Ja bedankt voor de tip heb een flesje met capsules bij de Tuinen gekocht. Van het merk vms. Hoop dat het me gaat helpen
Meiden even een vraagje. Welk tijdstip testen jullie met de ovulatie test? Er stond in de bijsluiter dat je 3 uur van te voren niet mag drinken of plassen. Vind dat best lastig. En met ochtend urine mag je niet testen. Ik heb nooit eerder ovulatie testen gebruikt dus vandaar dat ik het even vraag.
Goeiemorgen! Of ik heb gister mijn eitje gehad of hij komt vanmiddag, maar klussen zijn we in ieder geval aan het doen Dames spannend voor jullie! @ Zuurtje hoe istie? Spannend! @ Lammetje voor jou ook al zo spannend! Heb je nog ene gezellige verjaardag gehad? @ Aylin ik heb ze maar een keer gebruikt en dat was vorige ronde. Ik deed het altijd tussen 10 en 12 sochtends.. Tot later allemaal. xxxxxxxx
Goedemorgen allemaal, Al weer de 3e vakantiedag voor mij (werk in het Noorden des lands, dus hier zijn de kinderen deze week vrij ). Heb me voorgenomen om foto's te gaan plakken van mijn kleine meid. Daar ben ik zo laks in . En over 3 maand wordt ze 1, dus moetern ze in geplakt zijn (vind ik). Gisteren voor de zekerheid 2x ovutest gedaan (rond 10 uur en 6 uur). Nog geen donkerroze. Moet er straks nog bijbestellen als ik mijn ei niet vind de komende dagen. Bah, bah bah.
veel succes, is altijd zo veel werk! ppff... Frustrerend he! Ik word ook altijd zo verdrietig als hij weer negatief is! Maar een voordeel: je kan wel ELKE dag 2x testen! Dus elke dag weer een nieuwe kans!
pina ik heb dat ook hoor ik heb al 2 gezonde kids en toch ben ik zo bezig me een volgende het is gewoon een oerdrift een instinct kunnen we niks aan doen hoor! marsab ik had ook vaker een bijna posi test maar geloof me als hij echt posi is kun je het verschil goed zien hoor ik dacht nog van ohhhhhhhhw is dit nou positief ja wel een verschil foto s inplakken jeetje moet ik ook nog doen ja heb wel een super leuk album gekregen als kraamkado met plakkers en stikkers en glimmetjes om zelf iets leuks te maken heb dat maar gepland de donkere dagen voor kerst als het buiten pokke (sorry) weer is . mijn temp nog steed hoog klein vraagje ik zit nu op 12 dpo dan kan ik toch al morgen testen? volgend banner over 2 dagen pas? of vergis ik me nu? jeetje word er onzeker van die hoge temp ha ha kriebels
Goedemorgen hier een moe zuurtje. lammetje wacht nog tot morgen met testen, dan gaan we samen op roze (ik mag morgen ook testen) ow ja gisteren vergeten: nog gefeliciteerd met je verjaardag
Lam en Zuiurtje: zou mooi zijn allebei op roze morgen! Aylin: ik testte altijd tussen 4-6 smiddags. Vanillivi: lekker doorklussen! Neus: hoop dat je je ei snel vindt....Herb je andere eisymptomen? Marsab: ziet er inderdaad niet naar uit dat je ie is geweest als ik je tempkaart zie. Ben je nog aan de bv? er zit altjd wel lh in je urine en die spiegel kan schommelen, maar goed, je weet ook dat hij pas echt posi is als hij dikker is of even dik als de controle lijn. Dit juist omdt je je altijd wel lh in je lijf hebt.
He he, Lammetje en Zuurtje: het wordt wel weer tijd dat er nieuwe zwangeren komen, dus ik ben benieuwd. Vanillivi: succes met klussen. Marsab: hmmm, ik kan je ei er ook niet uit op maken. Maar eh... jullie kleine gaat echt wel winnen he als baby van de maand. Neus: knuf. Verder heb ik nog nooit een ovutest gebruikt, dus kan helaas geen ervaringen met jullie delen. Ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt voor iedereen en dat we straks gezellig met z'n allen zwanger zijn.
kan iemand zeggen hoe ik in spiegelbeeld en waar moet printen ik wil graag een shirtje maken en word helemaal gek van het zoeken
t shirtje is gelukt meiden! Zuurtje deal gaan we morgen samen testen met ochtendurine! enne gaan we allebei op roze! marsab geen ei te zien helaas meid koppie op. femmigje ik kom er aan hoor pas maar op!
@Lammetje ik teste bij mijn vorige zwangerschap echt pas 3 dagen overtijd en maar een heel lichte streep. Met clearblue digitaal teste ik pas 6 dagen overtijd positief. En ik teste met ochtendurine. Als je temp mooi hoog blijft zegt dit genoeg toch Meiden bedankt voor de tijdstippen wanneer jullie testen. Ga volgende week beginnen met testen. Hopelijk vind ik mijn ei! Mijn nod is al weer afgelopen. Het was veel minder heftig dan voor de miskraam. Ben erg weinig bloed verloren. Maar mij hoor je niet klagen hoor! Ook is mijn temp nog hoog maar dat zal wel door de curettage komen. Misschien is mijn lichaam nog een beetje in de war...
Goeieavond! @ Lammetje en zuurtje ik duim voor jullie! @ Zuurtje ik was nog even aan het spieken bij jou temp, maar jou kaartje lijkt eigenlijk wel op die van marsab hierboven....weet je zeker dat je eitje is geweest? En kan dat zonder tempstijging? Ik duim natuurlijk wel voor je, maar zou zo vervelend zijn als je weer een teleustelling zou krijgen doordat je cyclus wat langer is Maar nogmaals ik hoop natuurlijk van wel! Hier is mijn eitje op dit moment aan het springen. Oooooooh wat een trekkerig gevoel en vorige cyclus heb ik voor het eerst (en laatst) ovutesten gedaan en positest was op woensdagmorgen. Klopt elke maand precies. Altijd op woensdagmiddag/avond die eipijn. Dus vanaf morgen officieel op de wachtbank, alhoewel we natuurlijk wel nog even doorklussen!
mijn temp is altijd zo raar. voor de zwangerschap van zoontje had ik ook al eens getempt en gyn vond het raar. eigenlijk heb ik nu ook niets aan mijn temp. gyn vond het voor mij dus onzin. dacht dat het na 2 zwangerschappen veranderd was maar blijkbaar niet
vannilivi spannend meid je ei! Hoop dat je ook mee gaat naar het roze gaan we in een roze trein naar juli mama s goed? aylin ik heb dat ook bij alle 3 de zwangerschappen pas laat een posi test dus alles kan nog als er morgen niks is dan kan er nog van alles gebeuren. heb wel een kruidvattest gehaald ik las overal dat die eerder aankleuren en cb digitaal pas laat (vind inderdaad weet niet wie het ooit zei de woorden niet zwanger zo hard als je staat te springen naast een test van de zenuwen.) spannend zuurtje morgen gaan we ervoor! is jou eventuele uitgerekende datum dan ook 3 juli zou wel leuk zijn samen op 1 dag