net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    De verloskundige zei dat mijn ei er wel aan zit te komen. Maar dat ik gezien de miskraam niet erg kan vertrouwen op de ovulatie testen... :(

Vreemd allemaal hoor...

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Meestal als je ovutest positief is geweest en je temp stijgt, heb je een ovulatie. Als je ovutest positief is geweest maar je temp stijgt niet wilde je ei niet springen en gaat ie het vaak later in je cyclus opnieuw proberen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het na een miskraam is, dus ik zou me vooralsnog even aan het antwoord van de vk vasthouden Aylin!

Vanillivi: Moe? Zwanger?

Lammetje: Wat fijn zeg, een vroege echo! Dan weet je in ieder geval of het beginnetje alvast goed is nietwaar? Niet schrikken als je nog geen hartje ziet, kan zomaar dat ie nog niet klopt heb ik hier weleens gelezen. Sommige hartjes kloppen met 5,5 week al, sommige pas tegen de 7e week aan. En goed idee om straks met zijn allen bij het net bevallen en weer zwangertopic te kletsen!

Femmigje: Leuk om weer wat van jou te horen!

Zuurtje: Ik duim voor je meid!

Pina: Spannend meid! Ik hou je nauwlettend in de gaten!

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    balen aylin maar er is in ieder geval iets gaande van binnen!
    ik had dat ook een bijna posi en 4 dagen later pas een vette posi dusse blijven klusse!

spannend pina en zuurtje jullie moeten mij wel volgen hoor zou super gezellig zijn!

vannilivi inderdaad moe zwanger beebje in buik?!?!?

nikita hoop het ook dat ik een kloppend hartje zie zou dan wel een dubbele geruststelling zijn
    zei al tegen manlief als het er nou echt 3 zijn kun je op vakantie even bijkomen van de schrik ha ha
    heb je nog steeds een break meid of stiekem aan de klus?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he zuurtje... als ik zo je temp kaartje zie, dan denk ik dat je kruis niet goed staat hoor. denk misschien eerder bij de laatste dip..

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie medeleven. Ga zeker door met klussen en testen :)

Als het hcg ook allang uit mijn lichaam is moet een ovulatie test toch wel een beetje een richtlijn geven..?

Hoop echt dat ik 1 deze dagen mijn ei vind :)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bij dag 36 :(:

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zal eens zien wat FF doet als ik mijn kruis weg haal ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan zul je nog geen nieuw kruis krijgen denk ik...
    maar als de komende 2 dagen hoger zijn wel

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha Lammetje, inderdaad! Kan je man flink bekomen van de schrik!

Och af en toe zo stiekem eens aan de klus....

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen dames :D

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    :D :D :D

Goeiemorgen!

12. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 14 november
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD :
    Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september
    Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca & Lammetje

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    goede morgen dames!

hmmm zuurtje kan geen duidelijke eisprong ontdekken in je kaartje maar weet dat hij bij jou nooit zo stijgt toch?
    heb je nog een oud kaartje liggen?

lekker he nikita stiekem klussen!

14. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen lammetje!

Vind je het niet onwerkelijk dat het eindelijk zo ver is?! Ik ben zo blij voor je! :D

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou ik dacht zelf een bijna positieve ovulatie test gehad te hebben (zie mijn album). De verloskundige op het forum zei dat ik de test niet kan vertrouwen gezien de miskraam die ik heb gehad. Het hcg is al uit mijn lichaam sinds 11 oktober. En toch zegt zij dat de ovu test waarschijnlijk een foutieve uitslag heeft gegeven.

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

Ik vind dit topic toch wel het leukste topic dat er is hoor. ;)
    Ik heb gisteren degene van de aprilmama's een pb gestuurd dat ze me eraf mag gooien. Ik heb daar een paar keer gereageerd en nooit een reactie. Jammer vind ik dat. Ik heb het best druk af en toe en lees met meerdere topics mee, dus kon ook niet veel schrijven daar.

Vanillivi: ik hoop zo dat je zwanger bent. Symptomen klinken wel zo in ieder geval.

Lammetje: al aan het idee gewend? Mooi dat je al snel een echo krijgt.

Stiekeme klussers ;) succes.

En de anderen ook natuurlijk. :D

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh ja, vandaag alweer 15 weekjes. :D

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Aylin: moeilijk is dat. Ik denk dat je je ei al gehad hebt hoor. Het HCG is al uit je lichaam. Je had ook nog getest om te kijken of het eruit was, dus.

Maar ik heb nooit een ovutest gebruikt, dus heb er niet zoveel verstand van, sorry.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb net weer een testje gedaan...(staat in mijn album). Wat denken jullie?

Is mijn ei al geweest of moet hij nog komen? Zit nu op dag 12 van mijn cyclus. Normaal heb ik volgens mij altijd rond dag 13 of 14 mijn eisprong.

Deel Deze Pagina