net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Sophie zit overigens niet meer op schoot, vandaar wat makkelijker typen. Ze kruipt nu over de vloer. Wordt tijd voor vloerkleed o.i.d. want ze glijdt telkens weg ;)

x Sophie

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,

gaby volgens mij had ik het over het hoofd gezien dat je man nog niks weet haha wel super spannend:D

sophie wat is die kleine van jou snel zeg echt als ik jullie kindjes vergelijk met damian dan is damian echt laat met alles hij neemt er de tijd voor zullen we maar zeggen

nog iets wat me trouwens te binnen schiet het cb vond dat ie wel erg flexibel was met zn armen :confused: als hij op zn rug ligt dan kan ie zn armpjes zo draaien dat het net lijkt of ie het bruggetje gaat doen zeg maar snappen jullie me ?
    ze zou het iedergeval opschrijven voor de arts op het cb kan toch geen kwaad lijkt mij liever flexibel dan dan ie niks met zn armpjes doet toch?

verder voel ik me weer flink brak had vanmiddag ineens zo n honger niet normaal meer eerst 2 broodjes ei gegeten om vervolgens het vlees van de bbq van gister nog te bakken :oops:
    rond een uur of 2 was ik zo ongeloofelijk moe dat ik een uurtje ben gaan liggen manlief lette op de kids :d
    daarna de oven maar uit gaan soppen ookal had ik er geen fut voor
    als ik het zo terug lees ben ik wel een zeikerd he hahaha (sorry)

eet smakenlijk voor diegene die nog moeten eten :D

groetjes joyce

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    sophie jeetje joh hopen dat die inhalator helpt tis niks he als je kleine niet lekker is
    oooowww spannend de 14 de naar de vk en dan de eerste echo hihi dat is zo speciaal *zucht* haha
    en idd kids zijn het helemaal ben ook supertrots op de meiden en me jochie :D:D

groetjes joyce

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog een hcg storm :D :p :D

hcghcghcghcghcghcghcghcghcghccghcghcghcghcghcghcghcghcghcghchgchghcg
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghccghcghcghcghcghcgh
    cghcghcghcghchgchghcg

xx Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, maak je niet ongerust over z'n armpjes. Het is goed dat ze alert zijn voor de zekerheid. Dan houden ze het even in de gaten. Maar zolang ze verder niets erover zeggen en hij nergens last van heeft echt niet ongerust maken. Ik ben geen arts, maar zou denken dat de een gewoon iets flexibeler kan zijn dan de ander.

Je klinkt zwanger (honger, moe...) :D

x Sophie

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Hoi Hoi sophie jij hier ja zon inhaler van ventolin werkt vrijwel meteen heerlijk krijg je meer lucht van ik gebruik hem ook voor astma.
    Thanks voor de hcg meid ik has mijn vangnet al uit en heb bijna alles gevangen zware zak joh!
    Joyce ik zou me ook geen zorgen maken meid de ene is de andere neit op het cb bureau de een maakt snel een punt van niks en de ander is weer heel helder maar ja beter 1 x teveel kijken dan een keer te weinig..

oooooooooooooooooh een afspraak bij de vk super meid dan is het eggie he als je de smurf gezien hebt super joh en is al snel toch lekker joh!

Als ik zwanger word mag ik hem gelukkig ook heel snel met 5a6 weken al dus das ook leker maar ja nu nog zwanger worden maaar met die hcg storm kan het niet missen !

Hoest met de andere meiden ?

Valt me op dat er niet veel nieuwe meer komen en het is hier zoooo gezellig kom erbij meiden ook de stille lezers het is hier leuk hoor als je hier kletst ben je meteen zwanger geloof ik ha ha

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    trouwens mili veel succes en fijn dat je een echte 100 % keus hebt gemaakt om er voor te gaan hoop dat je snel je ongie krijgt kan lang duren hoor dus verheug je niet te veel ik wacht ook nog maar hou je op de hoogte als ik duivels tegen kom goed .
    Gelukkig is het bij iedereen verschillend wanneer ze weer komen hoop voor ons dat het snel is!

Gaby hoe is het met jou en je kerels?

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mili, ook namens mij veel succes! Sorry dat ik je vergeten was :oops:

Lammetje, goed te horen dat de ventolin werkt. M'n man had het vroeger precies hetzelfde en heeft/had ook astma (nauwelijks nog last van). Hopelijk valt het bij Sophie mee.

