Als het zo blijkt te zijn dat ik echt zwanger ben ben ik 14 juli uitgerekend! Jaaaaaaaaa woensdag testen!
Pfff spannend! Ik ga zooooo mega voor je duimen maar k ga er wel vanuit dat het raak is al hoor meid! Grr hihi ben jaloers hahaha...nee hoor k gun het je van harte, en hoop zelf ook snel in t roze te mogen!
Ook voor jou ga ik hard duimen hoor! He bah haha k zal niet met jullie mee kunnen naar juli hihi wel jammer. Zou leuk zijn van maart naar juli
kijk ik net naast me....zie ik opeens vanillivi met een grote grijns naast me zitten op mijn wolk gelukkig is er nog plek zat voor iedereen! spannend zeg zuurtje! ik heb de meeste pendels voor een jongetje gehad, dus ik ben zo benieuwd!
wat fijn, houd het wolkje maar goed warm want ik kom eraan ik heb ondertussen 2 pendels die zeggen dat ik woensdag positief zou testen
@ vanillivi Die test morgen is natuurlijk hartstikke positief hoor! Dat kan haast niet anders! @ zuurtje; Ik duim voor je meid, ik hoop dat jullie beide naar die roze wolk kunnen! Geweldig zou dat zijn! @lucky; welkom hier! Er was nog niemand volgens mij die heeft gereageerd op jou! Maar je bent van harte welkom en als je twijfels hebt, meid gewoon doen. Ik denk eerlijk gezegd dat je er later altijd spijt van krijgt. En wat je werk betreft, je bent niet de eerste hier die net een nieuwe baan heeft en toch graag een kindje wil! Daar kun je niks aan doen hoor! Banen kunnen altijd veranderen, maar de oerdrift kun je niet tegen houden! hahaha Even berichtje van mij; pffff nog niet ongi... Ga aan het eind van de week maar weer eens testen...hihi Trouwens voor degene die nog flesvoeding geeft en die toevallig de volgende merken gebruiken: Nutrilon Forte, Nutrilon Omneo ( beide van de eerste 6 maanden) En Friso Comfort nr.2 wil je dan even kijken naar mijn advertentie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=118646 Ik zoek namelijk kassabonnen, want ik heb ongeopende pakken van bovenstaande merken staan die we niet gebruiken.. Manlief was weer zo helder dat ie het verkeerde merk meenam...hihhihi Alvast bedankt!
thanks voor jullie reactie dames, jullie zijn echt grappig, leuk gevoel voor humor hier haha... hier nog steeds duizelig af en toe, maar mijn nod is nog lang niet, zelfs mijn ei nog niet eens gehad maar zelfs dat weet ik niet meer vanwege mijn rare cyclus die nu 35 dagen is... pffff...effe een zucht, maar dames ik hoop dat alle wachtenden hier lekker zwanger mogen zijn toedels...
dames heb mijn banner effe aangepast, mijn laatste cylus is 35 dagen, maar als je de banner maakt zeggen ze dat je de normale cyclus duur moet aanhouden, dat is volgens mij 28 dagen, heb ik het nou juist?
Dames, Ik heb getest en.......... ..................... .......................... Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!! Het is wel nog heeeeeeeeeeeel onwerkelijk en vandaag zal het nog veel broekloeren zijn Ik kom alvast bij jullie op de roze wolk gekropen! @ alle andere meiden ik duim heeeeel hard voor jullie!
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 8 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 1e ronde - NOD : 25 november Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: 28 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - - 3e ronde - NOD : ? Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje en Pooh69 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
nogmaals GEFELICITEERD Ik heb vanmorgen test gedaan, was negatief (misschien wat te vroeg, nod is woensdag/ zaterdag. Fijne dag allemaal, ga zo werken. Vannacht ontelbaar veel keren eruit geweest voor mijn meisje. Heb geen drie uur achter elkaar geslapen. Voel me moe en sjaggie Hoe snel kunnen tandjes achter elkaar komen. Ze heeft er 1 al paar weken door, tweede kwam vorige week door. En heb nu het idee, dat het een rits van pijntjes is voor een nieuwe tand. Of een sprongetje?