meiden, is er hier iemand die de etos pillen gebruikt, of wil gaan gebruiken? Ik heb nl nog 2 volle strips en mag ze nu, na 3 maanden, niet meer gebruiken! wil ze graag opsturen... wil je ze hebben, stuur dan even een pb
Ik hoop het ook! Ik duim heel hard voor je! (en alle andere!) @ Neus een hele hele heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou! @ Zuurtje hier nogmaals super gefeliciteerd! Ikke moet gaan werken zo...eerst fles geven aan sam en daarna aankleden. Tot vanavond
Hoi meiden, het word hier aardig rustig met al die zwangere meiden. Hopelijk verhuizen we allemaal snel naar het topic net bevallen en weer zwanger. Ik ga vandaag weer beginnen mijn ei op te sporen... Vind het allemaal wel erg lang duren.
hoi dames, hoe is het met iedereen..druk weekend achter de rug, kan nu eindelijk ook weer even een kijkje nemen, mijn kleine ukkiepukkie is snipverkouden en me too, slapeloze nachten achter de rug dat is er effe doorheen zat, maar goed mijn kleine begint al beetje bij beetje op te knappen..ik ga effe teruglezen, ik las al dat zuurtje toch zwanger was! gefeliciteerd meid, geniet ervan! toedels allen p.s. ik voel alweer lichte krampen opkomen, weet nu ook niet wanneer ik precies ongi. moet worden, doordat ik een onregelmatige cyclus heb op dit moment, maar goed door alle drukte i.v.m. ons nieuwe huisje enz. komt er van klussen ook niet meer veel van terecht haha..
Vanmorgen stiekem een testje gewaagd en negatief natuurlijk. Kon ook niet verwachten dat het raak zou zijn na het ongelukje deze maand. Kan in ieder geval dus drinken op een feestje waar ik over 2 weken heen ga hihihi
Dat is dan wel weer een plus punt Hoe gaat het met je meisje? Ik kan mij die periode met onze dochter nog zo goed herinneren. Soms word je er echt moedeloos van. Het is ook zo zielig voor je kindje. Ik merk wel dat regelmaat en niet teveel indrukken haar goed hebben gedaan. Nu is ze alweer ruim 8 maanden en ontzettend tevreden!
Uhhh lieverd....wil nog niks zeggen! Tis dat ik 2 dagen voor nod een heel licht roze streepje had op kruidvat, maar matcare dipstick was ook nog gewoon negatief en digitale ook! Ik blijf stiekum toch duimen! XXXXXXXXXXXXX @ Aylin en Vrijheid ik blijf ook voor jullie duimen [-o<
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 1e ronde - NOD : 25 november Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: 28 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - - 3e ronde - NOD : ? Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:7 december Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69 & zuurtje link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
@ Daantje wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Als je niet ongi wordt wanneer ga je dan testen? Spannend hoor! Dames ik kom weer even zeuren voor de allerlaatste keer, maar ik kan nog jullie hulp gebruiken bij baby van de maand
Klussers Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 3e ronde - NOD:13 November Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 1e ronde - NOD : 25 november Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 1e ronde - NOD: 26 november Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: 28 november Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - - 3e ronde - NOD : ? Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:7 december Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69 & zuurtje link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Lucky bedankt voor je Pbtje! Welkom hier. Klets gezellig mee