het juni 2009 topic is wel gezellig... wordt wel heel veel gekletst... is ook wel een verschil dat ik meteen in het begin kon aansluiten en alle pagina's mee heb gemaakt... vorige keer was ik 20 juli uitgerekend, maar had pas na 11 dagen een posi test... dan moet je er in vallen als ze al bijna 200 pagina's geschreven hebben...
ik schrijf heel af en toe mee bij de mei mama's, maar ik vind het daar een stuk minder gezellig als bij de april mama's van vorig jaar het is een hele grote groep en ze maken ruzie om de kleinste dingen, zo zonde. gelukkig is het hier wel heel gezellig, en voor je het weet is iedereen roze!
mijn banner is opeens een dag voor gaan lopen zou dat komen dat de tijd is terug gegaan? dat kan toch niet? nou ja, zo maar weer een nieuwe maken dan
Heb ik ook. krijg nooit reactie....en eigenljik weet iedereen het beter daar. vooral sde 20 jarigen die voor het eerst zwanger zijn.....
hi dames, hoe is het met iedereen..effe een vraagje, heb sinds 2 dagen last van waterige afscheiding, weet iemand wat dit is? heeft dat iets met je eisprong te maken ofzo?
Tijdens de zwangerschap vond ik het ook erg gezellig bij de aprilmama's. Na de bevalling is het toch echt wel geminderd ook, jammer. Altijd dezelfde mensen die wel reageren. De club is ook erg groot. Dit clubje is mooi klein.
nee maar denk wel dat ik die straks even ga halen toch bedankt..ik las dit net op een ander topic Waterige afscheiding is een teken dat je op je vruchtbaarste moment in je cyclus is. Het is dan echt doorzichtig. Hierna wordt het weer geliger en dikker. als je het 1 en ander daarover zou willen weten, moet je eens kijken op www.vruchtbaarheid.org bij slijmwaarneming. bij een zwangerschap ontstaat de afscheding vaak pas als je overtijd bent en dat is dan veel en wit.
Dat is ook zo. Ergens wist ik dat nog wel. Succes met klussen zou ik zo zeggen. De afgelopen dagen ook aan de klus geweest?
dat is het hem nou juist, mijn man werkt te hard...daardoor valt hij al te vaak in de avond in slaap op de bank..nou dan weet ik alweer hoe laat het is haha..
Vrijheid: waterige afscheiding is nog niet het vruchtbaarste slijm. Vruchtbaar slijm wordt ook wel eens Egg White genoemd omdat je er lange daden van kan trekken en het het op eiwit lijkt. Waterige afscheiding komt daar meestal voor. Dus nog niet getreurd asls je nu niet elke dag kan klussen.
gaan we gewoon allemaal kletsen op het net bevallen en weer zwanger toppic want daar is het reuze stil als iedereen daar nou iets meer komt femmigje me 2 sab marloes enz enz dan maken we daar een gezellige club van goed idee? is wel leuk om ons clubje een beetje bij elkaar te houden want eerlijk is eerlijk ik mis jullie wel dames
@ Aylin weet je zeker dat je niet gewoon zwanger bent, want ik heb veel verhalen gehoord dat je dan ook een posi ovutest hebt. Ik vind ze namelijk alledrie erg positief! En anders goed klussen! @ Me2 hoe gaat het met jou? Veel kwaaltjes of valt het mee? @ Femmigje super gezellig dat je hier blijft komen! Maarre hoe gata het met jou en je zwangerschap? Hoe voel je je? 15 weekjes...wat gaat de tijd toch snel! @ Sab85 wauw ook al bijna 12 weekjes! Lekker gevoel of niet? Geniet er maar lekker van! @ Marloes hoe gaat het bij jou? Voel je je goed? @ Vrijheid ik heb geen idee. Ik weet wel dat als je er draden van kunt trekken het vruchtbaar sl;ijm is en je eisprong in aantocht is Toch ook nog wel een beetje hier, want anders ga ik jullie te hard missen hoor!
tuurlijk vannilivi ik ben nog steeds trouw hier hoor al moet ik bekennen dat ik wel eerst langs juli hobbel
Ja maar daar heb je groot gelijk in! Ik hoop straks ook mee te kunnen naar de julimama's! Geniet er maar lekker van!
hallo dames hier vanmorgen weer nega getest, maar nog steeds geen ongi of in aantocht, dus de hoop blijft nog.