop hartverscheurend begon te huilen over iets vreselijks op tv Hoop hoop hoop dat ik nu echt weer zwanger ben en het goed blijft gaan. Maandag is pas NOD dus ben veel te vroeg met testen. Mili, dank je. Ik durf alleen nog geen felicitaties aan te nemen Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb het echter wel eens gelezen ergens. Leuk in elk geval dat je ook voor een tweede wil gaan! Gaby, lees nu net pas je nieuwe bericht. Sterkte voor je mannetje! Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Spannend dat je positiever bent! Zou geweldig zijn! Blauwe duimen hier voor iedereen. Sophie heeft nu behoorlijk koorts, dus hebben haar niet naar kdv gebracht. Ze is non stop verkouden en nu echt weer ziek. Heb gelukkig op werk kunnen regelen dat ik halve dag thuis werk en halve dag vrij neem. Dan kan ik tijdens haar slaapjes even wat doen. x Sophie
Mili, ik had nog helemaal niet gezien dat Nora zo jong is Jouw gedachtengang herken ik! Wij wilden 9 maanden ontzwangeren aanhouden. Tot ik niet goed tegen condooms bleek te kunnen en we ineens besloten het zonder te doen en een beetje op te letten Dat laatste is niet erg goed gelukt haha. En stiekum was ik daarvoor dus ook al gaan rekenen net als jij. Voor hetzelfde geld duurt het even. Maar lees wel overal dat een tweede gemiddeld veel sneller gaat. Besef nu dat als ik weer zwanger ben, we dus super vruchtbaar zijn. Voor tweede keer direct raak dan (mk en nu). Voordat ik zwanger werd van Sophie was het gelijk raak nadat mn man aan de medicijnen was gegaan vanwege schildklier (zesde maand proberen). Wat ben ik blij met die tabletjes x Sophie
Ja klopt ze is nog erg jong. Inderdaad rekenen haha dat doe ik veel op t moment. Maar ja k zou denk ik wel ff zo iets hebben van -oeps- als het met 4 mnd wel raak zou zijn en ik weer naar de VK zal gaan Ook al weet ik dat ze er wel leuk mee om zullen gaan hoor en tsja met dat supervruchtbaar zijn, volgens mij ben je inderdaad binnen 6mnd na bevalling erg vruchtbaar..najaa we zien wel..vast en zeker dat we er gewoon voor gaan rond de 4, 5 a 6 mnd ach nou ja voor jullie zou het toch ook mooi zijn als t wel raak is nu en goed zit? Hihi en zonder anticonceptie kun je wel "voorzichtig"doen maar er is dan altijd en kans natuurlijk gewoon lekker van proberen te geniketen als je dat kan..hihi ik hoop voor je dat je de rust mag vinden en kunt geloven dat je zwanger bent..en duim natuurlijk dat alles goed blijft gaan!
Ha Mili, Nu hebben we wel bewust geklust hoor De cyclus van zwangerschap die eindigde in een miskraam niet... Maar waren toen ook super blij. Na miskraam ook besloten er 'vol' voor te gaan. Oh, ik zal zo happy zijn als t echt zo is. Volg mij dan allen x Sophie
hihi ja begreep ik dat het nu wel "bewust geklus" was haha Nou ja de digi gaf aan zwanger en dat doet ie niet zomaar natuurlijk Gewoon vertrouwen proberen te hebben (ook al kan dat wel lastig zijn denk ik na een mk) en dan op den duur heeeerlijk genieten en helemaal happy op je roze wolk zweven hoor! [-o<
Huh? wat? waar?.... je hebt 'zwanger' getest met een digitale test? Dan ben je ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Jippie! Nu gaan we weer duimen op een goede zwangerschap voor jou. Toppie!
CB test is altijd heeeel langzaam dus als die al aangeeft beebje in buik dan heb je echt beebje in buik hoor meissie dus niks voorzichtig gefeliciteerd super gefeliciteerd genieten beschuit met muisjes inslaan hang de vlag uit schreeuw het van de daken ZWANGERRRRRRRRRRR! Iets minder mag ook natuurlijk ha ha was maar grapje meid maar van harte gefeliciteerd! Gaby fijn dat je een verwijsbrief hebt hoop dat ze je verder kunnnen helpen 7 weken is wel iets te veel van het goede he voor je kleine ventje Mili ik geef ook nog borstvoeding nu al 4 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld en wil er ook vanaf nu vol voor gaan maar ja die cyclus wens je veel succes meid en hoop dat we snel duivels tegen komen zodat er weer een beebje kan komen!
