net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Banner aangepast en heb het goede nieuws op het forum van de daken geschreeuwd :) :)

En heb enorm blauwe duimen door het duimen voor jullie :D
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

x Sophie

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge Sophie,

Mooie banner hopelijk volgen er snel meer meiden.

Ik heb een positief gevoel. Misschien kan ik dus met Queensday niet drinken haha ik heb het er echt wel voor over. Gisteren wel nog lekker bij de bbq een wijntje gedronken. Tot een positieve test wil ik zo'n normaal mogelijk leventje leiden. De vorige keer had ik gelijk alles van mijn lijstje gehaald en daardoor 2 ZW + 10 maanden wachten + 9 van de zwangerschap een heleboel dingen niet gegeten of gedronken.
    Zonde!

Hoe voel je je nu Sophie! Al echt zwanger?

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Thanks sophie staat er prima op zo!

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, dat klinkt goed! Heb je symptomen (al moet je er om lachen ;)) of is je gevoel een soort van intuïtie? Vaak klopt zo'n gevoel wel. Ik had ook een goed gevoel, eigenlijk al vlak na de miskraam ;) hopelijk volg je me! De cyclus dat ik zwanger werd van Sophie had ik het ook. Toen zei ik net na ongi tegen m'n man: deze maand word ik zwanger en ja hoor :p
    En weet je wat ik nu bedenk: toen ik zwanger werd vorige keer (mk) zei ik na de seks "we hebben een zoontje gemaakt" :) Best apart eigenlijk...
    Ik heb het topic januari 2009 mama's geopend en ik wacht op jullie :)

x Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, oké! Heel veel succes. Duim voor een cyclus, eisprong en zwangerschap :D

x Sophie

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Symptonen... een beetje. Ha ha niet lachen.
    Sinds deze ochtend een beetje misselijk en nog steeds melk verlies terwijl ik al bijna 2,5 mnd gestopt bent met bv. Tevens is mijn huid heel rustig en normaal voor mijn nod beginnen de onrustigheidjes zichtbaar te worden.
    Ehhmmm ja positieve ovu test... dat is wel een goede clue ;) als ik jou moet geloven. Toen ik dacht las dacht ik dat kan ik ook proberen. De echte zw test bewaar ik voor woensdag samen met mijn ventje.

Nog een paar daagjes wachten en dan weten we het.

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Voel me super :D :p (en beetje brak, doordat Sophie vroeg wakker was en niet zo lekker)
    Het is nog heel onwerkelijk maar voel me tegelijk al echt zwanger. Gisteren aan mn ouders verteld, heel leuk. Testen vanochtend waren al stuk duidelijker. Heb er heel lang naar zitten staren, nog steeds beduusd. Het is echt zo :D :p
    Het voelt veel beter dan de vorige keer. Nu ben ik ook al veel meer op een roze wolk. Heb echt zo'n zweverig gevoel net als toen ik zwanger was van Sophie.
    M'n man gaat morgen de vk bellen, kan ik deze week niet vanwege werk en feestdagen. Bij ons bel je nl. de assistente en dan word je later door vk teruggebeld. Dat kan natuurlijk niet op het werk. Heb vorige keer afgesproken dat ik direct bel als ik weer zwanger ben, omdat ik met ca 7 weken de eerste echo mag vanwege vorige mk. Over drie weken dus al!

x Sophie

8. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ohh stoer de VK bellen is de echte eerste stap na een een positieve test.
    Wat leuk dat je het al aan het ouders hebt verteld wat was hun reactie. Zeker superblij voor jullie! Zo fijn dat het snel gelukt is na jullie MK.

Goed te horen dat je je er gelijk goed bij voelt. Dat is belangrijk. En nog steeds het gevoel dat het een meisje is? :)

Een vroege echo is wel zo fijn. Gewoon een extra bevestiging. Ik hoop dat ik deze keer ook weer vroeg mag. Dan betaal ik zelf wel voor een extra echo iets later (12 weken).

Geniet ze! Ik ga weer verder geinen met mijn vent over ons aankomende prinsesje.

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Gaby, wat spannend! Klinkt super goed :D
    Ik ben het op gaan zoeken bij symptomen en kwam iemand tegen die toen ze net weer zwanger was, ook melk verloor. Goed teken!
    En rest natuurlijk ook.
    Heb je de ovu test al gedaan? Ben zo benieuwd!
    Vanochtend was ie bij mij trouwens binnen enkele seconden vetter dan vet. Nog vetter dan vorige keer. Werkt dus echt!

x Sophie

10. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ja, ik had een positieve ovu test vanochtend :D

En stoer dat je hebt gevonden dat het melkverlies een teken kan zijn

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik denk echt een meisje, m'n man weet het nu niet (maar hoopt wel een meisje).

