net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat zullen we morgen zien of er al nieuws is
    Ik ga morgen eerst het zoontje naar school brengen en daarna breng ik verslag uit

2. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    spannend zuurtje ! 8)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik heb er eigenlijk niet veel vertrouwen meer in aangezien mijn temp weer zo omlaag gegaan is

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    SUPERRRRRRRRRR! Van harte! Geniet er van! :)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik heb ze gevangen en hoooop dat ik ook snel roze mag!

Liefs en een hel hel hele dikke knuffff,
    Mili

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend, ik duim me suf voor je hahah. :)

Ik ga morgen trouwens even met Nora naar de huisarts. Ze kreunt ineens heel erg tijdens het drinken aan de borst en spant haar buik en middenrif helemaal aan. Is niet aan t poepen dan dus moet er iets anders zijn :( t slapen met haar wil helemaal niet meer dus wel naar allemaal. Heb echt slaapgebrek...

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad met mijn meisje. Achteraf denk ik dat ze moest wennen aan de overgang op meer vast voedsel. Ook haar ontlasting was erg vreemd. Dan weer hard dan weer zacht. Slapen ging ook moeilijk ze viel erg laat in slaap en werd steeds wakker.

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm :rolleyes: t zou kunnen maar de ontlasting is eigenlijk wel normaal en redelijk constant. enkele keer wel dunner als ze wat minder bijvoeding heeft gehad, of als er een tandje komt. En ze krijgt al sinds ze 5,5 mnd is bijvoeding en heeft geen last gehad, lijkt me vaag als het nu ineens zou beginnen? tsja kan natuurlijk wel...mmm echt vaag :( .

Hoop dat er niets is en dat het meevalt, en dat we er iets aan kunnen doen als het wel iets is.

Dat wakker worden heeft ze inderdaad ook, ik hoop dat we ook daar weer wat regelmaat in kunnen krijgen zowel voor ons als voor haar! Hihi ze moet ook wel moe zijn met zo weinig slaap.

Thanks voor je steun in ieder geval! :D

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vervelend is het hoor. Ik heb hier een dochter die haar bed niet in is te branden. Ze is ziek geweest en helemaal uit haar ritme. Ook heeft het denk ik te maken met tandjes. Ik heb laatst een gel gekocht die je op haar tandvlees kunt smeren heb het een paar keer uitgeprobeerd. Weet eigenlijk niet of ze hierdoor is gaan slapen of door een andere factor.

Misschien dat de huisarts morgen een oorzaak kan vinden. Heb jij ook weer nacht rust en kom je nog eens aan klussen toe ;)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Mili en Aylin wat vervelend allemaal. Hoop dat de kindjes het snel weer wat beter doen qua slapen en ontlasting enz!

@ Zuurtje duim duim duim

Verder alles goed hier. Ik ben echt al een beetje op een roze wolk gekropen en geniet er echt van....lichte misselijkheid af en toe en moe en honger vooral snachts. Voor de rest nog niks...

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen

helaas is er nog maar 1 streep te zien, maar ik zit ook 3 dagen voor NOD dus heb nog even

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    zuurtje meid balen dat je nog maar 1 streep hebt je cyclus is ook wel een beetje vreemd he meid balen dat je geen zekerheid hebt zo.

pooh lekker meid dat je klachtjes krijgt ik voel helemaal niks dus heb gister mijn laatste ovu test verspilt
    maar echt een vette streep gelukkig maar!
    vandaag ga ik als het goed is voor het eerst mijn stip bewonderen gaan jullie duimen?

sophie ga jij duimen voor 3 ha ha

milli hmmm balen van die onrust bij je meisje heb zo geen idee wat het is helaas maar wie weet weet de ha wat

dames fijne dag!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Thanks meid het is even een rot periode maar dat overleven we wel.

@Lammetje ik ga heeeeeel hard duimen voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lammetje: ik duim!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zuurtje: He bah, wat een onzekerheid! Je had het in het begin wel eens over het feit dat je bij je vorige in de medische molen gezeten hebt, had dat misschien ook met jouw cyclus te maken? Ik vind het erg rot voor je.

Lammetje: Meid, ik ga heeeel hard voor je duimen! Hartje zou super zijn, maar je weet dat de kans daarop klein is he? Veel plezier!

Nora: Arme meid, kun je zo slecht slapen? Arme mama ook. Misschien een nieuw tandje die wat meer pijn doet, maar nog niet te ontdekken is?

Pooh: Hoe bevalt het daar op die roze wolk?

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ all: ik heb eindelijk een afspraak voor morgen bij de HA! Hopelijk krijg ik ook clomid o.i.d.!

Ben helemaal blij! :D

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    succes marsab enne heb je getempt?
    dan zou ik de kaartjes mee nemen

nou dames om half 2 is het zover hoor gewoon tromgeroffel in mijn hoofd en heb pijn in mijn buik jeetje wat een spanning
    zometeen even thijs uit school halen gelukkig weer een beetje afleiding

dames tot straks!

20. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Lammetje, veel succes. Ik kan het begrijpen, die spanning. Je bent uiteindelijke pas gerust als je een positeive echo hebt. Ik zal aan je denken.

Liefs

Deel Deze Pagina