IKkom weer even om het hoekje kijken Marloes: wat goed joh, een mooie echo! Super! Lammetje:jij zit weer op het wachtbankje, spannend! Vanillivi,Aylin en alle anderen: ik duim heel hard voor jullie! Hier alles oke, ik ben 12 weken zwanger alweer!Afgelopen donderdagavond naar vk geweest..ik verwachte gewoon de standaard controles...maar als verassing kreeg ik een echo! Zo leuk! Was echt mooi, eho staat in mn album. We hebben de vingertjes al kunnen tellen, en kleintje was op zijn of haar duimpje/knuistje aan het sabbelen, zo lief! Demi wordt bijna 1..onze grote meid waar we zoo trots op zijn! Liefs Syl
@Syl geweldig dat het allemaal zo goed gaat met je! En natuurlijk met je kleine spruit in je buik. Mooie buik al trouwens
Ja ons mannetje spuugde ook veel en het komt ook veel naar boven (en dan slikt ie het weer door!) Maar goed, wij mengen dus ook friso comfort & hongerige baby's. Dit gaat ook prima. Dus dat houden we ook mooi zo. Maar hij zat daardoor dus al op 4 voedingen. En dat was wat te weinig. Hier nog steeds geen ongi!
Goeiemorgen! @ Sylvia gefeliciteerd met de 12 weekjes en de goede echo! En idd super mooi buikje al! @ Marsab, mili en alle andere cycluswachters ik duim vooor een eitje voor jullie! @ Pina ik duim voor je! Hier zitten we nu op dag 13 (banner loopt altijd een dag achter) dus eitje is in aantocht. Spannend weer
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80 & Aisca link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] Up! @ Zuurtje ik duim ook super hard voor jou!
@christel: tsja gewoon geen test in huis halen.. want dit had ik ook niet verwacht.. Maar ik ben nog steeds sceptisch.. Wie van jullie had nadat je de eerste ongi hebt afgewacht na de bevalling weer een cyclus als voor de bevalling? Dit moet mijn 2e ongi worden... hadden jullie die ook op tyd?
@ Pina ik was op tijd, maar ik heb een hele stipte cylus voor en ook na bevalling. Ik werd wel pas na 3 maanden ongi, omdat ik volledige bv gaf.
mmmm ik ben zeer benieuwd! Heb nog geen tekenen or what so ever voor mijn ongi.. Wel slijm (had ik vorige keer ook).. en wat duizelig.. Maar ja je gaat natuurlijk vanalles zoeken wat hetzelfde was als de vorige zwangerschap! pfff spannend!
@ aylin heb ook teunisbloemolie gebruikt en tarwekiemolie allebei een aantal maanden hield helaas niks monnikspeper zijn de meningen over verdeeld ols je erop googeld zie je verschillende discussies de een zecht dat het pro goede menstruatie is maar daarintegen werd het vroeger ook als anticonceptie gebruikt ik heb ze zelf in huis gehaald maar na het lezen van deze discussie ben ik er toch maar mee gestopt etos zwanger worden tabletten zijn er ook daar zit monnikspeper in kleine concentratie in en ook teunisbloemolie geloof ik er is een toppic over met resultaat lijst mischien dat effe checken (ik slik ze ook ze zijn mega groot maar ja het doel heiligt de middelen he )
syl super van je echo meid ! enne wat heb jij al een mega buik jeetje zo een had ik hoog zwanger (was niet zo dik maar toch) dat beloofd wat meid jij had het geen 12 weken stil kunnen houden ha ha vannilivi spannend meid wachtende op het ei nu gaat het gebeuren he meid kop op klussen maar! vandaag mijn temp 1 tiende gezakt zit ik gelijk in de spanning zou dit het begin van het einde zijn van deze cyclus? heb geen puistjes oid gehad en dat gebeurd meestal wel voor mijn duivels verder geen enkel teken dat bij zwangerschap hoort wel symptomen als moe dikke buik en koud maar dat kan ook beginnende cyclus zijn wachten is het beste wat ik kan doen maar dat is zo moeilijk morgen weet ik meer is de temp lager is het einde oefening is hij weer hoog kan er nog een wonder gebeuren! effe duimen maar
He Zuurtje! Ik heb toevallig vandaag ook testen besteld via deze site. ( ovu & zw.test) Ben benieuwd, dan wil ik de komende maand ( als ik niet zwanger ben..) ook gaan kijken wanneer ik ongeveer mijn ei heb. Lammetje, spannend hoor, ik hoop dat je temp. niet verder daalt en dat je ook roze mag worden! Het is toch eens tijd zo als topicstarter! hihihi Meid zet em op! Hier nog steeds geen ongi.... brrrrrrrr ik krijg nu de kriebels hoor! Enneeeee, ik krijg dinsdag waarschijnlijk de zw. testen binnen.. Dus moet effe wachten nog.. Dat wachten is best spannend!
@Lammetje en pina spannend...hoop dat er weer zwangere dames bij zijn. Temp nog steeds hoger lammetje ziet er goed uit. Mijn temp. schommelde ook bij de vorige zwangerschap maar bleef wel steeds 2 tiende hoger.
aylin, ik heb het bij het reformhuis gehaald. Bij de Tuinen heb jet het ook wel denk ik. Ik was erg snel zwanger met de monnikspeper!
Ik zag het ook op internet staan te koop. Maar dit waren capsules en erg duur. Ga eens een kijkje nemen bij de tuinen!
dames bedankt voor de lieve berichten hoop dat ik eindelijk een keer in het roze mag en alle zwangeren is mag gaan volgen op de roze wolk heb de afgelopen maanden zoveel lieve woorden hcg en duimen gehad echt top wil ik jullie in ieder geval al voor bedanken wat de uitkomst deze maand ook mag zijn ik heb veel steun gehad aan jullie en veel lieve dingen gehad (sophie ) echt stelletje top wijven zijn jullie!