Als je temp morgen nog verder stijgt denk ik dat je een dik vet kruiskrijgt, Zuurtje! Andere meiden: Ik duim voor jullie!
He dames, Ff egoberichtje: Ik doe nog steeds invalwerk en heb aangegeven dat ik eigenlijk alleen voor langere periodes wil invallen, maar laatst heb ik toch weer ff een dag gewerkt. En... vanmorgen werd ik gebeld om vanaf volgende week 2 dagen in te vallen op dezelfde school waar ik vorig jaar zat. (2 min lopen van m'n huis) Dus daar heb ik alweer heel erg zin in. Ik heb ook nog eens dezelfde kids als vorig jaar, ben helemaal blij. Ben dus op maandag en vrijdag niet hier.
heey marsab alleen mijn moeder weet het die gaat volgende week mee op vakantie en ja in bikini valt mijn darmen buikje wel op och vond het ook gewoon leuk om te vertellen enne jij gaat winnen met de foto wedstrijd leuk joh! balen zuurtje van je cyclus het klonk zo goed allemaal... jeetje aylin meid balen dacht je dat je vooruit kon kijken word je weer met de neus op de feiten gedrukt veel sterkte meid
heey zuurtje temp is looking good meid even afwachten wat ff gaat doen de komende dagen en femmigje gefeliciteerd meid!
ja het klonk goed nu weet ik niet meer welke dag ik moet aanhouden ik heb nog 2 testen liggen en verwacht er nog dus we zullen zien zolang ik niet ongi ben houd ik moed
hey schatten hoe is het hier? aylin, meid dat meen je niet wat goed dat je hebt doorgezet, ander loop je zo rond wat supervervelend dat je het nu nog een keer moet meemaken zeg sterkte! hopelijk kan je snel weer van start voor een beebje! lees nu dat je vrijdag al kunt, gelukkig maar, zal aan je denken vrijdag. zuurtje, nog niet ongie? jij houd het wel spannend he pina hoe is het bij jou? vannilivi, nog maar 6 dagen! zou het , zou het? ik duim zooooo hard voor je!
nikita toch wat lees ik nu, stiekem aan de klus dus toch wel een klein beetje spannend voor jullie! zou het nu weer uitkomen met je studie als het raak zou zijn? hoe gaat het eigenlijk verder met je studie?
Goedemorgen meiden, gisteren 's avonds bijgelezen, want ik was op cursus. Vandaag weer werken en dan heb ik het weer gehad tot dinsdag . Aylin16: heel veel sterkte, wat een naar bericht. Lammetje: geniet maar van je roze wolk (ben beetje jaloers op je ) Voor de rest allemaal succes en sterkte ! Ga vroeg naar mijn werk, want we hebben schoolontbijt Liefs
Goeiemorgen! @ Sab 85 hoe istie bij jou? 12 weekjes alweer lekker hoor! @ Neus we lopen gelijk! Spannend hoor! Verder ben ik heel rustig dit keer...kan van de ene kant een goed teken zijn, maar van de andere kant is het gewoon ook mezelf te beschermen tegen weer een teleurstelling. Ik ga nu ook pas echt testen bij 2 dagen overtijd!
Hoi meiden, bedankt voor alle lieve woorden. Ik baal er echt van. Straks moet ik voor een intake naar het ziekenhuis. Mijn moppie is ook nog is hartstikke ziek spugen verkouden. Dus heb geen oog dicht gedaan vannacht.
Zuurtje: als je temp verder stijgt denk ik een ei! Aylin: wat een naar verhaal! Wat goed dat je hebt doorgezet anders liep je er nu nog mee.....Hoop dat je snel daarna serieus aan de slag kan voor een 2de! Vrijheid: knuffel!