Ik ook! Echt mega, k heb het gevoel echt leeg te lopen (sorry) maar zo erg had ik het vorige keer niet Najaa volgende wonde is voor ons raak hoor meid!
@Milli nou meid we lopen weer gelijk. Mijn cyclus was nu 21 dagen maar hou gewoon mijn oude cyclus aan. Dit was nl. de eerste ronde na de curettage. Ik hoop echt op meer geluk in ronde 2. Heb jij je ovu testjes al besteld? Ik ben gelukkig iets minder ongi. Maar heb nog wel steeds de superplus tampons hahahaha. Normaal kan ik het af met normal.
hier ziet ook alles wit van de sneeuw en nu sneeuwt het nog en ik duim mee dat iedereen mee op roze mag (ja ja en ik ook)
nou dames inderdaad geen duivels meer hoor! en super die sneeuw heerlijk nou mag van mij kerst wel komen! heb spontaan zin om de boom op te zetten ha ha heb met zoontje lief gesleet net zolang tot hij helemaal koud was en begon te huilen mama ik heb zoooon zere vingers nu wil ik naar huis hij vond het zo leuk maar de vingers deden hem te zeer zielig.. mama had nog geen zin om terug te gaan maar helaas. heb ook nog 2 hondjes die helemaal sneeuw wild zijn heerlijk rollen en graven samen rennen super! ja aylin en zuurtje bijna de volgende echo voor mij spannend zie het eigenlijk als een eerste echo want ja de vorige keer was beeb pas een schimmetje zelfs geen stip dus hopelijk lekker genieten vrijdag en het met sinterklaas van de daken schreeuwen wat zal thijs het leuk vinden zit nu af en toe al te dromen over zijn reactie dames ben een beetje dromerig vandaag ha ha dus ga maar vroeg slapen alle klus dames veel plezier de wacht dames veel succes en de ongie dames vanaf hier een dikke knuffel doegie knuf lammetje
@ all: Hallo dames! Alles goed met jullie? @ zwangeren: van harte hoor! ben erg blij voor jullie! IK HEB GOED NIEUWS, EINDELIJK BRUIN VERLIES. Dus mijn menstruatie komt er aan, óf er is duidelijk iets aan de hand en ben ik de volgende keer echt goed ongesteld! Eindelijk, na bijna 2 jaar weer ongesteld! Laatste x was dus voor de zwangerschap van mij zoontje (dec. 2006)
@Marsab: wat fijn joh. Dan is je lichaam echt bezig met 'iets'! Hier sneeuwt het nog steeds, krijg ook spontaan zin om kerstcd's te draaien Trusten allemaal, tot morgen
Ik vind het buiten zo mooi....Krijg helemaal zin in de feestdagen Marsab wat goed zeg nou maar hopen op de duivels....!
Marsab, wat super zeg Gefeliciteerd! En de volgende keer feliciteren we je omdat die wegblijft x Sophie
heey marsab yes meid eindelijk something is happening joehoe! ben reuze blij voor je en hoop dat het snel door gaat zetten en net wat sophie zegt dat we je volgende maand gaan feliciteren! Sophie lieverd hoe is het met je? jeetje het zit er al weer bijna op he de tijd gaat snel.. ben zo benieuwd naar de baby foto s en de naam spannend!?!?!?!?!?
@Sophie jeetje nog even en dan kan je bevallen spannend hoor...Allemaal spannende tijden met al die echo's. En wij nog niet zwangere snel zwanger worden!
@ Sophie: wauw, nog anderhalve maand, en weer een schatje erbij! Kan je dochtertje al staan/lopen? Lijkt me anders best zwaar voor jou, zo op het laatst... Liefs
Meiden ik heb net een ovu test gedaan. Mijn cyclus was 21 dagen dus ben nu al begonnen met testen. Wil mijn ei nl. niet missen. Zie mijn foto: http://i172.photobucket.com/albums/w20/ ... MG2689.jpg Ovutest staat ook in mijn album. Dit kan toch niet? Zit pas op dag 4 van mijn cyclus..? Heb netjes 4 uur niet geplast en weinig gedronken. Heb getest op het beste tijdstip dat werd aangegeven rond 12:00/13:00...