net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Succes lammetje nogmaals!

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Zuurtje vervelend meid dat je cyclus zo vreemd verloopt. Je word er ook zo onzeker van. Hopelijk hebben de tabletjes baad. Mocht je nog niet zwanger zijn.

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Vanaf mijn werk:

@ Lammetje succes! Ik ben zoooo benieuwd naar jullie super stipje!

@ Marsab wat super die afspraak bij de HA

@ Zuurtje neeeeeeeee meid balen lieverd...hoop dat het over 3 dagen wel posi is!

@ Nikita die roze wolk is nog heeeeeeeeeeeeeeeel groot voor jullie allemaal! :)

@ Neus duim duim duim

Nu snel weer aan het werk

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ allemaal: ben benag dat mijn ongi er toch aankomt. Heb vanmiddag even een potje gejankt. We willen vanaf april al zo graag, en nóg niet zwanger. Voel me beetje down. :cry:

p.s. ik reageer later wel weer persoonlijk, heb er nu geen fut voor. sorry.

5. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hoi dames, sterkte ermee neus, hopelijk dat het toch nog raak mag zijn...al dan niet deze maand dan wel de volgende!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Neus vervelend meid. Kan me voorstellen dat je even in eeb dipje zit. Sterkte ermee meid!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Neus elke maand is er 1 te lang als je iets graag wilt! Knuf!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    was benieuwd of er al nieuws was van Lammetje, maar zie nog van niet!..Lammetje: hopelijk is alles goed!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lammetje heb je al nieuws? We wachten af in spanning! Hopelijk heb jij je stipje mogen bewonderen!

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Neus:

@ Lammetje ikke is ook heeeeeeel benieuwd en hoop dat alles goed is! :D

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik lees hier soms nog mee...Gefeliciteerd Pooh en vanillivi! Zwanger!

Lammetje: nog geen nieuws van jou? ik duim voor je en hoop gauw goed nieuws te horen!

Liefs
    Syl

12. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    dames hoop echt dat het deze maand raak zal zijn ook voor mij, hihi voel me net alsof ik een examen moet doen ofzo..spaaaaaaaaannend

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Vrijheid heb je last van kwaaltjes en temperatuur je nog steeds..? Ik hoop echt voor je dat het raak is!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Vrijheid spannend! Ik hoop het ook voor je!

@ Aylin hoe voel je je? Is het vloeien al een beetje over? Ik duim ook echt voor jullie! :D

@ Sylvia bedankt! ;)

@ Lammetje duim duim duim

Hier weer vroeg wakker :rolleyes:

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Mijn kindje slaapt nog, heerlijk hoor op mijn vrije dag. Ze is avonds haar bed niet meer in te branden. Dus ze mag van mij lekker uitslapen. Kan ik ook even bijtanken.

@Pooh69 ik had gister nog een beetje last van bloedverlies vanmorgen nog niets dus ik hoop dat ik hierna op expeditie ei kan gaan :) En geniet maar lekker van je roze wolk meid. p.s. Houd een plekje voor ons vrij he!

@Lammetje meid ik was gister steeds aan het kijken of er al nieuws was. Ik zit helemaal in spanning voor jullie...

@Zuurtje ik heb nu 2 pendels voor deze maand ik hoop zo dat jullie het goed hebben!

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    En Lammetje, hoe was je echo? Ik word er een beetje zenuwachtig van hoor dat je nog niet hebt geschreven. Je bent altijd zo trouw met schrijven.
    Liefs,
    Gaby

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lammetje, waar zitje nou?

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    neus meid balen joh hoopte zo dat je met me mee ging op de roze wolk!
    dikke knuffel van lammetje knuf knuf

aylin heerlijk uitslapen is er bij mij niet bij helaas en niet voor romy maar voor thijs grrr
    hij is steeds om 6 uur wakker en staat dan naast mijn bed mama mag ik er al uit
    hij weet dat hij pas om 7 uur van zijn kamer mag maar grrr hij blijft zeuren want mama het duurt nu veeeeeeel langer voor het 7 uur is echt waar!

vrijheid ga voor je duimen meid!

nou de echo dames
    de beeb zat op het goede plekje in de baarmoeder
    alleen omdat het nog zo pril is is er nog bijna niks te zien een zwart blaasje met een wit schimmetje niet eens van alle kanten te bekijken
    de arts assistent moest de gyn erbij halen om iets te kunnen vinden
    ik he dus niet eens een stip gezien alleen een waasje
    echt gerustgesteld ben ik dus niet ik weet dat het niet buitenbaarmoederlijk zit maar had heel graag iets meer gezien met een kloppend hartje
    ben dus nog een beetje gespannen weet niet waarom maar wil eerst het hartje zien

28 november mag ik weer gelukkig voor een echo thank god zit er een week vakantie tussen anders kruipt de tijd voorbij

sorry dames dat ik een beetje laat was met schrijven moedertje was hier om op de kids te passen gister en heeft geholpen met inpakken voor de vakantie dus had geen tijd om hier te komen schaam me diep :oops: sorry

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lammetje, dus geen uitslapen voor jou :( We zaten hier allemaal in spanning ;) Kan me voorstellen dat je nog niet echt gerustgesteld bent. Maar je weet tenminste dat de zwangerschap op de goede plek zit. En daarbij is het nog erg pril om een kloppend hartje te zien. Dus 28 november krijg je vast een super babe te zien met een kloppend hartje! Ga je lekker genieten van je vakantie?

Deel Deze Pagina