net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    wilt er iemand in mijn album kijken?
    lijn kwam binnen de 10..

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    SUPERRRRRRRRRRRRRRRR! :thumup:

Het gaat goed met deze topic! 2 binnen de eerste maand dat we schrijven.

gefeliciteerd joh! ik hoop jullie snel te volgen naar de januari mamma's ;)

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Medina,
    10 minuutjes? dat is volgend mij te lang toch. Het is toch max. 5 minuten en daarna mag je uitslag niet vertrouwen? Maar wie weet gewoon nog te weinig hormoontjes aangemaakt. Over een paar daagjes nog maar een keer proberen. En hopelijk kan je dan naar de januari mamma's

4. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Lammetje bij mij kwam mij cyclus ook pas na 3,5 maand op gang. Dus misschien nog even geduld., het komt vanzelf. Ik vond het toen nog niet erg omdat we er niet gelijk voor gingen. Wij hadden afgesproken als ik 1 cyclus had gehad. En die is nu net achter de rug. Wie weet hoe snel het raak is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Enne ik heb nog geen positieve test dus ik blijf zeker hier schrijven hoor. En de maand januari heeft veel dagen. Zelfs als je over 2 weken of zo positief test ben je nog een januari mamma.
    Come on! Wel positief blijven hoor.

5. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Zoooooooooo grappig de kleine heeft nu echt het omdraaien door en het gaat maar heen en weer over het hele kleed heen. Alleen nu is hij moe en kan hij niet terug komen dus ik draai hem weer op zijn rug. Voordat ik zit lig hij weer op zijn buik en wilt hij weer omgedraaid worden.
    Ach goed voor de lijn! :D De Wii fit die we sinds gisteren hebben is ookal verslavend. Wie weet word ik nog een slanke mamma haha.

Waar is Marloes, ik mis haar. Misschien toch een beetje van slag dat de kleine zijn operatie niet door ging? Laat wat van je horen meis.

Heerlijk he dat lekkere weer. Dan is NL een stuk leuker hoor. Iedereen is ook vrolijker. We zijn weer wezen wandelen met de kleine. Hij was het alleen vrij snel zat toen we op het gras gingen liggen. Dus we zijn redelijk snel weer naar huis gegaan. De kleine naar bed en ik heb toen ook een middagtukkie gedaan. Heerlijk want ik was sinds 6.45 al op met de kleine. Maar wat zo geweldig is dat hij de afgelopen nachten 7 uur achter elkaar heeft geslapen. Lijkt voor jullie niet bijzonder misschien maar sinds hij ziek is slaap hij max. 5 uur achter elkaar. Dus dan moeten we er vaak 2 maal uit. Gisteravond om even voor 12 zijn fles gegeven en vanochtend dus om kwart voor 7. Alleen een beetje balen dat hij daarna niet meer wilde slapen. Maar je kan niet alles hebben he?

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Heb zon gevoel pregnantlady dat jij ook zwanger bent hoop het zo voor je !
    Jij had een cyclus met 3.5 maand maar was al gestopt met bv toch? ik geef nog steeds dus zal nog wel even duren vermoed ik zo...

Leuk joh dat omdraaien ik zit ook te oefenen met romy maar ze heeft niks geen zin of ideeen in die richting ze wil zelfs niet op haar buik liggen dus kan nog wel even duren vermoed ik

Medina ik maakte ook pas na 2 weken echt veel hormonen aan voor een lijn echte lijn dan dus wie weet....

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Volgens mij is dat ook te lang (of er moet in de gebruiksaanwijzing staan dat je na max. 30 min. af moet lezen)...
    Maar als je over een paar daagjes nog steeds niet pos. test, misschien om een bloedtest bij de ha vragen? *duim* *duim*

8. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ja ik kreeg inderdaad mijn eerste menstruatie nadat ik gestopt was met BV. Dat scheelt vast. Hopelijk komt het toch bij je op gang.

Dat omdraaien doet hij helemaal uit zichzelf. Opeens zijn ze er gewoon aan toe. Vorige week deed hij het 1 of 2 keer maar kon hij niet terug en nu draait hij maar heen en weet... tot hij moe is haha en dan zit hij vast.

Succes!

9. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge, hier nog steeds positieve kwaaltjes en weer een positieve ovutest (digi). Ik kreeg een vette smiley. Overmorgen is de officiele testdag. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte :D

Hoe gaat het met iedereen? De zwangere en nog niet zwangere dames en de dames die het nog niet weten haha.

Fijne dag!

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    goedemorgen meiden,
    wow wat gaat het hard hier ineens zeg jeetje
    iuno gefeliciteerd meid super
    en gaby wat lees ik nou jij hoogstwaarschijnlijk ook al zwanger jeetje zit hier echt met open mond te lezen haha wat super allemaal zeg :D

lammetje je blijft hier niet als enige achter hoor ik blijf gezellig bij je als dat mag hihi
    kgeloof namenlijk niet dat het deze ronde al gelijk raak zou kunnen zijn dit is de eerste pilloze ronde voor mij.

damian heeft het omrollen naar zn buik eindelijk goed door alleen terug komen kan ie niet haha en op zn buik liggen vind ie helemaal niks dan zet ie het op een huilen en toch elke keer weer doen he ook wil die pogingen doen om te gaan zitten zo grappig gezicht dan ligt ie op zn ruggetje en komt zn koppie omhoog en een stukje van zn rug en dan zie je ook zn benen in de lucht hangen haha en dan laat ie zich maar weer naar beneden zakken tis net een banaantje zoals ie dan ligt kan ook wezen dat ie zn buikspieren alvast aan het trainen is natuurlijk lol.
    ik ben flink verkouden net als alle 3 de kids hier en last van maagzuur alleen positieve is dat ik geen last meer heb van me buik geen krampjes/steekjes meer dus dat is positief verder nog weinig te melden hier.

