net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heh, da's vreemd. Mijn banner loopt ineens een dag voor :rolleyes: :rolleyes:
    Morgen ben ik nl. 31 weken. Tot nu toe liep ie goed. Snap er niets van. T is toch donderdag vandaag ;)

x Sophie

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Het is idd donderdag hoor. ;)
    Jij hoeft nog maar 9 weekjes, dat schiet echt al op zeg. Wat gaat die tijd toch snel. Alles nog helemaal oke?

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    ;) ja vreemd heh van die banner...

Ja, gaat inderdaad hard. Maar bij jou ook al! :D
    Hier op de gebruikelijke klachten na, alles oké. Leef als een oud omaatje en dan voel ik me redelijk. En geniet heerlijk van Sophie en de zwangerschap :p Met zwangerschap gelukkig verder alles goed. Wel veel harde buiken. En ik ben nu standaard 's nachts klaar wakker. Had ik vorige zw. ook steeds meer aan het einde. Gelukkig niet de hele nacht, tenminste...als Sophie goed slaapt dan.

Hoe is het met jou?

xx Sophie

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Die banners zijn idd vreemd. Ik heb die van mij op 22 april gezet, terwijl ik de 21e ben uitgerekend. Dan klopt het in ieder geval.

Mooi om te horen dat je je verder goed voelt. Scheelt toch weer de helft. :D
    Lijkt me wel vervelend om 's nachts steeds wakker te zijn. Slaap je dan wel gauw weer?

Hier is alles oke. Nog wel moe, maar dat is het enige en ik ben lang niet zo moe meer als eerst, gelukkig.

Liefs Fem

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Fem, check net of ik mijn banner goed heb veranderd en kom er achter dat mijn laatste berichtje niet geplaatst is. Zal wel niet op ok geklikt hebben of zo, lekker dom ;)
    Bij deze een herhaling:

Bedankt voor de tip van de banner. Is gelukt!

Fijn dat je je minder moe voelt nu :D

Hier 's nachts een riedeltje: wat eten, drinken, lezen en dan na ca uurtje kan ik weer in slaap komen. Zo lang is gelukkig maar 1 x per nacht. Verder vaak plassen, naar Sophie of geen houding weten te vinden ;)

xx Sophie

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Een uurtje wakker dus per nacht, is nog te overzien. Als de kleine meid dan maar niet komt wanneer jij net slaapt. Is zij 's nachts nog vaak wakker dan?

Danio slaapt gelukkig meestal door. 1 x in de twee weken wordt hij wel eens wakker, maar niet vaak gelukkig.

En dat plassen, herken ik nu al. Gelukkig hebben wij een wc boven. ;)

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat plassen heb ik ook al vanaf bijna het begin. Apart eigenlijk.

Wow, wat lekker dat Danio zo goed doorslaapt! Ja een wc boven scheelt. Wij wonen gelijkvloers in appartement, dus da's ook makkelijk. Kan je met je ogen dicht plassen hahaha.

Helaas niet een uurtje wakker per nacht als ik het bij elkaar optel. Ben heel vaak wakker, maar andere keren val ik snel weer in slaap, zodat ik er idd niet al teveel last van heb gelukkig. Met Sophie is t wisselend. Hebben weken gehad dat we bed moesten verschonen 's nachts ivm doorkomende tandjes en erge diarree. Gelukkig doet mijn man ook een hoop dan. En ze is d'r speen vaak kwijt.

xx Sophie

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag ;)

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    sophie komt mischien door het verzetten van de tijd veel dames hebbbende banners aan moeten passen.

neus en vannilivi komen jullie ook maar eens op mijn roze wolk heir hebben jullie een ladder vang vang =
    =
    =
    =
    =
    klimmen maar!

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sophie: Danio wil gelukkig geen speen en ik heb hem er vanaf het begin al aan laten wennen dat een speen niet hoeft. Wanneer hij dan met de speen in slaap was gevallen, haalde ik hem er weer uit. Sterkte met het wakker zijn en succes nog deze weekjes. Knuf.

Zuurtje: goede middag, alles oke?

Ik ga zo naar een vriendin, zij hebben vanmorgen een echo gehad, ff het kleine mensje bekjken op foto. :D

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig! Ikke wil zooo graag! :D

@ Femmigje veel plezier bij je vriendin!

@ Sophie hoop dat je toch een beetje je rust krijgt ondanks het slechte slapen! Ik had dat ook de laatste 10 weken ;)

@ Zuurtje goeiemiddag! :D

12. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heeee Dames!
    Even een ego berichtje...
    Heb alles vluchtig doorgelezen maar ik heb nieuws... tenminste ik denk dat ik nieuws heb, misschien betekend het ook wel niets!?

Ik wilde nog niet met de zw. test testen want anders had ik weer een kans verkeken.. dus ik dacht pak er eens een ovu-test bij!
    Want ik heb hier weleens gelezen dat die ook positief zijn als je zwanger bent...
    Maarrrrr er kwam toch echt een lichte streep op te staan..................
    Is dat nieuws, of is het niets?
    Morgenochtend vroeg weer testen of niet?

13. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Pina ik ga voor je duimen! maarre weet je zeker dat het niet gewoon je ei is nu? Anders goed klussen de komende dagen! :D

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    nee weet 99 % zeker dat m'n ei al geweest is... maar heb net het forum afgestruind en daar staat bij dat er meestal LH in de urine zit en daarom zo'n streepje krijgt..
    Dus ik wacht wel tot zondag voor ik ga testen!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh dus jullie hadden ook van die magische banners? :)
    ik had het ook nadat de klok een uur terug was.
    heb hem gewoon opnieuw gemaakt met dezelfde datum en nu staat hij wel goed.

pina, wat spannend! zou wel klussen voor de zekerheid! de komende dagen. ga je morgen een zw. test doen? ik ga duimen!

vannilivi idd vandaag 12 weken! :D:D:D heerlijk gewoon, al ben ik altijd nog wel een beetje onzeker... maar iedere week is er weer 1 :D
    wanneer kom je nou in het roze? lammetje heeft de ladder al uitgegooid :) tis zo'n mooi uitzicht vanaf hierboven :D

sophie jij gaat hard zeg! nog maar effies, en dan heb je weer zon heerlijk klein frummeltje op je buik! kan we wel voorstellen dat het echt heel zwaar is , zo tegen het einde.

hier vandaag weer een mijlpaal. daimy was al heel de week een ander kind, hangerig, huilerig, niet drinken, zo is ze echt nooit.
    ging alleen bij mama nog geen :idea: branden.
    vandaag weer zon heel zielig huiltje heel de tijd, dus ik voelen en ja hoor..komen opeens 2 tandjes door! arm ding...heb der maar snel geknuffeld en wat druppeltjes gegeven. en ik vond der nog wel zo vervelend :( had ze gewoon pijn de schat.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    marsab's ventje word baby van de maand! :D

17. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    thanks meid :D

18. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Sab hier gisteren ook een mijlpal ons mannetje kreeg ook zijn eerste tandje door. ik kreeg er gewoon een traan van in mijn ogen. Gek he :rolleyes: :)

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Pina: ben heel benieuwd, spannend joh. Vandaag maar ff een echte test er tegen aan gooien. Wel gelijk melden hier he? ;)

Stoer dat er allemaal tandjes doorkomen.
    Onze groterd heeft er alweer 6.

Hier ff een foto waar je de bovenste 2 goed kunt zien. Lijkt al heel anders met of zonder tandjes. :D Hier zit 'ie trouwens bij m'n mammie.

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vrijheid: komende dagen goed klussen he? ;)

Deel Deze Pagina