ooh oke, maar het leek me wel goedkoop 10 testen voor 7,49 en je kan achteraf betalen..dacht effe ideaal, maar heb ook de zwanger worden pillen gehaald bij de etos, deze twee gaan beide gesjellie mee op vakantie, morgen gaan we voor een maandje naar marokko allen succes met zwangeren hier, ik hoop voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf dat we allemaal met happy nieuws terug zullen komen (althans dat ik dan terug zal komen hahaha) toedels allemaal!
Goedenmorgen allemaal Mijn man heeft er echt een telepatisch gevoel over dat het deze maand 'raak' is. Eerlijk gezegd ga ík daar nog niet helemaal in mee, bang voor de 6e teleurstelling. Alvast een fijne dag allemaal. Ik moet in huis even flink aan de slag, want ga morgen met vriendin en kiddies naar Ikea. Heb er zin in....
Goedemorgen dames, @Vrijheid succes met en veel plezier op je vakantie. Zwanger terug komen hoor @Neus ik hoop zo voor je dat het raak is meid! Hier nog steeds geen temp verhoging...? Maar nu al wel 2 dagen een negatieve ovu test? Gister voelde ik wel krampjes en na het klussen een soort ploppend gevoel onder in mijn buik...? Kan dat mijn ei zijn geweest? Voel mijn ei normaal nooit eigenlijk.... @Pooh en Lammetj succes meiden!
Whiiiiiiiiiiiiiiiiii het hartje klopte! Zwangerschapsduur klopte, maar dat kon ook niet anders aangezien mijn cyclus zo stipt was! Zoooooooooooo onwerkelijk! We hebben zelfs het hartje gehoord! Dat kon toen bij Sam nog niet. We zijn helemaal gelukkig! Nu wordt het wel allemaal heel echt! Nu klim ik echt hoog op die roze wolk! Dames ik blijf voor jullie duimen!
Goedemorgen lieve meiden ik ben weer terug, voelde me de laatste dagen erg slecht iemand een korte update voor me?
J kan Aylin! Zou iig doorklussen. Zuurtje: voel je je weer beter? Was je ziek of gewoon de balen? KNuf!
ik had eerst een voedselvergiftiging (samen met mannetje), daarna heel erge griep gecombineerd met een aantal dagen ongi ben nog niet helemaal opgeknapt maar voel me al een beetje beter
vrijheid veel plezier op vakantie meid en jeetje wat ga je lang! kom maar zwanger terug das pas gezellie! neus geloof je man maar want ik geloof het ook deze ronde is voor jou! balen zuurtje dat je ziek was beterschap meid aylin ga duimen voor je ei meid enne veel klus plezier!