nou pregnantlady volgens mij kan het niet meer missen hoor met jou jij ben echt wel zwanger al die traantjes volgens mij loop jij de hele dag te grienen nou nou ... Ik wil ook wel huilen ha ha bijna koniginnendag dus succes gaby met testen!
Yip Sophie, onze zoon heeft ook ventolin. Maar helaas helpt het bij hem dus niet goed. Of liever gezegd niet goed genoeg. Het is niet leuk he om te geven. We maken er nu een spelletje van waardoor hij lacht en dus diep inhaleert. Ook is huilen voor het inhaleren juist goed maar ik vind het zo zielig. Dan maar een spelletje er van maken. Heb je het gevoel dat het helpt de inhalator? Hier ook echt over de longen hoesten maar echt extreem vandaar dat hij naar de kinderarts moet. Ik ga zo het verwijsbriefje ophalen. Toen ik klaar stond was de kleine is slaap gevallen en hij was nog niet aangekleed. Dus ik wacht even (tijd om te forummen) We gaan dus morgen voor de digi test. Wel jammer dat ik die van de kruidvat heb gekocht. Ik heb mij dus niet goed voorbereid. Ik wil geen vals streepje en dan blij zijn en niet zwanger zijn. Dus we gaan digitaal of gewoon allebei. Ik maak wel foto's bij twijfel of positieve test. Negatieve test is niet leuk dus geen foto. Logisch!
Ja het gaat hard he we gaan vandaag een feestje bouwen ha ha pannekoeken eten lekker zelf bakken met mijn zoontje en natuurlijk ijsje toe is toch bijzonder eten we elke maand pannekoeken hi hi
hallo dames gaby nog 1 dagje meid dan heb je hopenlijk een hele mooie super koninginnedag lammetje gefeliciteerd jeetje 4 maanden alweer gaat veel te hard he hihi sophie hoe is het met je? hier gaat het redenlijk goed vanacht overgegeven dat was wat minder had sinds gistermiddag last van maagzuur wat vanacht dus niet echt lekker uitpakte maar ja misschien toch een griepje het heerst zo enorm al heb ik nu ook nog steeds last van maagzuur en rennie helpt niet ik heb trouwens sinds vandaag last van me tepels nou ja niet me tepels maar eromheen waar die kleine bultjes op zitten dat doet zo n pijn hebben of herkennen jullie dit? ik ga even eten koken al heb ik geen zin zal toch moeten gebeuren groetjes en eet smakenlijk joyce
Jaha je klachten komen mij heen bekend voor... tijdens mijn vorige zwangerschap! Spannend joh! misschien zwangerschapskwaaltjes en geen griep! In iedergeval beterschap. Inderdaad wij gaan morgen testen. Even allemaal duimen. Fijne avond.
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim! Ik heb ook misselijkheid al een week ongeveer maar niks geen cyclus tenminste in die 20 dagen temp geen verandering te zien heb ook geen zin in eten zou haast denken maar kn echt niet helaas .... Joyce herken je klachten van mijn vorige zwangerschap dussss wie weet wanneer kan jij testen? Ohhhhhhhh gaby ben zo benieuwd laat je het gelijk even weten na het van de daken geschreeuwd te hebben dan en de vlag uit hoeft natuurlijk niemand te weten dat die niet voor de koningin is maar voor je beebje ha ha ik vier feest mee voor jou meid!
Gaby, Ik weet wel heel zeker hoor dat jij zwanger bent Hoe kunnen anders die testen positief zijn Of je bent een heel groot wonder. Ja tuurlijk ben je dat op een andere manier haha, maar je snapt wat ik bedoel Ik wacht netjes tot morgen met feliciteren. Spannnnnuuuuuund! Het lijkt of de Ventolin helpt. Ze is vandaag bij mn ouders geweest, maar nog steeds is ze ziek. Ze huilt veel, wat we helemaal niet van haar gewend zijn. En zo verkouden. Dat hoesten vind ik echt vreselijk. Zo sneu. Wat rot dat het bij je zoontje niet over gaat. Hoop voor jullie dat de kinderarts iets vindt zodat er wat aan gedaan kan worden. Vanochtend werd ik wakker en was mn stem weg. Mn man is ook nog steeds aan het hoesten. Blijkbaar toch een hardnekkig virusje, maar ik voel me verder prima en zie de wereld door een roze brilletje Nu praat ik alleen maar hees haha. Op t werk begon gisteren een collega (die ik bijna nooit spreek) tegen me hoe leuk het is om twee kindjes met weinig leeftijdverschil te hebben. Zal ze iets geroken hebben Joyce, klinkt bij jou ook goed! Duim blauwe duimen voor je! Lammetje, ook namens mij gefeliciteerd! xx Sophie
