Ja je temp stijgt pas na je ei. Maar voor je ie kan je temp fluctueren door van allerlei oorzaken. Is dus veel minder stabiel dan na je ei, dus kan je wel eens een uitschieter hebben.
Oke ik heb niet zoveel ervaring met temperaturen...Temperatuur wel iedere dag op dezelfde tijd. Mijn temp is nu wel 2 dagen 37. Kan het met het terug zetten van de klok te maken hebben dat ik eigenlijk een uur eerder temp dan normaal?
vannilivi ik voel helemaal niks alleen mega moe maar dat komt vast nog wel volgende week woensdag echo ben benieuwd of er een 3 ling in zit ha ha (zei manlief) vrijheid balen van je jagi bui maar och een keer knetteren lucht heerlijk op! er zijn dames die een ei hebben tijdens de ongie hoor heb ik wel eens opgezocht dusse gewoon klussen baad het niet....
Goede ´s morgens, In het weekend hebben wij het altijd druk, dus ben dan nooit achter de pc. Maar Lammetje wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd en lekker genieten. Zuurtje: jammer zeg. Ik hoop ook dat je later posi test. De moed nog niet opgeven he? Dames met een ei, super en veel plezier met klussen natuurlijk. Wordt alweer spannend dus over twee weekjes.
Heb net weer en ovulatie test gedaan en deze is lichter positief (zie album). Houd dit in dat mijn ei is geweest..?
mijn testen zijn eindelijk binnen gekomen morgenvroeg ga ik weer testen. had net al getest maar die is mislukt, de teststreep stond horizontaal ipv verticaal. (was een gratis midstreamtest van testjezelf.nu)
@Zuurtje mooi zo... Ik hoop dat we er weer een zwangere bij hebben. Zou echt leuk zijn. Ik heb mijn vruchtbaarste periode al gehad gister denk ik. Vandaag was mijn ovulatietest iets lichter. Verlies nog wel een beetje bloed maar daar hebben we gister geen last van gehad Wat denk jij? Ze staan in mijn album.
Als de ovutest lichter wordt heb je vaak idnerdaad je ei gehad Aylin. DAt de klok is verschoven zou geen invloed op je temp moeten hebben.
@Zuurtje thanks ben niet echt ervaren met ovulatie testen. Heb ze ook nooit eerder gebruikt. Maar nu na de curettage leek het me wel handig. @Me2 misschien een beetje een domme vraag maar dacht dat het misschien uitmaakte het tijdverschil.
thanks aylin vind het ook wel goed hoor een vroege echo heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad vandaar die vroege echo kans op herhaling is groot namelijk volgende week vrijdag ga ik een 8 dagen op vakantie en ja wil graag voor die tijd weten of alles op de goede plek zit want een operatie in het buitenland zie ik echt niet zitten hoor pfff dames ik wil wel graag een paar bekenden bij het juli toppic hoor want ik ken niemand daar is zo raar allemaal jullie ken ik en zou wel super zijn om met jullei door te kletsen het is ook bijna niet te volgen daar zo snel gaan de pagina s en er zijn pas mama s tot 9 juli kun je nagaan net bevallen en weer zwanger word gewoon ons clubbie! zuurtje veel succes meid het blijft spannend hoor
Mocht ik weer zwanger zijn krijg ik ook eerder een echo zei de gyn vanwege mijn ma. Ik moest op vakantie en een week lang in onzekerheid zitten. Dus je hebt gelijk dat je eerder een echo laat maken. Je krijgt vast een heel mooi clomid&etos beebje te zien met een mooi kloppend hartje! Volgens de vk hier op het forum is het mijn ei nog niet geweest De test van gister was volgens haar nog niet helemaal positief. Ook een eisprong en nog vloeien was heel onwaarschijnlijk. Nou ja ik ga gewoon verder met testen en klussen Hopelijk mogen wij jou snel volgen naar het topic net bevallen en weer zwanger
He Aylin, Hopelijk komt je ei er dan wel gauw aan idd. Het zou wel heel gauw zijn na de ongi.. Ik vind die ovu testen altijd wat verradelijk, want wanneer is ie nu ECHT positief. Daar zit echt verschil in dus! Nou lammetje, je zweeft lekker op je roze wolk. Maar gauw een echo laten maken want in het buitenland zitten met een buitenb. zw. is ook niet niks natuurlijk! We duimen natuurlijk dat het eitje zich dit keer wel de weg heeft weten te vinden! Hier nog steeds niks.. geen ongi maar ook geen positieve zw. test. Als ik het zo eens bekijk heb ik vorig week mijn ei gehad, dus dan zal ik komend weekend wel ongi worden. Tsja.. of niet natuurlijk. Maar ik test de eerste paar dagen niet weer! Doen we zondag anders wel weer eens!