@Lammetje en Zuurtje ik duim voor jullie meiden! Kruidvat test is idd wat gevoeliger. Ik testte hiermee 3 dagen overtijd licht positief. Dus zet hem op meiden.
Yeaaah! Lammetje en Zuurtje! Wat duimen we voor jullie! We hopen natuurlijk ROZE! Ik kijk morgenochtend lekker vroeg hoor! Wel meteen het erop zetten hé! Ik wou dat ik wist wanneer ik mijn ei had.. Of uberhaupt wanneer ik ongi werd... het is allemaal een groot raadsel voor mij! Jammer want ik wilde ook wel lekker gericht klussen! Vanillivi! Ik hoop dat het deze ronde raak is! Je hebt tenminste goed geklust zo te horen hahaa!
Eh dames is er iets? ha ha grapje heb zoals beloofd een testje gewaagt ennnnnnnnn hij was heeel licht binnen de afgesproken tijd maar wel zichtbaar alleen na 10 min na de afgesproken afleestijd vervaagt hij wel weer en zie je bijna niks durf nog niet te juichen wacht nog even tot zaterdag en dan probeer ik het nog een keer denk zelf wel dat het raak is maar ga pas juichen bij een echte goede test dusse nog even duimen meiden maar de temp is mooi hoog en ja dat is een goed teken! zuurtje meid hoe is hij bij jou?!?!?!?!? :
@ Lammetje jaaaaaaaaaaaaaaaaa meid dat zou super zijn hoor! Spannend voor zaterdag...ik ga zo hard duimen voor je! Ik ben al helemaal happy voor je! Ik hoop je echt te mogen volgen hoor! @ Zuurtje we zijn super benieuwd! Hoop dat je pendels kloppen! [-o<
Wauw Lammetje, deze emo kip zit gewoon met tranen in d'r ogen Dat klinkt helemaal super zeg. Alvast voorzichtig gefeliciteerd en zaterdag juichen we met je mee! Hoeraaaaaaaaaaaaaaa xx Sophie
O lammetje, haal de tompoucen, glacékoeken, en andere roze lekkernijen maar tevoorschijn. Wauw, wat gaaf!!! Nu zaterdag nog een keertje en dan is het hopelijk nog duidelijker.
Lammetje, ik bedacht net: nu spannend of het een drieling wordt Daar had je het toch pas over x Sophie