zuurtje, wat gebeurd er met je kaartje als je het blauwe kruis weg haalt? Komt hij dan niet 4 dagen geleden te staan... dat lijkt me nl echt je ei
thanks dames, ik voel me weer wat minder..omdat ik toch wel het gevoel heb dat ik meer dan mijn man al aan een 2de toe ben, hij wil eerlijk gezegd nog niet..maar laat mij maar, ik zeg al tegen hem omdat ik al 29 ben, dat ik ook niet meer de jongste ben, vooral bij ons (marokkanen) is dat al oud haha, maar goed ik wil hoe dan ook gewoon gauw weer een 2de maar goed, het is niet in onze handen. gr. aylin16 meid doe je wel rustig, het zal op zijn tijd vanzelf wel komen, stress je niet teveel...maar laat het gewoon op je af komen...
dan gebeurd er niets. Ik snap niet veel meer van mijn tempkaartje. Wil je mij het een beetje uitleggen : zal het kruis weg halen. waarom 4 dagen geleden en niet eerder?
Lieve meiden, Helaas heb ik niet echt goed nieuws. Ik was vandaag langs de gynaecoloog gegaan omdat ik al 12 dagen bloed verlies. De assistente vond het eerst niet nodig dat ik langs kwam maar ik heb door gedrukt. Maar goed ook bij de inwendige echo kwam de gynaecoloog erachter dat er nog rest weefsel in mijn baarmoeder aanwezig was. De curettage is dus niet goed gegaan! Toen ik 1 oktober op nacontrole kwam zat er nog een klein beetje bloed maar dit zou vanzelf naar buiten komen zei de gynaecoloog. Nou mooi niet dus het is dus een best groot stuk wat er nog zit. Ik moet deze week nog gecuretteerd worden want het moet er z.s.m. uit! Ook heb ik een antibiotica kuur gekregen tegen de ontsteking. Ik baal als een stekker. Als ik niet had lopen door drammen dat ik langs wou komen liep ik er gerust nog een tijd mee door. Ben zo boos en teleurgesteld. Heb al zo lang moeten wachten voordat ik gecuretteerd werd. En nu moet ik alles weer opnieuw beleven... @Vrijheid bedankt voor je zorgen maar moet nu wel rustig aan doen
heel kort... meestal daalt je temp vlak voor je eisprong, en daarna moet hij minimaal 3 dagen hoger zijn... dan plaatst FF een rood kruis. Nu had jij een blauw kruis, dat is als je het zelf geplaatst heb, maar dat kon bijna niet, want je temp ging niet omhoog, maar zelfs omlaag... meestal zie je links van het kruis de temperaturen onder de rode lijn, na het kruis gaat de temp omhoog. kijk je toevallig ook naar je slijm en/of de stand van je baarmoedermond... daar kun je ook veel uit halen.. Als je nog meer vragen hebt, gewoon stellen hoor.
@ zuurtje: lijkt idd wel of je ei og niet geweest is! Vreemd! @ Aylin: wat een domper! Heel veel sterkte en knuffels van mij! @ lammetje: hoe bevalt het nu op je roze wolkje? Weet je familie het al? @ vanillivi: ik duim ook mee hoor!
ik heb alle gegevens weggehaald bij FF. enkel mijn temp en klusschema staan er nog (kan alleen ik zien). FF zet geen kruis. Als ik tegen eind november nog niet ongi ben of zwanger stop ik met tempen en laat de natuur zijn gang gaan. dan maar vanaf mei/juni weer de mmm in.
Aylin jeetje meid wat naar voor je, hopelijk heb je straks alles gauw achter de rug, het is idd maar goed dat je door bent gaan drammen, anders liep je er idd nu nog mee rond.. sterkte en succes meid
Hey dames, Ik dacht, leuk topic. Bij mij kriebelt het nu namelijk ook al weer maar durf het nog niet zo goed. Lees de komende tijd even mee hoe het bij jullie gaat goed? iedereen veel succes!
@Aylin; tsjonge wat een verhaal zeg! Goed zeg dat je je intuitie hebt gevolgd! Vreselijk zeg, nu moet je nog langer wachten voordat je weer bezig kan met een volgende zwangerschap! Wel roekeloos van de desbetreffende personen, je had er wel ontzettend ziek van kunnen worden! Sterkte meid! @TJB Welkom hier! Doe wat je hart je ingeeft, ik ben nu alweer zo bezig met de volgende zwangerschap! Raar is dat hé! Dat het al zo vroeg weer kriebelt! Maar leuk als je ons mee gaat volgen! En post ook eens iets @ Lammetje, Ben wel benieuwd, heb je het al mensen verteld? Hoe reageerde ze? Zweef je nog op je roze wolk? Hoeist met Lammetje-man, ook op de grote wolk? @Zuurtje; ik heb niet alles gevolgd maar jij bent ook nog niet ongi geworden toch? Heb je een laat ei gehad? Dat denk ik zelf ook; ik zal wel een twee weken later een ei hebben gehad.. Want anders duurt zo'n cyclus nooit lang bij mij. Toch raar dat het nog in de war is. Maar volgens mij heel normaal na de bevalling. Maar dat ik niet op mijn lichaam kan vertrouwen momenteel vind ik wel wat raar eigenlijk! Wist altijd zo goed waar ik aan toe was! Maar ja, zondag maar weer eens testen! Groetjes allemaal en welterusten!
Hey Pina ik ben nog steeds niet ongi, wanneer ik mijn ei gehad heb is mij een raadsel. FF geeft niets aan, maar marloes vermoed ongeveer een 4 tal dagen geleden als ze mijn tempkaartje bekijkt. zelf weet ik het niet meer, maar we blijven hier oefenen tot het raak is.
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 14 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca & Lammetje link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] Goeiemorgen! @ TJB welkom hier en ik heb je toegevoegd aan de lijst! @ Aylin neeee meid wat erg. Heel veel sterkte met de tweede curretage. Ik leef met je mee. Hele dikke knuffel Ik moet zo gaan werken dus ik ga even de fles geven en me aankleden. Fijne dag allemaal!
Hoi dames, Aylin: meid wat een dikke tegenvaler zeg. Nu kun je nog een keer. Goed van je om toch door te zetten en dat je bent heen gegaan. Ik hoop dat alles in je lichaam gauw weer de oude is. Denk aan je. Dikke knuf.
Hey! @vanillivi, bedankt dat je me hebt toegevoegd. Ik denk dat ik volgende maand weer aan de klus ga. Zou alleen niet weten of ik al weer een cyclus heb. Ben gewoon willekeurig aan de pil gegaan want wou het risico toen niet lopen dat ik direct weer zwanger was in het gunstigste geval. Dan neem ik dus 13 november mijn laatste pil voor als je het wilt invullen en dan zien we wel waar het schip strand. Verder alles goed met iedereen hier?