net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Zuurtje ik ga ook duimen!

Goeiemorgen allemaal!

@ Neus hoe voel je je?

@ Nikita lukt het een beetje met studeren?

2. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goedemorgen dames 8)

@ Vanillivi: met mij gaat het goed. We hebben met ovutesten flink geklust op de goede dagen, en nu maar afwachten geblazen. Vind het wel een beetje spannend. Mijn NOD op de lijst is wel wat ruim. Misschien dat ik wat eerder ga testen, maar niet té vroeg denk ik. Enerzijds heb ik er veel vertrouwen in omdat we nu zo precies de dagen wisten. Maar ja, ik moet mezelf ook voorbereiden op een gewone ongi. Voel me nu nog redelijk neutraal. Jij dan? We zijn al weer een paar rondes bezig, en het wordt tijd dat wij ook eens aan de beurt zijn vind ik ;)

Liefs

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou lieve meiden bedankt voor de knuffels. Ik hoop dat ik mijn oude cyclus snel terug krijg. Hopelijk is het nu echt afgelopen! 2 maal curettage in 2 maanden is niet niks.

@Neus spannend meid hopelijk is het raak. Jullie hebben in ieder geval goed je best gedaan :)

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    vrijheid denk dat je ei was met je lage temp 36.6 even kijken wat je temp gaat doen

vannilivi vrijdag ga ik met het tiegtuig naar tenerife heerlijk in het zonnetje genieten het is daar nu 25 graden heerlijk!

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    aylin jeetje meid hoop dat alles nu goed gaat en je weer snel opknapt
    het zit je ook niet mee meid
    ik stuur je wat hcg op en hoop dat je snel weer op de roze wolk mag klimmen!

milli yes yes yes yes ongie van harte gefeliciteerd meid!
    geef je nog bv (sorry is me even ontschoten)
    in ieder geval toppie meid en veel klusplezier
    als ik terug ben van vakantie ga jij in het roze he
    dan feliciteer ik jou

neus en vannilivi het word ECHT tijd dat jullie naar juli komen hoor wanneer gaan jullie testen?
    ben zo beniuwd en zou het zooo waanzinnig leuk vinden als er een paar mamma s van hier daar mee gaan kletsen mis jullie wel een beetje!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen meiden
    hier is mijn temp weer gekeldet, hopelijk vanaf morgen weer omhoog want dit kan de innesteldip zijn (i hope so)

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lammetje ik hoop ook dat alles weer snel herstelt. Bedankt voor je hcgtjes ;) Ga jij lekker genieten van de zon. Hier is de zon niet meer te bekennen! Wanneer had je nou je echo?

@Zuurtje spannend meid ik duim voor je.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!

@ Marsab super van je overwinning bij baby van de maand! Leuk zo'n tas ontwerpen!
    Sam doet deze maand ook mee! Ben benieuwd :D

9. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Zuurtje ik hoop het ook voor je! Duim duim duim!

@ Lammetje ik hoop dat we mogen volgen! Lijkt me zo onwerkelijk! :D

Verder wil ik proberen te wachten tot 2 dagen overtijd met testen als de duiveltjes dinsdag niet komen. Dit aangezien ik zo'n stipte cyclus heb en het dus eigenlijk super zonde is om telkens te vroeg te testen...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan gaan we stemmen op Sam..
    2 erbij

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Je bent een schat!! :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oke, 3 stemmen dan :)

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog liever! :D :D :D :p

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    alle kriebels zo'n mooie tas!

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ga stemmen hoor op sam!

woensdag heb ik een echo trouwens aylin van hopelijk een gezonde stip!

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid het gaat allemaal goed komen. Deze keer gaat het helemaal goed!

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ga stemmen hoor! Had ik trouwens ook bij Marsab gedaan, een van de eerste stemmen, maar had geen tijd om het te melden en daarna ben ik het vergeten haha. Maar gefeliciteerd met je winst!

18. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    je meid, thanks voor je reactie...ik had me toch gister heftige buikkrampen ik dacht echt dat ik ongi. ging worden ofzo, heel raar...vandaag is het weer over...eerst dacht ik misschien is dat een innesteling maar tegelijkertijd las ik dat het ook kan komen als je je ei krijgt...ben het effe kwijt

gr.

ik ga zo ook effe mijn temp. opnemen

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zat net even een filmpje te kijken van mijn moppie toen ze net geboren was. Wat gaat dat snel meiden ze is nu al 8 maanden. Soms heb ik echt het idee dat ik niet genoeg heb genoten van die momenten. Aylin huilde erg veel had veel last van krampjes en spugen. Hierdoor heb ik zoveel zorgen gehad of het allemaal wel goed met haar ging. Een eerste kindje vreet energie en soms vind ik het jammer dat ik er niet meer van genoten heb.
    Kennen jullie dit gevoel?

@Vrijheid je moet tempen smorgens voordat je opstaat. Ben ook niet echt ervaren maar heb dit gehoord van de meer ervaren temp dames :D

20. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Vrijheid ik heb dat ook die eipijn. Ik heb wel eens op de gond gelegen van de pijn ;) Klussen dus! :D

@ Aylin hier wordt ons mannetje volgende week alweer 9 maanden. Pffff gaat snel hoor. Ondanks dat sam tot aan de 5 maanden een grote spuger was heb ik van elk moment genoten en had ik niet meer kunnen genieten! Misschien kwam dat ook doordat ze ons mannetje de eerste week van het downsyndroom verdachten en we toen dus een hele emotionele week achter de rug hadden ;)

@ Pooh ik heb ook gestemd op Sam bij baby van de maand! :D 8) :p

Verder voel ik me nog steeds heeeeeeeeeeeeel rustig...had dat bij mijn vorige zwangerschap ook...mja zo is het elke maand wel iets wat op toen leek, dus deze maand is heel apart. Ik negeer mijn nod :rolleyes: :) Ik doe net alsof die niet bestaat...

Deel Deze Pagina