Ja, m'n ouders waren heel blij. Ook wel voorzichtig vanwege vorige mk. En vonden het idd snel. Mijn moeder zei tegen m'n man iets over dat ie een goede spuiter is of zo :rolleyes: :oops: :)

Veel plezier met geinen en dromen :D

x Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, dat is super nieuws :D :p :D :p :D :p :D :p :D :p

Kun je je echt inhouden tot woensdag met de zw. test?
    Wauw zeg, echt gaaf en ook al zo snel! Wat hangt er in de lucht :) :D :p
    Verder houd ik me nog even in tot je positieve zw. test maar dit kan toch echt niet missen lijkt me.
    Suuuuuuuuuper

xx Sophie

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Normaal gesproken is vrijdag pas mijn NOD maar omdat mijn eitje eerder is gekomen is het nu woensdag. Het lijkt mij super om op Queensday positief te testen ;) dan is mijn mannetje ook vrij en kunnen we het misschien gelijk daarna gaan vieren (5 dagen lang).

Omdat ik mij postief voel kan ik ookwel wachten tot woensdag. En geen zin om met een negatieve test de bubbel uiteen te laten spatten haha.

Haha je mams toch! tuurlijk ben je nu voorzichtig maar het is wel zo fijn om het al aan je ouders te vertellen die weten hoe verdrietig je was/bent door de MK.

Het zou inderdaad snel zijn bij ons. Hmm die 'oudjes' doen het helemaal niet zo slecht haha

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Gaby, op zich ook alleen maar slim om niet te vroeg te testen ja! En dan meer kans gelijk een vet positieve test te hebben :p
    Knap hoor (op die ovutest die je deed na dan hahahaha). Toen ik zwanger was van Sophie heb ik zelfs pas na NOD getest. Hoe ik dat heb volgehouden weet ik niet haha. Nou ja, eigenlijk wel. Een collega was overleden en heb gewacht tot na de begrafenis. Wilde, als ik positief testte, gelijk in juichstemming kunnen zijn. En ik wist eigenlijk ook al wel dat ik zwanger was.
    In mijn geval nu (na mk) ben ik blij vroeg getest te hebben omdat ik de streepjes steeds donkerder zie worden.

Gaby, ik ga in elk geval heel hard voor je duimen, al kan het niet anders dan dat je zwanger bent lijkt me :D :p Je laat het wel gelijk weten dan heh?!
    Ik wacht net zolang met de deur uitgaan op Koninginnedag tot ik van jou positief nieuws heb gelezen :) Wel super leuk op die dag. Wij gaan het ook extra vieren de komende feestdagen/trouwdag. Joehoehoehoe

Marloes, hoe is het bij jou? Ben benieuwd!

En voor allemaal nog wat hcg. Hier vangen maar...............

x Sophie

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Mag ik me dan als eerste melden? :D

*straal* *straal* :) :) :)

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Iuni, gefeliciteerd :p :D :p Ik zie je bij de januari mama's :D

x Sophie

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Jeetje dames dit is echt niet eerlijk zeg jullie zijn allemaal zwanger blijf ik hier alleen achter snik snik .................... :(
    Maar wel allemaal mega gefeliciteerd mama s ! :D
    Jeetje die ctg sproei van sophie doet wonderen zeg jeetje gooi nog een beetje richting Elst gelderland goed?
    als ik in februari beval klets ik gewoon met de januari mama s mee oke dames?

Ooooooooooooooooooooh ben zo jaloers dames kunnen jullie de ovulatietesten allemaal hier heen sturen weet ik of ik cyclus heb jullie hebben ze toch niet meer nodig grrrr ;)

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, ik heb net een hoge dosis via het raam jouw kant op gestuurd :D :p Vangen maar!
    Klets dan maar gezellig mee hoor.

x Sophie

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Thanks sophie het gaat hard hier he met alle dames straks blijff ik alleen hier begin nu toch echt te balen van mijn cyclus of eigenlijk geen cyclus...

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe, is goed, hoewel ik eigenlijk verwacht dat het alsnog een dec. beeb gaat worden... :D

Kop op lammetje! Jullie tijd komt vast ook wel gauw!
    En eerlijk gezegd, nu ik weet dat we 'het nog kunnen' :) , vind ik het ook niet meer zo erg dat we langer hebben nodig gehad!

Deel Deze Pagina