net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VanilliVi; JOEPIE! ROZE! gewelidig wijffie!!!

Sab: leuk hoor die foto's!

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thnaks! Hahah ben dr ook helemaal blij mee!
    Hoop dat er weer wat regelmaat in zal komen :D

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja hahaha gaaf he? Hihi kan ik eindelijk meeklussen :) :)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Yep geef nog steeds BV op verzoek, maar dus wel met van alles ernaast hoor, groente fruit danoontje etc..hahah en wellicht vanaf dec met FV combineren omdat ik dan niet meer genoeg kan kolven voor 3 dagen opvang als ik werk (kan nu nog 2 dagen heen te voeden maar dat lukt dan niet meer ivm ander gastgezin)

Hihi ik hoop het dat ik roze ben als je terug komt. Alles bij jou nog oke ten aanzien van de roze wolk?

Liefs mij

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: :confused: Nou k zie echt een tweede streepje hoor! :D Ik gaaaa zoooo duimen voor een vette posi digitale! Top top top!

6. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Lieve meiden wat zou ik zonder jullie moeten! Super lieve reacties allemaal!

Deze is voor jullie

7. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    GEFELICITEERD VANNILLIVI!!!!!!!!!
    Ik maak alvast een vreugde dansje hoor, het is een echte streep!!! \:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/\:D/
    Sab leuke foto's hoor! Ik ben er ook geweest, heb ook zo'n leuke foto!
    Alleen jammer dat bij de OOK stand alleen mensen met een bon konden worden gefotografeerd!

Nou meiden geniet er van hoor, steeds meer van het vaste kluppie die zwanger zijn zeg! Wow! Wel erg cool, lekker verder kletsen bij de zwanger net bevallen..weer zwanger!
    hihihii

Hier nog geen ongi, maar heb gister er weer een test tegen aan gegooid en helaas weer nega.. Dus ik ga er vanuit dat ik straks wel weer eens ongi wordt. Wat raar dat de cyclus nog niet weer terug is!
    Ik ga de volgende ronde meteen weer aan de ETOS pillen!

8. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Bedankt lieverd! Dit was voor mij ook eerste ronde ETOS! ;)

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Pina ik ben in februari bevallen. In april werd ik voor het eerst weer ongesteld en na 13 dagen weer...Daarna was ik precies weer regelmatig. Ben nog 2 keer ongesteld geweest en was toen onverwachts zwanger.

Ik hoop voor jou dat de regelmaat weer snel terug komt.

Dit is nu weer de eerste ronde na de tweede curettage voor mij. Hopelijk komt mijn cyclus ook weer snel op gang.

10. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Wauw Vanillivi, wat lees en zie ik nu: ROZE!!! :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik ben zo blij voor je. Dit kan niet anders dan vet positie blijven, toch?

Liefs

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Bedankt lieverd ik hoop het echt!

Maar dan gaan we samen met lammetje mee naar de julimama's! Want ik duim echt ook voor jou (en alle andere meiden hier natuurlijk!)
    Wanneer ga je testen?

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Vanilivi wij hopen je ook snel te mogen volgen :D Zuurtje heeft ook voor mij gependeld hopelijk klopt het.

Ga je morgen vroeg testen?

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    wauwie vanillivli gefeliciteerd meid! geniet ervan! :)

14. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    dames. ben zo niet mijn zelf de afgelopen dagen, heb allerlei kwaaltjes, duizeligheid...mijn borsten zijn echt een cup groter geworden, voel me dik, maar het meest irriteer ik me aan mezelf als ik steeds ga denken dat dit misschien wel met een zwangerschap te maken kan hebben, steeds weer die teleurstelling...maar toch weer te denken oooh zal het misschien? ik wil gewoon weer kunnen genieten zonder er bij na te denken, ik reed vandaag best een lange afstand van een familielid vandaan en kreeg echt het gevoel dat mijn hoofd aan het draaien was tijdens het rijden, werd gewoon duizelig..

herkent iemand zich in deze symptomen?

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik herken het wel hoor! Voorheen was ik er nooit zo mee bezig en nu na de miskraam focus ik me er zo op.

Je klachten komen wel overheen met zwangerschaps verschijnselen. Dus wie weet!

16. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Vrijheid moeilijk is dat he! Je moete eens weten hoe vaak ik een week na de ongi nog een testje heb gedaan omdat ik ook twijfelde...Het klinkt als symptomen! Mss voor de zekerheid toch een testje doen ;) Knuffel

@ Aylin ik hoop het zo voor jullie! Zuurtje kan goed pendelen! :D

Vanmorgen weer de kruidvat test gedaan en een matcare dipstick. Kruidvat was ongeveer zelfde streepje als gisteren en matcare dipstick gaf gisteren een niet te zien streepje en vanmorgen was er al een roze streepje te zien heel licht.....morgen weer met deze twee testen. Dan is het mijn nod...pfffffff spannend hoor! ;)

17. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Spannend Vanillivi 8)

Woensdag is mijn NOD met cyclus van 28 dagen. Zaterdag met 32 dagen. ga sowieso woensdag een keer testen. ;)

18. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    O ja, ik voel nu helemaal niks: geenm krampen e.d., terwijl ik dat de vorige maanden wel iedere keer had :rolleyes:

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Vanillivi: VAN HARTE MEID! JOEHOE!! :)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007