nou nou dames ik vind het helemaal niet leuk hoor dat jullie niet even stiekem gaan testen voor nod ik wil juli mama s erbij kom op dames! nee alle gekheid op een stokje knap hoor jullie geduld en veel succes om de laatste dagen door te komen. aylin ik heb dat ook hoor heb heel veel gemist van mijn eerste ventje en dat realiseerde ik me pas toen romy kwam en ik gelijk helemaal moeder was voor haar en vanaf het begin genoot van elk moment moet ook wel zeggen dat ik na thijs een mega postnatale depressie heb gehad en dat er ook mee te maken had dat ik me na thijs geen moeder voelde gelukkig voel ik me nu op en top moeder! begin wel een beetje te twijfelen of 4 kids wel verstandig is en ik het niet bij 3 moet laten... Romy is nu een beetje ziek verkouden en ja dan is het wel gelijk druk en ben ik wel een beetje kriebelig want ja dan moet je overal en nergens tegelijk zijn hmmm moeilijk eerst maar deze beeb op de wereld zetten en daar van genieten. heb met hubbie afgesproken dat als deze beeb een meid word dat het klaar is want ik wil heel graag nog een meisje erbij en als het een jongetje word beslissen we later wel wat we doen. hubbie is maar aan het bidden en instralen meisje.....meisje.....meisje... maar ik denk nu op dit moment dat het een jongetje word (en mischien een meisje tegelijk)
@Lammetje, ik was al bang dat ik de enige was Zoals ik al zei had Aylin nogal wat opstart problemen. Ik werd hierdoor zo onzeker. Ook duurde het heel lang tot dat ze eindelijk doorsliep. Ik had weinig support hier en stond er vaak alleen voor. Ik heb ook zeker tegen een postnatale depressie aangezeten. Als ik nu dan de filmpjes van haar terug zie besef ik eigenlijk dat ik te weinig heb genoten van haar. Ik merkte ook toen ik weer zwanger was ik minder kon hebben ach ja meid dat zijn de hormonen. Aylin is ook behoorlijk verkouden geweest steeds wakker snachts en ze spuugde savonds ook. Gelukkig heeft ze vannacht weer lekker doorgeslapen. Trouwens als het er 3 zijn kan je alle kanten nog op meid
Ik kon het niet laten...het is wel mijn tweede ochtendplas en nog 2 dagen voor NOD. Digitale geeft nog negatief aan....dus even wachten nog!
Nog eentje Pfff spannend! In het echt is hij nog wel duidelijker Ik moet zeggen dat ik wel bijna alle symptomen van toen nu ook heb zoals: Veel witverlies week na ei Diarree Moe Honger Heel rustig gevoel Het is koopzondag dus ik ga dadelijk deze van de kruidvat nog even bijhalen, zodat ik morgen en overmorgen dezelfde testjes kan doen
All: mijn temperatuur is weer omhoog gegaan Vanillevlaatje: ga eens vlug jou banner aanpassen want jij bent ZWANGER woepie en mijn pendel had gelijk joepieeeeeeeeeee
Looooooooooooooooooool ik vind dat zo lief klinken vanillevlaatje! Bedankt lieverd...Ik wacht eerst nog even totdat het streepje morgen of overmorgen vetter is! Ik ben nog niet helemaal zeker! Ja idd ik hoop dat jou pendel voor jou ook klopt! Fijn dat je temp ook omhoog is gegaan!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vannillivi is superzwanger! dat kan echt niet missen hoor! GEFELICITEERD! eindelijk! *schuift even een stukje op de roze wolk*
ik ben gisteren trouwens naar de Jonge Gezinnenbeurs geweest, was erg leuk! heb flink geshopt, en er was ook een hoop gratis, altijd leuk een hele drukke vermoeiende en vooral lange dag, maar wel heel gezellig! even spam
Mijn test (van Jari ) was ook een stuk minder duidelijk hoor! Mijn man zag hem niet eens! Dus ik zeg met volle zekerheid: VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Bedankt lieve meiden! Ik word er gewoon een beetje emo van! Het is echt onwerkelijk en ik geloof het pas echt als de streep vetter wordt en de digi posi is! Ik ga het ook pas geloven als ik dinsdag niet ongi wordt. Ik word altijd stipt op dinsdagochtend ongi Pfffffff wel spannend hoor! @ Sab super leuke fotootjes!
ik had het ook hoor vannilivi, mijn test was ook maar vaag en de dag erna niet veel duidelijker...ik kon het ook maar niet geloven, totdat de digitest zwanger zei, en ik later ook niet ongi werd maar ik zou deze dag maar vast in je agenda noteren hoor: 1e posi test ben zo blij voor je!