ik ben zwanger!!!! joehoe jippie ja jo ka jee! mijn hemel is dat effe lekker wakker worden! dusse goede morgen dames 8)
Wauw lammetje, gefeliciteerd!!!!!!! Dit is geweldig, eindelijk ROZE!! {|= {|= {|= @pina123: de streepjes waren steeds lichtroze, dus dan komt je ei er aan. Maar sommigen zeggen ook dat je altijd wel Lh in je uriene hebt. Nu knalde mijn streepje eraf, zo donker. Dus dan springt mijn ei binnen 24 tot 36 (of 48 ?) uur. Gisteravond gelijk geklust, en we willen er einde van de middag ook nog even gebruik van maken. En morgen ook nog als het lukt ("I know what you did last weekend" : in ieder geval het hele forum weet het )
jahoe neus gefeliciteerd met je ei meid enne wegwezen beebje naar oma en lekker de hele dag kroelen in bed meid! ohw check mijn banner stoer zo leuk allemaal!
@ Lammetje jaaaaaaaaaaa meid super gefeliciteerd! Eindelijk als topicstarter mag jij ook! Ik hoop je echt te mogen volgen!!
Lammetje gefeliciteerd meid hoop dat ik je snel mag volgen!!!!! @Neus eindelijk je ei! Maak er gebruik van! Wij gaan vanaf volgende week aan de klus!
joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeo Lammetje gefeliciteerd! Wat een super nieuws Geniet ze op de roze wolk! Ik moet je/jullie namens mijn man ook feliciteren zegt ie net Ben zo blij voor je! xx Sophie
@ Zuurtje neeeeeeeeee meid een hele dikke knuffel hoor! (maarre ik zou nog maar goed doorklussen, want misschien komt je eitje eraan met dit dipje net zoals bij Marloes toen! Ik duim voor jou voor roze. Oktober is nog niet voorbij he! Remember! Knuffel
@ Zuurtje ik zag dat ik per ongeluk verkeerde blije smiley achter knuffel had gezet, maar moest een knipoogje zijn...heb het veranderd
we blijven doorklussen en misschien ben ik wel minder langer zwanger wie weet bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook pas later positief zolang ik niet ongi ben blijf ik hoop hebben
Lammetje: gefeliciteerd meid! wat een super goed nieuws! Zuurtje, geen bloed geeft moed, hoop dat je later posi test