@ zuurtje: geen bloed geeft moed idd! hihi Ik hoop het zo voor je, zou echt onwijs leuk zijn! 2 meiden in deze ronde zwanger! Duim Duim!
Hier flink last van mijn ovu. Is gewoon niet leuk meer. Al zou ik het erom doen, zou ik nu geen zin hebben om te klussen.. Bleh. Manlief is lekker aan het koken. Mag ik ook eens rustig aan doen
dames heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties en genieten ga ik volop al is het nog wel onwerkelijk allemaal.. sophie ook jou man bedankt kei lief zuurtje veel succes nog en dames fijne avond allemaal!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah het is gewoon ECHT WAAR! LAMMETJE IS SUPER ZWANGER! eindelijk onze TS in het ROZE!!!! super super super gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!
sab meid helemaal top jou plaatje word er helemaal emo van snik snotter snik.. zo leuk om je te volgen naar de zwangere roze wolk!
ja eindelijk zit je gezellig naast me op die mega roze wolk van mij! wat zei lammetjeman eigenlijk? had hij het verwacht? gewoon je eerste ei meteen raak
Zooooooooooo blij voor jou! Eindelijk...ik werd er vanmorgen ook helemaal emo van toen ik het las! Ik ga je wel missen hoor...hoop je echt te mogen volgen! Ik voel me wel een beetje raar nu nu ik samen met neus en nog een paar diegene zijn die het langste bezig zijn hier...maar hoop dat we allemaal snel roze zijn! Meid geniet lekker van alles en spring idd maar lekker op je wolkje en kom er niet meer vanaf! Dikke knuffel XXXX Oh ja lammetje was dit je eerste ronde etos?
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 14 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca & Lammetje link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Lammetje wat staat dat mooi he dat roze!
Heeeee Lammetje!Wat lees ik nu! Gefeliciflapstaart! Waaaauww! En weeeerrrr met etos las ik! Geweldig meid geniet er van als topicstarter! @zuurtje: ik zou zeggen; geen bloed geeft moed! Hier ook nog steeds moed hihihihi Ik ga`slapen want ik ben moe! Denken jullie om het UUR achteruit?
meiden, ik heb een link van mijn kaartje nu ook onder mijn banner staan! Schrik niet... Ik zit nu al op tempdag 72!
Meiden heb even wijze raad nodig van jullie.. Ik heb vanaf de eerste dag van mijn nod mijn temp bijgehouden. Vandaag is mijn temp gestegen met van 36.7 naar 37.0. Maar ik menstrueer nog steeds een beetje. Ik kan toch geen eisprong hebben tijdens mijn menstruatie? Ik temp wel iedere ochtend op hetzelfde tijdstip. Of is mijn lichaam nog in de war na de curettage..? Ik had wel een negatieve zwangerschapstest op 11 oktober. Dus toen was het hcg uit mijn lichaam.
@ Marsab echt balen hoor! Ik duim voor je dat je je eitje snel vindt! Gaf jij nog BV (sorry dat ik het niet precies meer weet, maar ik weet nu niet of je pas geleden bent gestopt) Knuffel voor jou!
Lieve meiden, willen jullie even kijken naar mijn ovulatie test van vanmorgen? Komt mijn ei er bijna aan. Verlies nog steeds een beetje bloed zit nu op dag 10 van mijn nod...
@ Aylin16: lijkt mij wel dat je ei er aan komt. Gisteren en eergisteren had ik ook zo'n ovutest. Vandaag is hij weer nauwelijks zichtbaar. En hoe dat bij jou zit met bloedverlies en ei ?