net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lammetje en zuurtje! Wat spannend! KLinkt wel erg goed hoor! Ik duim ook volop mee voor jullie!]

Liefs
    Syl

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey syl leuk dat je even langs komt ja alles is hier spanningn en sensatie gtst is er niks bij iedereen zit aan de pc gekluisterd!

milli succes meid en ik hooop dat je ha iets gaat doen om je te helpen mischien zegt hij wel ga maar tempen zou ik als ik jou was mee beginnen wie weet heb je dan alvast een beginnetje

sab moeder gevoelens zijn wel heel sterk en komen vaak uit enne een jongetje en meisje is wel leuk he dan doe je erna nog een keer hetzelfde recept ;)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik denk ook bij mezlef een meisje omdat ik me zo anders voel dan bij JP./ we zullen het over 5 weken zien!

4. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier officieel op de wachtbank! :D

Zoooooooooooo spannend voor jullie zuurtje en lammetje! [-o<

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november
    Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD :
    Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80 & Aisca

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Vanilivi wil jij mijn nod veranderen in 14 november? Ben niet zo handig :(

Spannend dames ik duim nog steeds voor lammetje en zuurtje en alle andere wachtende dames natuurlijk :)

7. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 14 november
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november
    Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD :
    Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80 & Aisca

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

@ Aylin ik heb het aangepast! ;)

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nog geen verder nieuws!

Vanillivi: succes op de wachtbank!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Thanks meid!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lammetje hoe was de temp vandaag?

en Zuurtje.. bij jou ook nog steeds goed?

ik gisteren aan collega (die al 5 jaar bezig is, nu laatste ivf) vertelt van m'n zwangerschap. Ze reageerde echt heel positief. Super...
    Zei ook heel eerlijk dat ze het een ander altijd gunt, maar toch wel jaloers is...

11. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Hoera, ik heb mijn ei gevonden!!! \:D/ \:D/ \:D/

Zonet knalde de teststreep van mijn ovutestje af, nog voordat achtergrond was wit geworden. Als mijn ei morgen springt moet ik er dan ong. 14 dagen bij optellen om mijn NOD te weten?
    We gaan hier goed gebruik van maken, zo precies voor het weekend ;)

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Neus veel plezier! ;) ;)

Lam, Pixie en Zuurtje: Mijn duimen draaien overuren voor jullie!

13. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Neus jippie wat fijn!

[​IMG] :)

Ik heb vorige maand een maal ovutesten gebruikt en ik had ook op dag 16 zoals jij sochtends een super positest en ik word altijd op dag 28 ongi ;) Succes! ;)

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo héhé, ben ik ook weer eens online.
    Manlief pikt tegenwoordig de pc in omdat zijn laptop kassie wijlen is! Balen voor mij.
    Daarnaast heb ik flink last van handen en schouders omdat ik 3 keer per dag een kwartiertje kolf met de handkolf... gaat je spieren aardig irriteren. en het zit daar al niet lekker maar ok.
    Hier alles ok hoor, Hannah groeit in gewicht goed, we proppen dr vol met groente, fruit en bv-pap. Het ritme bevalt ons beiden goed en ze slaapt eindelijk weer goed overdag. Heeft nu ook eindelijk écht 2 ondertandjes.
    Hier zijn we gisteravond aan de klus geweest. Was niet echt de bedoeling. We hadden zelf het idee om even een maandje te wachten omdat we goed op Hannah moeten letten, maar we konden ons niet inhouden. Manlief geeft de schuld aan mijn klapperende eierstokken. En idd gistermiddag had ik daar last van in de zin van krampjes, en nu ook.
    Och als het toch eens raak mocht zijn dan zijn we superblij natuurlijk! (de fam zal wel teleursgesteld zijn dat we weer niet mee gaan op vakantie maar de reden zal ze uiteraard verblijden ;)) En nu 14 dagen wachten... :)
    Sorry voor dit egoberichtje, heb ff geen tijd om bij te lezen. dus:
    Alle klussers veel pleizer!
    Alle meiden in spanning: succes! we hopen op positesten zowel ovu als zw natuurlijk!
    Alle meiden waar de duivels weer zijn aangekomen: heel jammer, dikke knuf! en succes bij de volgende ronde.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn dat alles goed gaat Vermanen en hoop dat het toch stiekem raak is!

Neus: super! lekker ad klus! ja tel er 14 dagen bij op voor NOD, da's gemiddeld.

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

Ik ben zo benieuwd naar of de testen dik positief zijn morgen of vandaag. Spannend.

Sylvia: leuk dat je er weer ff bent. Alles goed?

Neus: jippie, super meid. Succes.

Vaillivi: succes op de wachtbank.

Vermanen: fijn om ook weer wat van jou te horen.

Marloes: fijn dat je collega positief was.

Nikita: hoe gaat het bij jou? En de studie?

17. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heeeee Dames!
    Hoe gaat het, ik volg jullie de laatste dagen wel maar heb nog niet gereageerd. Zie dat oude bekenden ook terug zijn.
    Vermanen, spannend hoor. Dus wel stiekem aan de klus tijdens je vruchtbare periode..
    Jaaa mijn man heeft precies hetzelfde... Roept steeds, we gaan nu een dochter maken hahaha!
    Het is toch altijd wel spannend om tijdens je vruchtbare periode te klussen!

Neus gefeliciteerd met je EIIIIII!
    Nu maar klussen tot dat je er bij neer valt!
    Die ovutesten; vertel eens...
    Als het streepje lichter is dan is het eigenlijk helemaal vals alarm. Of zit je ei er dan aan te komen?
    Als je streepje donkerder is dan je controlestreep binnen hoeveel dagen heb je dan je eisprong?

Vanillivi Lammetje en Zuurtje!
    Ook nog steeds op de wachtbank! Spannend hoor, mijn duimen draaien hoor! Ik ben ook nog niet ONGI! Vind het stiekem wel lekker zo zonder ongi..
    Ben nu een week "overtijd".. Denk dat mijn eisprong later is geweest en daarom ga ik volgende week nog wel eens weer testen..

Dames groetjes!

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    neus gefeliciteerd meid met je ei!
    en marloes super zon lieve reactie van je collega hoe voel je je nu lekker zwanger?
    pina spannend meid wanneer ga je een testje wagen of denk je dat je gewoon een lange cyclus hebt?

mijn temp nog mooi weet het eigenlijk al zeker voel me ineens zwanger mega mega moe dikke buik steeds ijskoud en natuurlijk lekker chagerijnig grrr ha ha

dames tot morgen enne zuurtje zet hem op!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Lammetje, super!

Pina: neem aan dat je nog wel door hebt geklust ?!

20. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Lammetje zooooooooooo spannend! Ik kom morgenvroeg hier meteen kijken!

Ik duim voor je! ;)

En voor de rest ook natuurlijk! ;)

Deel Deze Pagina