Hahah hopelijk heeft het klussen zn werk gedaan. K heb geen idee tav je ie en dag 20 en innesteling etc... Tuurlijk houden we hoop! Onze tijd komt echt!
Ja vind ik ook een zwangerschap met veel bloedverlies had ik ook niet echt prettig gevonden. Gelukkig hebben we flink geklust
Hooi, Vraag aan allen met ervaring met ovulatietesten. Wanneer kan ik nu het beste beginnen met testen? Er staat bwel een schema bij van zo'n lange cyclus op dag 9 etc. Maar, ik had altijd een cyclus van 27 a 28 dagen. Deze was echter 24..dus wat zal ik nu aanhouden? Please haha tips! Liefs, Mili
mili ik had ook altijd een cyclus van 27 dagen, ik begon op dag 8, omdat ik mijn ei niet wou missen maar had altijd op dag 13 een posi ovutest, dus die ronde erna met testjes zegmaar begon ik op dag 11 ofzo, spaart weer testjes
Mmm oke, dan ga ik denk ik testen op de dag die staat bij 24, das dan dag 7 morgen dus hahah omdat mn vorige 24 dagen was. Is ook jammer als ik hem mis..... En ehm is het dan het meest handig om s avonds te testen ofzo?
Hoi mili, Ik test vaak rond etenstijd ('s avonds). Ook omdat ik rond die tijd altijd wel thuis ben, ook als ik die dag werk. En inderdaad even uitgaan van je kortste cyclus om je ei niet te missen. Deze cyclus ben ik toch redelijk vroeg begonnen met ovutesten, en heb op de valreep bijbesteld. Maar mijn test van vandaag was alweer negatief, dus heb nu nog 11 testen, die ik hopelijk kan verkopen na deze maand . Vorige maand had ik 2 dagen achter elkaar een posi test. In tegenstelling tot deze maand. Vandaag was die echt neagtief. We hebben wel geklust gisteren (en eer- eergisteren ). Succes met testen. O ja, leuke bijkomstigheid is dat je even elke dag 'mag testen'
@Milli, Ik begin al vroeg met testen omdat na mijn curettage mijn hele cyclus overhoop ligt. Ik had dus nu al op dag 4 een positieve ovu test.... Mijn eisprong is nog niet geweest omdat mijn temperatuur nog steeds 36.7 is...Dus maar even afwachten wat mijn temperatuur gaat doen....
Wuahahah ja elke dag testen hihi en dan hopelijk eerst van deze posi en dan een mooie andere soort. Dus dan zal ik morgen maar testen en net zo lang tot ie posi is. En dan moet je die dag en de dag er na klussen toch? Of niet hihi K hoop inderdaad dat je die van jou kunt verkopen!
@ Aylin goed dat je idd goed geklust hebt en ik zou nog steeds maar goed klussen! Sorry ik reageer morgen meer, maar ben te moe nu
Goedemorgen meid, Hier nog steeds geen tem stijging.... Ik snap er helemaal niks van? Ga straks nog maar even een ovu testje doen... @Pooh hoe voel je, je meid?
goeie morgen pooh! ook al zo mega moe ik heb dat ook niet normaal zeg pfff heb echt het gevoel of ik nog nooit zo moe ben geweest maar ben dat vast al weer vergeten. milli ik zou ook gaan testen vanaf vandaag en ik deed het altijd tussen de middag maar het maakt niet uit zolang het maar niet met ochtendurine is en je niet te veel drinkt en een paar uur niet plast. elke dag dezelfde tijd is ook wel slim. enne als hij posi is is hij vet gekleurd heel vaak zie ik mensen (en mezelf) in spanning omdat hij posi zou zijn maar dan word hij later pas echt echt vet. en dan denk je jeeh dus dat is positief! in ieder geval veel succes! spannend aylin wat je temp gaat doen ga voor je blazen pffff pfffff neus zet je testen maar op marktplaats hoor jij gaat deze maand op roze wat ik jou brom! aan allemaal hele fijne dag doei doei
Hier alles goed! Maar deze zwangerschap beleef ik heeeeeeeel anders als toen met Sam...soms voel ik me ook wel schuldig alsof je het er allemaal maar een beetje naast doet, maar dat komt nu omdat je met je kleintje al veel drukker bent!
mmm kwas het daarstraks vergeten hihi dus nu maar even wachten tot ik kan testen. Moet het echt steeds om dezelfde tijd/ En hoe lang moet je niet plassen dan/ Pff hahah wat een gedoe najaa komt wel goed. Het streepje moet ongeveer toch net zo dik zijn als de controlestreep? Ten minste zo leek het op het voorbeeld... Lekker rustig aan doen dan ivm je moeheid! Knufff, Mili
heey dames pagina 300 alweer en niemand die het ziet foei is een mijlpaal hoor dames! jee pooh heb dat ook wel een beetje dat schuldig voelen maar dan andersom heb zoiets van ben zoveel moe en beetje prikkelbaar vind ik het zielig voor Romy en denk soms wel eens had ik niet eerst wat meer tijd aan haar moeten besteden want ja als straks de beeb er is moet ze zichzelf ook wel een beetje kunnen redden hmm denk dat het net zoiets is als de zenuwen de dag voor het trouwen ha ha en ook dat is allemaal goed gekomen! als de eerste vermoeidheid maar over is dan kan je al veel meer aan!
Hoi Dames, Hier een negatieve ovu test. Ben benieuwd of mijn temperatuur morgen omhoog gaat..? @Mili als je Sensitest hebt mag je 3 uur niet plassen en drinken. Matcare mag je 4 uur niet plassen en niet te veel drinken. Ik test meestal rond 13:00 of 17:00. @Lammetje en Pooh niet schuldig voelen meiden je bent nou eenmaal niet helemaal je zelf als je zwanger bent...Met een kleintje kan het soms best vermoeiend zijn. Gewoon wat meer uit handen geven aan man lief. Spannend morgen is de grote dag! Ik ga zo voor jullie duimen. Het gaat vast helemaal goed komen. Wel even de echo's showen van jullie super beebs!