Ik had 2 dagen voor nod ook alleen een lichte kruidvat. de m,atcare was nog wit en de cb was negatief, dus kan echt nog alle kanten op! Ik duim heeeeeel hard voor jou! @ Zuurtje je pendel klopte!
sophie wat ga je toch snel meid... al hoogzwanger en nog maar 8 weken te gaan... misschien zelf nog maar 5... Kwam sophie op tijd of te laat? geniet van de laatste weekjes he
Mooie datum...Jasmijn is van 15 Juli ....de bevalling was van 14 en 15 juli 45 uur....da's dan wat minder
jaaaaaaaaaah vannilivi welkom op de roze wolk !ben zo mega blij voor je kom maar gezellig bij de andere meiden zitten sab en ik hadden al een plekje gereserveerd ! enne neus sophie moet zo bevallen is er ook plek voor jou op de wolk! Sophie wil je alvast heel veel succes wensen het is nog vroeg maar kan het maar gezegt hebben! hoop dat je snel mag genieten van je volgende wondertje!
Pb gestuurd! Iedereen super bedankt voor de reacties! We zijn er super blij mee, maar nogmaals het is zoooooooo onwerkelijk! @ Beastie mooie datum idd, maar ik hoop[ er toch geen 45 uur over te doen...sam was er in 2 uur, maar dat was ookw eer veel te snel! Ik strooi nog wat hcgtjes: ********************************** ********************************** ********************************** ***********************************
Ik neem wat hcgtjes van je Poohtje Nogmaals Gefeliciteerd Wanneer gaat vanillevlaatje haar banner veranderen? mijn temp is weer omlaag geduikelt.snap er niets meer van :
Wat lief van je! Dank je. Sophie is geboren na inleiding met 42 wk 1dg. De gyn. denkt daarom dat dit kindje ook later komt. Maar hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ook dit keer ga ik denk vanaf week of 37 nieuwsgierig en beetje gespannen de nacht in Zo weer naar de vk. Hoe gaat het met jou? xx Sophie
Meiden, ik ben voor iedereen heel hard aan het duimen en kijk regelmatig of er meer nieuws is xx Sophie
Trouwens wel apart idee. Als ik geen miskraam had gehad, was ik afgelopen zondag 2 nov. uitgerekend. Vond het heel onwerkelijk en ben nu zo blij dat alles goed is. x Sophie
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 8 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 1e ronde - NOD : 25 november Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: 28 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - - 3e ronde - NOD : ? Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje en Pooh69 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
raar idee ja sophie maar gelukkig heb je een kleine gezonde beebb in je buik en kun je starks toch heerlijk genieten!
@ Sophie jij bent inderdaad gewoon al hoogzwanger! Wat gaat de tijd snel! Ik hoop morgen op goed nieuws van Zuurtje!
Pooh bedankt voor de hcgtjes! Hopelijk vangen wij overgebleven klussers ze goed op. Zuurtje ik hoop op een goede uitslag voor je meid!