Ja idd lekker snel de afspraak vk en echo. De echo wordt in zkhs bij ander bureau gemaakt. De vk zei met 7 weken vanwege eerder mk. Maar heb verloskundige centrum in zkhs gebeld en die vrouw zei dat je met 8 weken net iets meer ziet. Dus dat raadde ze aan. Ook prima! In elk geval lekker snel ja :D
    Fijn dat jij ook zo snel voor een afspraak kan. Bedoel jij de echo al met 5 a 6 wkn? Is dat dan bij een gyn?

Hahaha moest lachen om je vangnet :) Zie het helemaal voor me.

xx Sophie

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, nog even geduld en dan ..... :D :p :D Of heb je stiekum toch al getest :D

Marloes, waar ben je? Ben zo benieuwd hoe het met je is.

x Sophie

10. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ons ventje heeft ookal 6 weken ventolin. Hier help het weinig vandaar dat wij nu naar de kinderarts gaan .Hopelijk helpt het wel voor kleine Sopie.

Spannend dat je al je afspraak bij de VK hebt staan en je echo! Daar draait het toch allemaal om.
    Ik geloof dit maal voor mijzelf het ook pas al ik een echo met een kloppend hartje heb gezien hoor.
    Leuk leuk leuk, zo officieel als bij jou.

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    wel een goede verkooptruc hoor haha. Schrijf met ons en je raak gelijk zwanger. Het wondermiddel :)

12. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Joyce ik hoop dat je gauw opknapt. Wel lekker dat je even een tukkie hebt kunnen doen. Enne die vreetbuien komen mij ook bekend voor.

Vanochtend was er alleen op de zaak een minder leuke verassing. Ze waren vergeten de melkcontainer uit de koffiemachine te halen. Dus het was melk met brokjes en ik mocht dat schoonmaken. Normaal sta je al te kokken maar als je misselijk bent helemaal.

Sophie, ik heb ook nog wat hcg van je opgevangen hoor. Want die heb ik wel nodig voor een digitale... ik hoop dat die al op mijn nod werkt. Die werkt meestal pas een paar dagen later. Ik heb hem al opgezocht voor woensdag. Die van het Kruidvat is dus niet te vertrouwen. Hoezo krijg je juist wel of geen streepje haha. Extra spannend.

Toch wel mijn vermoeden uitgesproken tegen mijn man en die zei hoe macho... zie je wel dat ik goed ben :D
    Maar niets gezegd of die ovu testen hoor, te technisch haha.

De mannen zijn in de slaapkamer. Mijn vent is de kleine naar bed aan het brengen. Ik ga om de dag lekker met hem in bad maar vandaag was het huilen geblazen. Hij was helemaal kapot van zijn KDV-dagje.

Ik ga zo lekker koken. Hier eten we pas half 9 in de avond. Ja ja latino tijd.

Fijne avond.

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    haha thanks sophie maar kgeloof er niet in hoor zou wel erg snel zijn heb nog 10 lange dagen te gaan.

groetjes joyce

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    lammetje dat is wel lekker dat je zo vroeg mag en het eerste echte bewijs dat er een nieuw leventje in je groeit is zo super hoop dat jij ook snel een cyclus krijgt en je ook snel zwanger mag raken :D

gaby aaahh gatverdarie lekker zo s ochtends bleagh en ja idd als je niet missenlijk was word je het daar wel van laat staan dat je al missenlijk bent zou gelijk boven de pot hangen.
    vind het wel knap dat je nog niet getest heb ik kan zou niet kunnen wachten.
    thanks allemaal voor beterschaps wensen maar ene moment voel ik me hondsberoerd en andere moment is er niks loos zal wel met oververmoeidheid te maken hebben denk ik zo.

moet wel lachen om de reaktie van je man gaby haha
    hier zit er 1 die zei altijd ik heb toverzaad en tis aan jou om er wat mee te doen jaja :D

milli heel veel succes ook namens mij

khad vanavond zuurkool schotel met banaan en ananas gemaakt had er zelf totaal geen trek meer in toen het klaar was en sinds vanmiddag last van maagzuur zal wel door de eieren van vanmiddag komen denk ik. zat trouwens net nog te tellen en te rekenen en mocht ik deze ronde al zwanger raken dan zou ik officieel weer in januari uitgerekend zijn maar dan word het in december gehaald zou ik dan evengoed bij de januari mama s mogen kletsen?

gaby eet smakenlijk voor straks

lammetje die hcg van sophie goed bewaren en niet
    verliezen dan komt het goed

sophie geniet lekker van je roze wolk meid :D

groetjes joyce

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, oh dat dacht ik inderdaad al ja, dat je mannetje ook ventolin heeft. Vergat het na te kijken in je berichtjes. Hopen dat t helpt, ze moet t ook wel diep inademen en dat is lastig bij zo'n kleintje. M'n man en ik lopen ook allebei te hoesten alleen heb ik t geluk dat t nooit echt bij mn longen zit.

