net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja zo ongeveer...nog wel net op tijd voor de 20 weken echo :) ;)
    Nee hoor wel eerder maar ook weer niet te vroeg, hihi vind zo'n leeg vakje op de test maar niets :)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor hebben wij ook. We hebben aangegeven dat we liefst zsm weer een kindje willen. En dat we dus al vanaf geboorte geen AC gebruiken, nou shock! hahaha nou we gaan gewoon onze gang hoor hihi never mind wat iemand anders er van zegt. :)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhaha das lief! Wie weet helpt het, hihi. K hoop het wel maar ga nergens vanuit nog ;)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuahahah nou k hoop dat je een beetje goed vruchtwater hebt en dat het gelijk heeft!

5. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hi dames, hier even een hoi van mij...hoe is het met iedereen, valt me erg op dat ik de hele dag kan bezig zijn met vanalles en nog wat, zodra ik weer hier kom of op andere zwangerenforums..ik weer helemaal sterk die kriebels krijg, gister zaten mijn man en ik fotos te bekijken, ik had fotos gemaakt van mijn buik toen ik zwanger was, werd er bijna emotioneel van weer...dacht wow wat mis ik dat zeg zo een kleine ukkiepukkie weer in de buikje..

zucht...

6. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    nou dames, die break is snel gedaan bij mij..heb besloten toch gewoon door te gaan en deze maand ook ovulatietesten weer te gaan halen, neem ze mee op vakantie en wie weet :)

gr.

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Milli we lopen gelijk....misschien kunnen we samen testen als we een paar dagen overtijd zijn? Hahahahaha...En dan beiden een positieve test afgesproken?

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili en aylin ik heb er ook een goed gevoel bij deze ronde voor jullie! Duim duim duim!

@ Vrijheid wat leuk dat jullie er toch weer voor gaan en het maar een korte break was ;)

Hier lekker moe. Verder alleen wel wat stress door mijn manisch depressieve vader waar ik al 5 jaar geen contact mee heb...hij is echt vervelend aan het doen :cry:Kan ik eigenlijk niet gebruiken nu :( mja...

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop dat je gevoel uitkomt...
    Denk dat ik wel teleurgesteld word...De eerste ronde gelijk weer raak na de curettage...zal vast niet. Maar ik hoop er wel een beetje op.

Hou je rustig meid als je zwanger bent kan je dit soort dingen er eigenlijk niet bij hebben. Denk aan jezelf en je kindjes!

10. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    gelukkig ben ik niet de enige ;)

Succes meid! :)

11. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    We duimen allemaal voor jullie.........

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden hier geen nieuws....Mijn temp is nog steeds hoog maar heb geen tweede verhoging na mijn eisprong :cry:

Als ik lees op internet moet dit wel gebeuren...?

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ha vrijheid break is moeilijk he ga er maar lekker voor en succes met de ovu testen!
    aylin ik heb van mijn 4 zwangerschappen maar 1x een 2e verhoging gehad dus dont worry! :D

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je meid voor je antwoord. Ik hoop zo dat het na alle ellende raak mag zijn. Maar ben toch bang voor de teleurstelling :cry:

De laatste dagen zijn spannend!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja deal! Doen we, maar dan echte beiden posi he? hahah anders begin ik er niet aan :) ;)

Maar weet je wat ik me af vroeg?
    Kan het nu ook zo zijn dat ik 1x ongi ben geworden, maar dat wanneer je weer wat meer voedingen geeft je ongi ook ineens weer weg kan blijven?
    Want tsja dan weet ik natuurlijk nooit waar ik aan toe ben... :rolleyes:

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha dat had je ook toen het raak was van Nora dus ik hoop dat je nu weer een juist gevoel hebt!
    He bah wat naar van je vader zeg..kies voor jezelf hoor als het te gek wordt stappen ondernemen..hihi geen idee welke maar ehm laat je dr niet door gek maken!

Knuff,
    Mili

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Willeke: nee hoor hahah je bent zeker niet de enige die al weer een 2e willen heel snel

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ayin: je hebt helemaal geen tweede verhoging nodig na je ei, sterkte, een 2de verhoging wil helemaal niet zeggen dat je zwanger bent! Nog even geduld dus! We duimen!

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :cry: Vanmorgen stond hij in een manische bui aan de deur en stond maar te dreigen en mannetje heeft hem nog vast gehad (gelukkig geen klap uitgedeeld)...politie moeten bellen enz. Kzal er even wat minder zijn... :cry:

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Me2 thanks meid dacht echt dat je een tweede temperatuur verhoging moest hebben!
    @Pooh jeetje meid wat vervelend...dat kan je er nu niet echt bij hebben!

Hier wat minder nieuws heb vanmiddag wat bruin verlies gehad nu nog een heel klein beetje. Dus ik vrees voor de :evil:

Maar mijn nod is pas volgende week woensdag? Aangezien ik dan mijn ei 14 dagen geleden heb gehad. Maar misschien dat door de curettage het nu anders is? Heb ook nooit bruin verlies als mijn ongi start.... :(

Ik had best hoop maar helaas denk ik dat mijn :evil: eraan komen.

Deel Deze Pagina