sophie strooi je ook wat hcg deze kant op wie weet brengt het geluk :D

groetjes joyce

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Dit komt mij zo bekend voor. Dominic heeft het sinds dit weekend echt helemaal door dat omdraaien. Zolang hij fit is gaat hij van rug naar buik en weer terug. Tot hij moe wordt en dan blijft hij hangen en dan zet hij het op een schreeuwen.
    Ga ik hem weer omdraaien en voordat ik op mijn stoel zit ligt hij weer op zijn buik haha. En weer bleren. Ik weer op zijn rug en ja hoor 2 minuten later weer op zijn buik. Bij de volgende keer viel hij tijdens het rollen gewoon in slaap :)

Geweldig he die buikspieroefeningen die ze doen. Die zou ik moeten doen haha. Onze kanjer heeft nu ook goed door dat hij zijn halve voet in zijn mond kan toen, en daarna kokken :) lekker ding hoor maar niet erg slim haha.

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hahaha ja idd erg leuk om te zien alleen soms zo vermoeiend dat heen en weer geren hihi als die kleine van jou zn voetje in zn mondje doet gaat ie dan ook zo wiebelen ? als damian dat doet dat pakt ie met beide handjes zn voetjes en eer dat zn voetje in zn mondje zit ligt ie al op zn zij haha
    favoriet van damian op dit moment is zn mobieltje slopen dan pakt ie die beestjes die eraan hangen en trekt ie hem helemaal naar zich toe om vervolgens los te laten en dan schiet dat ding alle kanten op hahaha
    enne alvast een voortzichtige gefeliciteerd :D

groetjes joyce

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Joh zo'n baby is leuker dan tv. Echt we liggen elke keer in een deuk. Ook andersom hij vindt ons ook geweldig grappig. Alleen daarom is het al leuk om een kind te hebben haha.

Volgens mij heeft hij het draaien juist onder de knie gekregen doordat hij die benen in de lucht gooit dan gaat hij automatisch.

Wacht nog maar even met feliciteren hoor. Daar hebben we vast nog genoeg tijd voor :D
    Eerst een echte officiele positieve test die ZWANGER zegt. Hmm zou ik dat al durven een digitale. Of zal ik een Kruidvat test doen. Ik doe wel eerst de kruidvattest en als die postief is doe ik de andere er achteraan.

Mijn vent weet er niets van dat ik die positieve ovu testen heb en wat het kan inhouden. Dus extra leuk woensdag.

Veel plezier met je sloppertje ;)

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    HA HA DAMES KAN NIET WACHTEN TOT MIJN MEISJE OOK GAAT GYMEN! leuk joh jullie verhalen kom niet meer bij zie het helemaal voor me..

15. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ja joh het is net een entertainment set ;)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Zwangeren van harte!

Wij gaan denk ik (bijna 100% zeker) voor een tweede als Nora 5 maanden is.
    Dus dat mag op het lijstje worden gezet hoor ;)
    NOD weet ik nog niet ivm borstvoeding..

Liefs,
    Mili

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    • Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor....
      Sofieke - 31 - 17 april - 2de kindje
      Gaby - 35 - 30 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Sophie - 34 - ZWANGER - 1ste ronde - 'n 2de beeb
      Marloes - 27 - 2 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje
      Lammetje - 27 - wacht op cyclus - 'n 3e kindje
      Joyce- 27 - 8 mei- 'n 4de kindje
      Mili- 26 - start als Nora 5 mnd is - 'n 2de kindje
      Iuno- ? -ZWANGER - 'n 2de kindje

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, super zeg weer een smiley. Leuk dat je man het nog niet weet. Wat een super verrassing wordt dat woensdag. Neem tenminste aan dat die smiley er niet voor niets staat :p :D :p
    Een kruidvat test zou ik niet snel doen. Weet het niet heel zeker hoor, maar volgens mij zijn die niet betrouwbaar. Dacht dit hier ergens gelezen te hebben. Digitale test kan niet missen in elk geval.

Hier nog wat hcg...........

Vanavond meer. Sophie zit op schoot ;)

xx Sophie

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Medina, ik duim voor je!

Leuke verhalen inderdaad over de acrobaatjes en herkenbaar :D
    Sophie heeft sinds kort het kruipen onder de knie en ze gaat nu zelf zitten. T is allemaal zoooo leuk :p Kinderen zijn gewoon helemaal geweldig :D :p

x Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Sophie hoestte vanaf gisteravond overigens een stuk meer. M'n man is vanochtend met haar naar de huisarts geweest. Ze heeft nu een babyhaler (ventolin) gekregen. Hopelijk helpt het een beetje. Zooo sneu. Vannacht weer zo'n brakke nacht. Ze heeft vanaf 1 uur vannacht op m'n kussen geslapen. Vervolgens sliep zij heerlijk en ik niet hahaha.
    Maakt me niets uit want zit super op de roze wolk. De sapjes/thee/limonade staan voor jullie klaar :D

Heb 14 mei al de eerste afspraak bij de verloskundige en 28 mei mag ik de eerste echo. Ze raadde aan de echo met 8 weken te doen, omdat je dan net iets meer ziet dan alleen een kloppend hartje begreep ik.

x Sophie

Deel Deze Pagina