Gaby, ik had geloof ik vrijdag al positieve digitale terwijl gewone test van matcare nog heel dun streepje gaf. Vond ik vreemd want volgens mij test digitale pas vanaf 50 en matcare al vanaf 25.
    Kruidvat geeft geloof ik wel eens indrooglijntje binnen de tijd. En heb al vaker gelezen dat mensen positief hadden getest alleen met Kruidvat en niet zwanger bleken te zijn. Jaja ik heb echt een studie van het forum gemaakt hahaha Niet alles geloven wat ik zeg hoor ;)
    In elk geval super spannend. Is ook zo gaaf van de digitale om echt 'zwanger' te zien staan. :D Ik ga er woensdag een extra sapje op drinken:p Wel ons gelijk laten weten heh!

Humor die reactie van je man :D :) Typisch mannen ja.

Joyce, ja dat is nog wel even. Maar drie dagen na eisprong kreeg ik al zo'n gespannen gevoel aan zijkant van mn borsten. Voelde al van alles. Dus wie weet.
    hahaha toverzaad, is ook een goeie!

xx Sophie

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Vorige keer kreeg ik al gelijk een inwendige echo ter bevestiging van de zwangerschap. Maar er viel toen nog niet meer dan een 'boontje' met in het midden een 'knipperlichtje' te zien hoor! 8) Dacht toen al bijna 7 weken te zijn, maar bleek pas bijna 6.
    Heb inmiddels een andere gyn., dus weet niet of deze ook gelijk al een echo maakt, maar maak voor de zekerheid weer een afspraak met ca 7 weken; mocht ie ook een echo maken, is er - normaal gesproken - iig ìets te zien. :)

Las ook over hoestende kindjes.... Sterkte, ook voor de mama's en papa's! ;)

17. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Wacht maar tot ze gaan lopen, kan je helemaal je lol op! :)

Maarre... Gaby... had er overheen gelezen dat je pos. ovu-testen hebt...

Ik heb afgelopen zondag eind van de ochtend dus ook een ovu-test gedaan (zijn goedkoper dan zs-tests en moeten niet met ochtendurine ;) ), hardstikke positief. 2 uur later toch maar een zs-test gedaan en ook duidelijk positief (streep bijna net zo donker als controle streep en verscheen gelijk al). Zat wel op m'n NOD (of misschien zelfs 2 dagen overtijd), maar geloof dat als je rond NOD een positieve ovu-test hebt, de kans op een neg. zs-test (zeker als je nà je NOD test) maar klein is hoor!

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ha ha die mannen die vanmij zeg altijd dat hij superzaad heeft wat een lachertje al die kerels he dames wij zijn juist super!

Ja sophie ik mag dan naar het ziekenhuis omdat ik een buitenbaarmoederlijke wangerschap had moeten ze dat meteen uitsluiten ik heb nog maar 1 eileider namelijk en de kans is groot dat het weer gebeurd duss

Iuno ik had vorige keer ook een echo met 6 weken en was toen zoo blij met onze STIP zoo klein toen nog ...

Nou dames jullie kunnen die ovu testen wel hier heen sturen ha ha

Heb al 5 dagen dezelfde temp raar he maar nog steeds niet omhoog pfffffff

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Dat geeft wel hoop toch :) want Sophie had hetzelfde en die is ook zwanger. Vandaag geen ovu test gedaan terwijl ze in 'afgelopen' in juni. Dus ik kan er best nog eentje doen haha. Morgen gaan we voor de echte test. En tuurlijk laat ik het jullie weten. Wel balen als de digi niet postief is en dan 2 dagen lang de winkels dicht om een nieuwe te kopen haha

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    ' Die mannen van mij' ;) heb jij er meerdere. LUCKY GIRL!

De uitspraak superzaad is hier ook niet uit de lucht.
    Jammer genoeg zien jullie waarschijnlijk niet de serie rules of engagement. De laatste aflevering is er bij hem dus een test gedaan met de uitslag superzaad. En dat verteld hij echt tegen iedereen.
    Hoe toepasselijk!

Vanochtend de herhaling van Julia's Tango gekeken. De baby is geboren. Net als onze kanjer een half NL en Argentijntje. Hier weer mega tranen over de wangen. Ja die hormonen doen hun werk.

Deel Deze Pagina