Ja met men meisje gaat het nu een stuk beter. Ze is nu 3x bij de osteopaat geweest en de spanning op haar schedel wordt steeds minder. Ze is nu over het algemeen gewoon een lekkere normale baby. We hebben geprobeerd te minderen met haar medicatie, maar dat was geen succes. Dus voorlopig houden we het maar zo, ze heeft het blijkbaar gewoon te hard nodig. @ Pooh: Ohhh ja ik heb ook met matcare getest, ben benieuwt wat men temp dan gaat doen hihihihi. Ken dus nog alle kanten op als ik op jou afga. Als ik niet ongi wordt en men temp niet zakt, dan test ik donderdag pas weer denk ik.
goedemorgen! o wat schaam ik me!is wss al weer drie weken geleden dat ik me liet zien!sorrysorry,is ook ongelofelijk druk met fulltime werken en onze kleine man en het huisjeshouden erbij.....maarrrrrrrrrrrrr dat is geen excuus om jullie te verwaarlozen zo vanaf nu kom ik me iedere dag melden!promise alvast gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!ben geloof ik nog de enige die niet zwanger is?haha even een update van mij,ik zit nu aan dag 22ofzoiets en nog steeds geen eitje gehad(gebruik sinds deze maand ovutestjes)dus we klussen gezellig verder.... met onze jurre alles ok,heeeeeeeel fel aan het worden.hij zit alleen(deed hij al een tijdje maar niet zo lang) hij kruipt en hij trekt zich recht in zijn park,aan tafel..... daantje,wil nog niks zeggen toch?mss heb je binnen twee dagen een supersuperpositest!(ben ik blijkbaar nog niet alleen hihi)
mijn duimen draaien alvast voor je! ik heb geloof ik een bijna posi ovutest,das al een begin he kijk even of ik er een fotoke van op de pc krijg
lukt me dus niet,ben het kabeltje kwijt van de camera en die heeft een platte batterij....zal voor volgend jaar eens zijn in elk geval kan die nog veeeeeeel positiever maar hij zit er aan te komen.. ik voel ook wel iets in mijn onderbuik...dus goed teken hoor
Meiden ik heb de laatste 3 dagen ovulatie testen gedaan. Ze staan in mijn album. Heb ik mijn ei al gehad? Ik heb 6 dagen bloed verloren en heb 7-11 nog bruine afscheiding (sorry hoor) verloren en toen was het over. De bovenste test is van 9-11 middelste van 10-11 en de onderste van vanmorgen.
Alloha, Ben ik ook weer eens. Sorry, druk met werk gehad, verjaardagen, in het weekend is het altijd druk. Pff. Zuurtje: yes, yes, yes. Van harte gefeliciteerd. Heb je nog een testje gewaagd vandaag? Andere dames, succes. Bij sommige is de maand alweer bijna om. Ik hoop dat het snel allemaal roze is, lijkt me wel zo gezellig.
Hoi, Aha oke. Ik ken die pillen wel. Heb ze voor dat ik nora kreeg ook geslikt. Weet alleen niet of het kan in combi met BV. Weet jij dat wellicht? Knufff, Mili
Nou ik hoop dat we dan nog op tijd waren. We hebben vanochtend geklust. Vond wel deze info op Sensitest: Zodra de concentratie van het LH hormoon in uw urine toeneemt zal bij een volgende ovulatietest de testlijn donkerder zijn. Zodra u merkt dat bij een volgende test de testlijn weer lichter wordt heeft u zojuist de top van uw LH piek gehad. In de daar op volgende 1 à 2 dagen bent u vruchtbaar en heeft u de grootste kans om zwanger te worden. Dus hopelijk zijn we er op tijd bij... Beter dat het beter met je kleine meid gaat. Wie weet straks ook nog een positieve test @Mili meid ik weet niet of je deze mag slikken als je borstvoeding geeft. Ik zal eens voor je kijken op de bijsluiter. Laat het je weten ok
Ik heb net weer 2 ovu testjes gedaan 1 van matcare en sensitest. http://i172.photobucket.com/albums/w20/ ... MG2656.jpg Foto staat ook in mijn album. Wat denken jullie..?
ik duim voor jullie meiden! nikita, hoe is het bij jou? jou nod was toch deze week? en zijn jullie nu officieel weer aan de klus? einde break?
De test van vanmorgen was iets lichter nu de test van vanmiddag is weer wat donkerder. Dus wij gaan zeker aan de klus Jij alweer 13 weken meid wat vliegt de tijd. Geniet je nog een beetje op je roze wolk..? p.s. hou wel een plekje vrij voor ons allemaal...
Aylin: vind je testen lastig hoor. Zou zeggen dat je je ei al had gehad, maar als ik die testen van vandaag zie dan weet ik het niet meer. er gebeurt iig wel iets dus nog even doorklussen (om de dag is voldoende hoor!) totdat de 2de streep weer verdwijnt! En uh, dames, er is genoeg ruimte op de roze wolk hoor!
Thanks meid voor het kijken...Word er ook een beetje onzeker van.. We blijven gewoon vrolijk door klussen