Nee lieffie haha heb ze net besteld! Hahah geeft niet Dus ik heb ze denk ik morgen in huis. Bloed sinds gisteren niet meer. Spannend hoor voor je wie weet toch nog een posi test. Zou leuk zijn! Ik duim voor je!
Mili: begrijpelijk hoor dat er even een jaloeziestootje door je heen gaat op zo'n moment.......ik ken dat nog maar al te goed.... Aylin: ben heel benieuwd!
Ja maar ja k denk dan ook weer: We hebben al een mooi meisje en we hebben niet eens in de mmm gezeten dus mag ik niet zeuren.
Hier is het gevoel ook bekend hoor! We zaten in ronde 5 en collegaatje vertelde ook dat ze zwanger was...ik dacht echt van pfffffff weer bijna een half jaar bezig(eigenlijk nog steeds super snel)....bleek later zelf ook zwanger te zijn Gevoel heb ik hier al die maanden ook gehad hoor!
maar de wens voor een kindje, ook al heb je er al 1,2,3,4... is steeds weer groot als je besloten hebt er voor te gaan
Hoi meiden, Heb net weer een testje gedaan. Met Matcare en Sensitest. Zie het resultaat: http://i172.photobucket.com/albums/w20/ ... MG2700.jpg Testen staan ook in mijn album... Wat denken jullie..?
Ik denk zwanger...zekerw eet je dat natuurlijk nooit, maar bloeding op dag 21 en nu posi ovutest op dag 4 enz enz...
Tja ik weet het niet meer...Volgens mij zijn ze ook iets lichter... Maar het verschil is nihil...Toch heel vreemd een positieve ovu test op dag 4 en 5 van mijn cyclus..?
Aylin: had al lang een zwtest gedaan als ik jou was! Dit is volgens mij echt geen veel te vroeg ei.....
Ik heb de verloskundige hier op het forum ook gevraagd of het mogelijk is een positieve ovulatie test op dag 4 van je cyclus. Zij zei dat het erg onwaarschijnlijk is nu al een positieve ovulatietest te hebben zelfs na een miskraam. Ik ben nooit zo snel met testen...
Ja ga straks naar het Kruidvat even 2 testen voor 5,- halen. Ik weet dan tenminste waar ik aan toe ben! Nog 3 nachtjes slapen dan heb jij je eerste echo! Spannend meid.
Ja ook super spannend! Heb er super zin in! Ga je vanavond nog testen of morgen vroeg? Ik duim voor je!
Ik ga morgenochtend testen ben net heen en weer gereden naar de Kruidvat. 2 testen voor 5,- gehaald... Voor het geval dat het toch mijn ei is wat eraan komt gaan we vanavond weer gezellig aan de klus Wat een woord eigenlijk hahahha.. Ik duim voor jou en Lammetje voor een super beebje met een luid en duidelijk kloppend hartje!
wil de pret niet bederven hoor... maar je laatste cyclus was 21 dagen... als je nu op dag 4 een posi ovu test hebt, dan springt je ei ongeveer 48 later, dus op dag 6... tel daar 14-16 dagen lf bij op en dan kom je uit tussen de 20 en 22 dagen... dan zou een posi ovu test dus wel kunnen.... neemt natuurlijk niet weg dat ik zeer zeker hoop dat je een mooie positieve zwangerschapstest hebt he! misschien is het een idee om 1 cyclus te tempen, zodat je ziet wanneer je eisprong precies is...
@Marloes daarom ben ik ook voorzichtig met testen. Voor zover ik weet heb ik mijn ei op dag 12 gehad (dmv ovu testen en temp stijging). Ik ga nergens vanuit maar wil wel weten of mijn ei er nu echt aankomt.