Vind je man/ vriend dat heel erg?! Hij kan zich na die tijd toch wassen? Je moet je er samen natuurlijk wel fijn/ gepast bij voelen!
heey sabman manlief vond het reuze leuk heb romy een shirtje aangedaan met grote zus van ? en een kaartje gegeven in de hand hoera je word papa hij vond het zo leuk ze kwam aanwandelen aan de hand zo lief vannilivi ja eerste ronde etos pillen maar eerlijk is eerlijk het ei komt door clomid zonder dat geen ei geen beebje me 2 thanks voor je felicitaties vond het zo super om in te loggen bij bevallingslijst forum heb ik al zolang willen doen
Ik weet niet of hij het erg vind...Denk wel dat we gaan klussen zou het jammer vinden als ik nu mijn ei mis hierdoor..
Hé! Wat lees ik nu?! LAMMETJE ZWANGER!!! \/ Gefeliciteerd meid! Hebben jullie trouwens nog eens wat van Sophie gehoord? : [/b]
heey iuno long time no see kijk eens bij zwanger clubs daar zijn sophie gaby en anderen te vinden bij net bevallen en weer zwanger jeetje nog maar 9 weken voor jou time flys
Goeieavond! @ Lammetje wat moet jij je lekker voelen op je roze wolk! Ik kijk daar ook al zoooooooooo naar uit... Hoe voel je je nu? Last van kwaaltjes? Leuk hoe je je het aan je man hebt verteld! @ Aylin veel klusplezier!
ooh kan je niet anders even ernaar googlen, zou het eigenlijk echt niet weten hoe dat kan, maar ben ook geen prof. in dit soort dingen
oooooooooooh dames, ben ongelooflijk chagrijnig deze laatste dagen :x snap niet waardoor het komt, loop de hele tijd mijn man af te snauwen en snap echt niet waarom ik dat doe, hij is ook zo een lieverd.. dan vraagt hij me een doodnormaal iets en dan reageer ik bot terug... somebody HIT ME! dat ik weer effe mezelf word, ik weet wel meestal als ik ongi. moet worden krijg ik dit soort aanvallen maar nu.....snap er de ballen niet van..
zijn er hier by the way ook dames die het gewoon allemaal op zich af laten komen, ik zat net even bij die temperatuur topic te kijken, wow snap er de ballen niet van joh, ik wil het eigenlijk gewoon op me af laten komen, maar hoe doen jullie dat? het zo geen zin om alles bij te gaan zitten houden... maar tegelijikertijd wil ik wel spoedig zwanger raken insjaAllah...
Heb ik al gedaan... Hier ook al rond gevraagd op het forum. Ben nu al 10 dagen ongesteld. Ik moet wel zeggen dat het veel minder is dan mijn normale menstruatie. Nu de laatste dagen is het maar heel weinig. Er schijnen wel vrouwen te zijn die tijdens hun menstruatie een eisprong hebben.. Maar ik zelf heb dit nooit gehad...
Dit is de eerste keer dat ik temperatuur en ovulatie testen gebruik. Ik heb een ma gehad en ben 16-09 gecuretteerd. Wij willen nu z.s.m. weer terug zwanger zijn vandaar dat ik er nu wat meer energie insteek. Hopelijk vergroot het de kansen Eerst waren wij gewoon om de dag actief in de slaapkamer Het heeft wel gewerkt want ik ben 2 keer zwanger geweest in 1 jaar. Eerste zwangerschap eindigde wel in een miskraam. De tweede zwangerschap heb ik nu een wolk van een dochter aan overgehouden. Hield toen ook geen temperatuur bij of vruchtbare dagen.
Goedemorgen 8) by the way: zaterdag alweer nega ovutest, dus dan waren het echt posi testen We hebben drie dagn achter elkaar ons best gedaan, en we zien wel. Domme vraag misschien: maar deze komende weken kan ik theoretisch toch niet meer zwanger raken, toch?
@Vanilivi goedemorgen en alle andere dames natuurlijk ook @Neus theoretisch gezien niet nee, maar je weet maar nooit. Het vrouwen lichaam zit vreemd in elkaar. Wij zijn gister aan de klus geweest. En geen last gehad van bloed verlies. Nu vanmorgen wel weer een beetje bij het afvegen maar verder niets meer (sorry hoor dames maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven). Ga straks weer even een ovu testje doen. Vanmorgen was mijn temp 37.1...heel vreemd allemaal. Je temp stijgt toch pas na je eisprong..?