net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    balen aylin dat waarschijnlijk je duivels komen ga alsnog duimen dat het niet doorzet!

pooh dikke knuf meid jeetje is ook wat zeg..

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    milli het kan dat als je meer gaat voeden dat je ongie weg blijft weer heb ik wel eens gelezen
    maar het is dan in ieder geval dichtbij een omschakelpunt
    ga duimen dat je gewoon zwanger bent meid!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goedemorgen dames :)

Ga zo naar mijn werk (groep 8 vandaag). Heb van de week wat extra gewerkt, en was dus niet zo'n actief forumgebruiker. Hoop in, en direct na het weekend de schade wat in te halen. ;)

Trouwens, gisteren even geen ovutestje gedaan. Ik had overdag witverlies, en dat duidt niet echt op een (naderende) eisprong. Doe er vandaag wel weer een.Hoop niet dat ik hem per ongeluk vroeg had deze cyclus :( want dan heb ik hem misschien gemist. En aangezien wij niet om altijd om de dag klussen...... :(

Liefs, en een fijne dag

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Neus ik hoop dat je hem niet gemist hebt. Ik ben bang dat ik vorige maand toch mijn ei gemist heb. Ik dacht dat hij op dag 12 is geweest maar gezien mijn temp kan hij ook op dag 11 zijn geweest. Als dit nu mijn nod is kan dat wel kloppen. Morgen zou het dan 14 dagen na eisprong zijn geweest.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je hoeft niet om de dag te klussen om zwanger te worden hoor!

Deze keer een week voor mijn ei (via ovutest opgespoord) en 2 dagen na mijn ei geklust (mijn man was in buitenland), maar toch echt zwanger!

Milli: inderdada kan keerpunt heel dichtbij liggen tussen wel of geen ei. Ik voedde nog 2x per dag en niets, toen ikstopte had ik binnen een week mijn ei (normaal pas op dag 16) dus het ei was wel al aan het groeien ondaks de bv, maar wilde nog net niet helemaal....

7. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    aylin succes meid, ik hoop dat het toch wel raak voor je is, bloeding zegt niet altijd gelijkdat je ongi. gaat worden, toen ik zwanger werd van mijn kleine..verloor ook wat bloed, gelijk dacht ik klaar ik ben ongi., maar toen ging het weg en bleek toch zwanger te zijn,..

kan iemand me vertellen wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten, gister was mijn laatste ongi. dag...

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoooi,

Nou ik ben al ongi.... :( 24 dagen :rolleyes: najaa volgende ronde beter.
    K had gister ineens een flinke buikpijn..en nu dus bloedverlies.
    Ik hoop dat het bij jou niet de duivels zijn meid

Knufff,
    Mili

@ Pooh: he bah wat een gedoe. Heel veel sterkte.
    Zou je mn NOD op 18 dec willen zetten? K hou gewoon 28 dagen aan als cyclus.

Knufff,
    Mili

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Helaaaaasss...k heb dus helderrood verlies sinds net...
    Volgende ronde beter.

Knufff,
    mij

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm nou k ben benieuwd.....k ga toch maar even ovu testen bestellen.
    Staat er duidelijk bij wanneer je ze moet gebruiken, op welke dagen van je cyclus?

Ik heb er namelijk geen verstand van... ;)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid hier ook nog steeds bloed verlies. Het is niet veel maar ik denk te veel voor een innesteling
    :cry:

Ik wacht nog even af en anders is het ook echt mijn nod...Wel apart dat bij ons alle twee de nods eerder komen dan verwacht?

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja er staat in de bijsluiter hoe lang je cyclus is en wanneer je kunt gaan testen. Dus vanaf welke dag. Volgens mij bij 28 dagen dag 11. Maar als ik jou was zou ik gewoon gaan testen als de bloeding bijna weg is. Misschien is je ei er eerder.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het is afwachten...Het is wel weinig voor een nod. Maar veel voor een innestelingsbloeding denk ik... :(

Als het goed is staat dit op de bijsluiter...van de testen. Ik weet niet welke testen je gebruikt?

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hey Aylin en Milli! Wat vervelend zeg, echt bale dat de duiveltjes hebben doorgezet... SHIT! Nou maar weer op naar de volgende ronde!

Hier zijn we aan het klussen, denk (als het goed is) dat m'n ei eraan komt.. Maar ja, dat wachten we maar effe af. Ben in ieder aan de ETOS pillen om mijn cyclus weer naar 28 dagen te krijgen...

Pooh wat een drama allemaal zeg! En dan ben je ook net zwanger, getsie lekker emo allemaal dus!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah inderdaad! Najjaa dan komen we voor de tweede ronde! Gaat dan vast wel goed komen ;) :)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oke, k ga het weekend denk ik even bestellen :D

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ach ja t was wel mooi geweest de 1e ronde maar helaas....T mag niet zo zijn denk ik.
    Jij heel veel succes met de klus enneh wie weet doen de ETOS pillen het wel ;) ik had ze ook voordat ik zwanger werd van Nora :D

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ik denk het ook wel...Ik zou nu wel een heel korte cyclus hebben dan 22 dagen....

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    dames, mag ik jullie wat vragen:

wij hebben een zoon van bijna 6 maanden en ik geef (nog) volledig bv..ik ben nog niet ongesteld geworden..

Ik stop met borstvoeding compleet als mijn zoontje 6 maand is, dit ivm met lichte koemelkallergie..

Wij willen ook niet te lang wachten met een tweede, maar hoelang duurde het bij jullie dat jullie weer ongesteld werden.?

Liefs, Paula

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    heee. milli en aylin... das niet goed meiden.. jammer.. Hopelijk is het de volende ronde raak! Duim voor jullie

Deel Deze Pagina