hallo allemaal, kids en mannetje hebben lekker gegeten ik had geen trek door die maagzuur shi* kids liggen al lekker op bed alleen damian wil nog niet slapen. gaby morgen ochtend kom ik gelijk kijken of er nieuws is zo spannend haha lammetje zou het niet kunnen dat er evengoed toch wel een eitje is geweest ? en ik kan pas over 9 dagen testen eitje heb ik rond de 14de dag gehad das nu 5 dagen geleden. hmz trouwens wel vreemd kan me niet herinneren dat griep ook met pijnlijke bultjes en steekjes in je lies te maken heeft maar goed ik hou het er maar even op. ik ga lekker met damian op de bank liggen ben het zat en morgenochtend kom ik gelijk kijken of er nieuws is ik duim voor je gaby. groetjes joyce
Hai meiden, Ja morgen T-dag. Nu een avondje alleen thuis. Mannetje uiteten met zijn vrienden. Ik zit heerlijk Alles is liefde te kijken en hou het niet droog. MUTS. Jullie horen morgen van mij. Ik duik nu weer lekker op de bank. Ik had even een pauze ingelast om een potje thee te zetten en choco koekjes te pakken Liefs, Gaby
ohhhhhhw hoor tromgeroffel voor jullie dames ben benieuwd hoor! Geen idee joyce of er een eitje kan zijn zonder verhoging dacht het niet of hij moet voor dat ik aan het tempen was geweest zijn maar dan had ik al duivels moeten hebben heb nu een maand getempt ongeveer en niks te zien 36.3 tot 36.6 nu al paar dagen 36.5 achter elkaar vreemd ...
GGGGGGGGGGGAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYY jeetje je houd ons wel in spanning zeg pfff ........ Goede morgen Sophie lekker geslapen?
Goedemorgen Tja die Gaby is nu op een roze wolk aan het klimmen denk ik Lammetje, ja heerlijk geslapen voor t eerst sinds tijdje. Sophie werd pas vijf uur vanochtend voor t eerst wakker. Met z'n drietjes flink zitten hoesten M'n man heeft haar ventolin gegeven (en zichzelf ) en vervolgens werd ik pas zeven uur weer wakker (nadat ik half uur op ben geweest door het hoesten) en man en Sophie net pas Ben dus lekker aan t ruimen, wassen etc. Lag er al om ca tien uur in gisteren, dus heerlijk uitgerust. Hoe is het met jullie? Gaan jullie ook lekker op pad vandaag? x Sophie
helpt de ventolin een beetje bij dr? en gelukkig beetje kunnen slapen dat scheelt en nu al druk bezig in huis pfff kheb net me ogen open haha weet niet waar damian last van heeft maar het slapen gaat ineens een stuk moeilijker eerst was het om half 8 s avonds naar bed en moesten we hem s ochtends wakker maken was echt super maar nu is het een ellende zodra die naar bed gaat s avonds valt ie in slaap om een uur later wakker te worden en de boel bij mekaar te schreeuwen als ik dan zn kamer opkom heeft ie zn oogjes nog dicht. gisteravond toch maar even uit bed gehaald en zitten knuffelen op de bank na ongeveer 15 a 30 min weer naar bed gebracht en is toen tot 8 uur vanmorgen gaan slapen. zelf dus ook een redenlijke nacht gehad al viel ik pas om 2 uur in slaap was wel doodmoe maar kon niet in slaap komen maar ja. nee niet echt veel plannen krijg zometeen me ouders al op visite ja kweet het erg vroeg haha maar ze moeten bijna 2 en half uur rijden om hier te komen. en vanmiddag komt me "2de" moeder ook nog even langs is een hele goeie vriendin van ons en me ouders die ik als moeder zie zeg maar woont een dorp verder leg het nog wel keer goed uit haha gabyyyyyyyyy kom nou ben zo benieuwd jullie nog plannen voor vandaag? kga me maar ff snel wassen en aankleden pfff geen fut voor haha groetjes joyce
Joyce, balen dat je zo lang wakker lag. Damian slaapt wel super lang zeg. Lijkt me heerlijk! Misschien droomt hij eng en wordt hij daarom wakker? Ventolin lijkt echt goed te helpen gelukkig. Zo'n wereld van verschil als je niet elk kwartier 's nachts haar weer moet troosten etc. Heb net een fles naar de slaapkamer gebracht. Mn man geeft haar nu een flesje. Ze is helemaal versufd door het lange slapen haha. Maar volgens mij wel opgeknapt. Zo dat is inderdaad vroeg voor visite, helemaal als je net je ogen open hebt Maar als je zo lang moet reizen heeft het ook geen zin even voor een uurtje te komen. Wij gaan de stad in en komen vast bekenden tegen. Maar weet nog niet hoe laat. Eerst even lekker relaxen thuis en genieten van het idee dat ik zes dagen vrij heb Gabyyyyyyyyyy x Sophie