@Zuurtje vervelend meid dat je cyclus zo vreemd verloopt. Je word er ook zo onzeker van. Hopelijk hebben de tabletjes baad. Mocht je nog niet zwanger zijn.
Vanaf mijn werk: @ Lammetje succes! Ik ben zoooo benieuwd naar jullie super stipje! @ Marsab wat super die afspraak bij de HA @ Zuurtje neeeeeeeee meid balen lieverd...hoop dat het over 3 dagen wel posi is! @ Nikita die roze wolk is nog heeeeeeeeeeeeeeeel groot voor jullie allemaal! @ Neus duim duim duim Nu snel weer aan het werk
@ allemaal: ben benag dat mijn ongi er toch aankomt. Heb vanmiddag even een potje gejankt. We willen vanaf april al zo graag, en nóg niet zwanger. Voel me beetje down. p.s. ik reageer later wel weer persoonlijk, heb er nu geen fut voor. sorry.
hoi dames, sterkte ermee neus, hopelijk dat het toch nog raak mag zijn...al dan niet deze maand dan wel de volgende!
was benieuwd of er al nieuws was van Lammetje, maar zie nog van niet!..Lammetje: hopelijk is alles goed!
Ik lees hier soms nog mee...Gefeliciteerd Pooh en vanillivi! Zwanger! Lammetje: nog geen nieuws van jou? ik duim voor je en hoop gauw goed nieuws te horen! Liefs Syl
dames hoop echt dat het deze maand raak zal zijn ook voor mij, hihi voel me net alsof ik een examen moet doen ofzo..spaaaaaaaaannend
@Vrijheid heb je last van kwaaltjes en temperatuur je nog steeds..? Ik hoop echt voor je dat het raak is!
Goeiemorgen! @ Vrijheid spannend! Ik hoop het ook voor je! @ Aylin hoe voel je je? Is het vloeien al een beetje over? Ik duim ook echt voor jullie! @ Sylvia bedankt! @ Lammetje duim duim duim Hier weer vroeg wakker
Goedemorgen meiden, Mijn kindje slaapt nog, heerlijk hoor op mijn vrije dag. Ze is avonds haar bed niet meer in te branden. Dus ze mag van mij lekker uitslapen. Kan ik ook even bijtanken. @Pooh69 ik had gister nog een beetje last van bloedverlies vanmorgen nog niets dus ik hoop dat ik hierna op expeditie ei kan gaan En geniet maar lekker van je roze wolk meid. p.s. Houd een plekje voor ons vrij he! @Lammetje meid ik was gister steeds aan het kijken of er al nieuws was. Ik zit helemaal in spanning voor jullie... @Zuurtje ik heb nu 2 pendels voor deze maand ik hoop zo dat jullie het goed hebben!
En Lammetje, hoe was je echo? Ik word er een beetje zenuwachtig van hoor dat je nog niet hebt geschreven. Je bent altijd zo trouw met schrijven. Liefs, Gaby
neus meid balen joh hoopte zo dat je met me mee ging op de roze wolk! dikke knuffel van lammetje knuf knuf aylin heerlijk uitslapen is er bij mij niet bij helaas en niet voor romy maar voor thijs grrr hij is steeds om 6 uur wakker en staat dan naast mijn bed mama mag ik er al uit hij weet dat hij pas om 7 uur van zijn kamer mag maar grrr hij blijft zeuren want mama het duurt nu veeeeeeel langer voor het 7 uur is echt waar! vrijheid ga voor je duimen meid! nou de echo dames de beeb zat op het goede plekje in de baarmoeder alleen omdat het nog zo pril is is er nog bijna niks te zien een zwart blaasje met een wit schimmetje niet eens van alle kanten te bekijken de arts assistent moest de gyn erbij halen om iets te kunnen vinden ik he dus niet eens een stip gezien alleen een waasje echt gerustgesteld ben ik dus niet ik weet dat het niet buitenbaarmoederlijk zit maar had heel graag iets meer gezien met een kloppend hartje ben dus nog een beetje gespannen weet niet waarom maar wil eerst het hartje zien 28 november mag ik weer gelukkig voor een echo thank god zit er een week vakantie tussen anders kruipt de tijd voorbij sorry dames dat ik een beetje laat was met schrijven moedertje was hier om op de kids te passen gister en heeft geholpen met inpakken voor de vakantie dus had geen tijd om hier te komen schaam me diep sorry
Lammetje, dus geen uitslapen voor jou We zaten hier allemaal in spanning Kan me voorstellen dat je nog niet echt gerustgesteld bent. Maar je weet tenminste dat de zwangerschap op de goede plek zit. En daarbij is het nog erg pril om een kloppend hartje te zien. Dus 28 november krijg je vast een super babe te zien met een kloppend hartje! Ga je lekker genieten van je vakantie?