Ja vreemd he...Ik heb 1 december een afspraak bij de gyn. Heb eerder deze maand wel negatieve ovu testen gehad...?
Dank jullie wel lieve meiden! Het is nog niet veel, maar ik heb tenminste bruinverlies! @ Aylin: vreemd ja, maar ik zou sowieso klussen hoor! hihi, maar dat doe je denk ik wel he! @ sophie: bijna je kleine meid in je armen! super he... @ zuurtje: hoe is het met jou, na die dubbele teleurstelling!? Vond het zooo naar voor je... @ Lammetje: ja eindelijk maar toch! Ben gewoon bijna 2 jaar niet ongi geweest, hopelijk nu voor het laatst en dan weer 2 jaar niet! hihi (zou mooi zijn, deze ronde gelijk zwanger!) @ neus: gaaf he, die sneeuw! Vind ik altijd zo gezellig staan. De kinderen bij ons op school waren ook helemaal hieper! Allemaal lekker gooien en helemaal nat worden...Dat was dan wel weer wat minder. Allemaal de schoenen uit en onder de verwarming, hehehehe!
@ Aylin ben je toch niet zwanger? en was de ongi innesteling? Je hoort vaker dat dan ovutestjes posi zijn?
Volgens mij kan dat niet. Ben zaterdag best veel bloed verloren. Gister werd het minder en nu is het zo goed als weg. Dus in totaal 3 dagen ongesteld. Het is wel kort maar bij een innesteling hoor je toch niet zoveel bloed te verliezen..? Ik kan die positieve ovu test ook niet verklaren...Dag 4 lijkt me erg vroeg voor een bijna aankomende eisprong.
Nou als mijn test weer positief is ga ik een zw test halen... Vind het beide vreemd. LH piek op dag 4 of zwanger met redelijk veel bloedverlies....zucht
Ja maar ook vreemd, omdat 21 dagen wel erg kort is voor een cyclus en dus zou op die dag goed de innesteling kunnen zijn en ik heb vaak gehoord dat die echt op een ongi kan lijken!
Ja ik vind 21 dagen ook erg kort...Ik zit vandaag wel 1 dag voor mijn oorspronkelijke nod. Morgen nog maar eens testen...
@Aylin16: ik word helemaal nerveus voor jou Laat je het weten zodra je getest hebt? Ik moet werken, maar ga hier wel kijken.
@Pooh en Neus, nou meiden ik reken zelf nergens op hoor. Gezien het bloedverlies. Ga morgen nog een ovulatie test doen. Kijken wat eruit komt... Lief dat jullie zo meeleven!
Ik heb ze van Sensitest en Matcare. Je kan ze goedkoper bestellen bij babyboom of zo zwanger maar ik hoor daar niet zulke goede berichten over. Sensitest en Matcare de dipsticks zijn ook niet echt duur hoor.
ff snel, k heb de testen van sensitest bestel. Ben benieuwd heb ze morgen in huis denk ik...k ga nu naar t werk! Fijne dag allemaal Knufff, mij
goedemorgen ik bestel mijn testen bij www.l10.nl dat zijn testen van matcare en ze hebben regelmatig aanbiedingen
Goeiemorgen! @ Aylin ik ben zo benieuwd! Hier 7 weekjes! Gek hoor...omdat nog maar zo weinig mensen het weten is het nog zooooooooo onwerkelijk!
Hoi meiden, @Mili als je ze gister heb besteld worden ze als het goed is vandaag geleverd met de post! @Pooh 7 weken alweer wat gaat het hard meid...Ben helemaal spannend voor jou en Lammetjes echo aanstaande vrijdag. Ik ga straks nog even een ovulatie testje doen. Kijken wat de uitslag is. Mocht deze ook weer super positief zijn dan haal ik een zw test. Heb geen zw testen in huis. Ik reken zelf nergens op omdat ik haast niet kan voorstellen dat mijn nod een innesteling was.. Maar op dag 4 een LH piek? Ik zou echt niet weten hoe dat nu weer kan?
Hahah nee leuk hihi kom je nu mee! grapje hoor hihih Nou ja k ben benieuwd, straks heb ik geen eens een ie haha en verheug ik me elke maand voor niets op mogelijk opsi test. Gister vernomen dat een hele goede vriendin van me zwanger is. Haar dochtertje werd gister 1, en die had een leuk ding aan met daarop de boodschap dat ze zus werd! Leuk natuurlijk, maar ja ook wel ff beetje jaloers hoor. Zij waren er niet eens echt mee bezig zeg maar. Maar goed ik gun het hen zo, haha maar mezelf ook Nou ik hoop dat we allemaal snel roze zijn! Knufffff, Mili