Bedankt voor jullie enorm lieve reacties Ik heb besloten tot zondag te wachten met juichen. Als dan de test een stuk duidelijker is ben ik helemaal super de super happy. Nu straal ik ook al wel, maar hang nog niet de vlag uit hahaha moest erg lachen om jullie berichtjes. Vind t nog heel erg onwerkelijk zo snel. Wel heel bijzonder, ik heb er ondanks alles een heel goed gevoel over En mijn man ook, terwijl hij bij vorige zw. constant zei dat hij er nog heel geen gevoel bij had. Joehoehoehoehoehoehoehoe begin er echt steeds meer in te geloven! Oh meiden, laten we snel met zn allen op die roze wolk klimmen. x Sophie
jaaaaaaaa super gefeliciteerd sophie enne nog duidenlijker? volgens mij kan het niet duidenlijker bedoel je hebt met cb digi getest toch en daar kwam zwanger op te staan duidenlijker kan het toch niet hihi maar begrijp je onzekerheid ook wel het is toch weer even eng maar zoals iedereen hier al zei van harte gefeliciteerd meid echt super nieuws gaby ik hoop dat de ka iets voor je kleine man kan doen echt zo sneu al die tijd al zo ziekjes. lammetje ik hoop dat jou cyclus snel op gang mag komen zodat je ook flink aan de klus kan kom op meiden wie word de volgende met super goed nieuws? hier gaat het even k** vanmorgen was het al foute boel ik was me aankleden boven kom ik beneden heeft de oudste een schaar gepakt uit de kast is dus boven op de kast geklommen om hem te pakken en is vrolijk in de jas van dr zusje en van dr papa gaan knippen :S ik kwam beneden en was dus echt boos pfff verder heb ik al dag of 3 nu echt last van me buik soort ongesteldheidsgevoel en niet echt lekker. iedereen fijne avond. groetjes joyce
Ohhhh ik krijg gewoon kriebels van sophie net tromgeroffel in mijn buik ik wil ook ik wil ook zoooooooooo graag ben kei jaloers meid ben zo benieuwd hoe snel het met ons allemaal zou gaan! Wanneer ben je uitgeteld sophie? ergens begin januarie toch want ik zat vorige jaar in de zelfde tijd als jou zwanger ik was 14 januari uitgeteld gelukkig was ze er eerder en kon ik eerder genieten!
Hallo Ik heb de hele tijd vlinders in mijn buik. En net bij All you need is love zitten janken Dat laatste is voor mij het meest overtuigende bewijs dat ik zwanger ben hahahahaha Joyce, dank je wel! Dat is balen van de jassen, word je niet vrolijk van nee. En beterschap voor je. Lammetje, ik duim heel hard voor jullie. Veel gezelliger met zn allen op die roze wolk. Ik ben 5 januari uitgerekend. Vorige bevalling bij 42wk+1dg ingeleid. Kans is volgens vk groot dat tweede kindje ook veel later komt. Ik had vanavond iets slims bedacht (vond ik zelf ) om me wat zekerder te maken. Ik heb deze cyclus ca 14 ovulatietesten gedaan. Ben ca 14 dagen na miskraam gaan testen t/m dag na eisprong. In totaal 2 vet positieve testen gehad. Dag na eisprong was streep weer heel stuk lichter. Eerder las ik dat ovutest ook positief wordt als je zwanger bent. Net dus ovutest gedaan en....ja hoor, enorm positief! Ik heb ca 11 duidelijk negatieve ovutesten gehad. Conclusie: deze super positieve ovutest is vanwege nieuwe zwangerschap Zo en nu houd ik op jullie te vermoeien met dit gezwam van een onzekere muts en ga ik heel hard voor jullie duimen. Gezellig weekend! x Sophie
Ja sophie geniet ervan meid ik vind het echt helemaal super voor je ik gun het je zo je kindje geniet ervan meid en ik hoop dat je hier wel ef en toe even binnenwipt om ons op de hoogte te houden van alle leuke dingen echo enz vind het echt super meid! Veel klets plezier bij de januari mama s ik zal je die maand niet volgen helaas maar hou je in de gaten is toch bijzonder meiden onder elkaar. iK zie je al helemaal voor me je loopt natuurlijk met een mega grijns nu moet er al om lachen en ken je niet eens
