Heeeee Pooh flik je het weer eerder als mij hahaha GEFELIIIIIIII Hopelijk volg ik je volgende week! Sorry dat ik een tijd niet ben geweest, heb eigenlijk geen bal uitgevoerd. Alleen maar bank hangen en moe wezen hihihi
Goedenmiddag 8) Ben echt gewoon ongi geworden afgelopen vrijdag. Vanaf woensdag zat het er al aan te komen (zal jullie de details besparen). Nu had ik een ronde van 30 dagen. Zo komt mijn volgende NOD op 7 december (5 dec. met een cyclus van 28 ). @ zuurtje: wil jij mijn NOD op 7 december in de lijst zetten please? De vorige keer kreeg ik niet de lijst goed gekopieerd e.d. O ja, ik zit dan weer in ronde 6
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 1e ronde - NOD : 25 november Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: 28 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - - 3e ronde - NOD : ? Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:7 december Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69 & zuurtje link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Whahahaha wat dom van me! Ik zit die link onder je kriebellijst aan te klikken, die van het plaatje, en daar ben ik de spaties van aan het weghalen WHAHAHAHAHA! Knalpositief?
mannetje zag het streepje ook staan, ruim binnen de tijd als hij het al ziet staan is het wel degelijk zo. hij ziet namelijk niet vlug een streep
Zuurtje bedankt. Enne toch al een voorzichtige felicitatie van mij. Hopelijk springt je volgende streepje gewoon van de test af
Ja gaat echt super nu, ze heeft af en toe wel een slechte dag, maar welke baby heeft dat niet. Mag echt niet klagen, die man heeft topwerk verricht. Heb eindelijk een vrolijk meisje We proberen ook langzaam der medicijnen af te bouwen, al gaat dat nog niet zo heel goed. Uiteindelijk komt dat ook wel weer goed
Goedemiddag meiden, Zuurtje toch alvast gefeliciteerd. Als de test negatief zou zijn had je niets gezien! @Neus vervelend meid volgende ronde nieuwe kansen.
Meid gefeliciteerd met je nod. Raar he maar op zulke momenten ben je er heel blij mij. Nu kan je er weer echt voor gaan!