Lammetje, wat ben je toch een schat En ik blijf hier ook komen hoor! Maar niet lang, want dan zijn jullie hier ook niet meer te vinden Dan verzinnen we wel iets bij zwangerschap! xx Sophie
Hi meiden, Wat een heerlijke dag is het toch. Wat doet een zonnetje een mens goed. Ookal heb ik natuurlijk niet zo'n goede reden als Sophie om met een big smile rond te lopen. Toch doe ik wel haha. Heerlijk met mijn 2 mannen naar het vondelpark geweest. Uit lunchen geweest daarna nog een heerlijk italiaans ijsje gegeten. Vanavond lekker bbq-en bij de buren en nu aan het lachen en bewegen met onze nieuwe aankoop de wii fit. Sophie je blijft inderdaad wel lekker hier langskomen. Dan ga je maar bij 2 topics schrijven. Hopelijk volg ik je snel... nog een paar dagen geduld. Ohhh de kleine rolde weer om. Zooo leuk om te zien. helaas snapt hij alleen nog niet zo goed hoe hij terug moet komen dus na een tijdje moeten we hem 'redden. Sophie fijn te lezen dat je je zwangerschap nu wel hebt geaccepteerd. Gisteren was je nog een beetje in onkenning. Lachen dat All you need is love helpt. Ik merk dat ik zowieso nog veel last heb van hormonen hoor. Ik huil om van alles. Ohhh en wat leuk alle ouders waren vandaag met hun babies op stap. Wat een hoop wagens en kleine babies hebben we gezien. Mijn man en ik keken elkaar steeds aan. Hmmmm we gaan voor Queensday voor een positieve test van een klein prinsesje haha. Fijne avond. Geniet allemaal van het weer en van elkaar.
Ha darlings, Gaby, ja inderdaad een heerlijke dag Lekker zeg, naar het Vondelpark en een bbq ook super gezellig. Hoe gaat het met je mannetje? Spannend voor jou en ook voor Marloes! Hoop het zo voor jullie [-o< En stiekum ook voor mezelf....lijkt me zooo gezellig! En dat de anderen snel volgen. Ga zo even op ons lijstje kijken. Weet verder niet meer precies wie wanneer NOD etc. Heerlijk weekje voor de boeg. Woensdag koninginnedag (hopelijk mooi weer) en donderdag zijn we 2 jaar getrouwd. Gaan we voor het eerst sinds tijden weer eens samen uit eten in leuke lounge tent in Utrecht En nu met een wel heel bijzonder gevoel! Heb net m'n zwangerschapskleding van vorig jaar aangepast hihi. Denk dat ik over tijdje maar weer 'ns flink ga shoppen Hier nog even wat hcg voor iedereen: hcghcghcghcghcg x 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 x een stralende Sophie ps als morgen m'n teststreep goed te zien is, verander ik mijn banner een dag voor NOD dan.
Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor.... Sofieke - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje Gaby - 35 - 30 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb Marloes - 27 - 2 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje Joyce- 27 - 8 mei- 'n 4de kindje Even m'n geheugen opgefrist x Sophie
Even voor op de lijst ben niet zo slim om zelf aan te passen maar we gaan er nu voor zien we vanzelf of voelen we vanzelf als ik zwanger word heb er zin in! Fijne avond meiden
Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor.... Sofieke - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje Gaby - 35 - 30 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb Marloes - 27 - 2 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje Lammetje - 27- cyclus nog onbekend (b.v.) - 1e ronde - 3e kindje Joyce- 27 - 8 mei- 'n 4de kindje Hoi Lammetje, Positief nieuws Heb ik het zo goed verwoord? Als je het anders wil, passen we het aan. Dat je maar heel snel zwanger wordt! Ik ga heel hard voor je duimen. x Sophie