Ik ga lekker met de kids kijken een dorp hier vlakbij kinderspelen enz en even bij mijn moeder koffie drinken gister lekker appelflappen gebakken heerlijk! volgens mij klom gaby hier net omhoog met een roze rokje aan...... Fijn dat je goed geslapen hebt meid je moet wel je rust pakken met je baby en je beebje ohw wat klinkt dat leuk meid Joyce mischien krampjes ? Mijn zoontje werd zich bewuster van de omgeving en ging toen dromen mischien is het dat hij moest ook huilen in zijn slaap maardat waren dromen onverwerkte gevoelens van de dag zeg maar ...
hahahahaha moest zo lachen om het roze rokje. Ik zie het helemaal voor me al weet ik niet hoe Gaby eruit ziet. Zie je ineens een vrouw met roze rokje langs je raam omhoog klimmen naar een grote roze wolk Klinkt inderdaad leuk en lief hoe je het omschrijft Alvast veel plezier bij de kinderspelen. Vind het altijd zo leuk wat ze voor kinderen organiseren! Mmm appelflappen heerlijk. x Sophie
Nou dames ik ga bakkie thee doen (lust geen koffie) en dan ga ik er van tussen heb de was klaar de afwasmachine uitgepakt gestreken beebje in bad gedaan gezogen en nu feest vieren! Ach die koningin maakt me niks uit lekker een dagje vrij en lekker lol maken das het leukste van alles ! Mijn zoontje zei net gaat oma wilma ook mee koffie drinken bij de koningin ha ha gaan we met zijn allen even bij bea op de koffie die is leuk. Vorig jaar was hier lampionnenoptocht wij maar lopen en lopen na 10 minuten zei hij mama waar woont de koningin nou? zo lief mijn thijsje.... doei doei meiden veel plezier en zie het vanmiddag wel van gaby geniet vandaag en dikke knuffel van hanneke romy en thijs
Veel plezier Lammetje en alle anderen! Net Sophie in bad gedaan, ga nu zelf douchen en dan ook gezellig op pad. Lammetje, wat een schatje Mijn man heet ook Thijs Gaby, ook namens mij geniet ze! Kom later hier wel even gluren. x Sophie
Haaaaaaaaaai meiden, Surprise: ZWANGER! Plaats foto zo gelijk in mijn album en ga dan jullie berichtjes lezen. Om 7 uur werd onze jongen wakker. En ik naar het toilet. Op de digitale stond in 20 seconden ZWANGER dat rare kruidvat ding deed er lang over en de streep is niet eens superdik. Maar ik vertrouw op de digitale. Alle tekens waren al daar maar een positieve test in je handen hebben is toch hetgene waar je echt op hebt gewacht. Manlief en ik zijn allebei zenuwachtig als reactie. Wow dat het echt zo snel had mogen gebeuren en zou het dit keer allemaal goed gaan. De vorige keer dat we in 1 keer zwanger waren was helaas een MK. En dat blijft toch in je koppie zitten. We zijn daarna met zijn 3-tjes weer in slaap gevallen. Sorry! Daarom een late reactie maar wel van een uitgeslapen zwangere vrouw. Ik ga nu jullie reacties lezen. Veel plezier allemaal vandaag. Onze dag kan niet meer kapot.
HAHA je had dus wel een goed gevoel van timing. Ik had net mijn positieve test in mijn handen gehad en een foto gemaakt. Alleen bleek mijn mannetje de computer te hebben uitgezet en ben ik weer even in bed gekropen. Sorry dat ik je zo in spanning heb gehouden. Lief van je
Ahhhhhhhhh voel me nu schuldig nu ik al jullie berichtje heb gelezen dat ik terug in bed ben gekropen ipv van jullie te schrijven. Ik geef als zwangere vrouw gewoon mijn man de schuld. Hij had de pc niet uit moeten zetten. Dat ding staat altijd aan maar nu niet. haha. Lieve meiden echt super bedankt voor jullie medeleven. Ik wacht nu op de felicitaties haha
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gaby super gefeliciteerd een dubbel vrolijke en hele fijne koninginnedag joeppieeeeeeee haha je hebt ons wel in spanning gehouden hoor hihi geeft niks meid geniet lekker op je mooie roze wolk dikke knuf groetjes joyce
Dank je wel Joyce. Wij gaan nu met zijn 3-tjes ontbijten en de stad in. Jullie nog plannen. Fijne dag.
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GABY IS ZWANGER Geniet ze vandaag en de komende maanden (jaren hahaha) Wij gaan ook op pad nu, maar dacht 'kga nog even gluren'. Super! Enne trek je niks aan van dat stomme Kruidvat ding. De digitale test is overduidelijk x Sophie
Haha...dank je wel en veel plezier vandaag. We 'spreken' elkaar snel weer. Enne is dat roze een voorteken voor een prinsesje voor onze familie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa prinsesjesdag Heb nog even naar je test gekeken, maar ook kruidvattest vind ik er super duidelijk uitzien Wij zijn weer even naar binnen gevlucht. Het begon te regenen, Sophie sliep en we hadden geen regenhoes voor de wagen meegenomen Sophie is nog steeds niet echt lekker, dus wel fijn dat ze even in haar bedje kan slapen. Gaan straks weer naar buiten. x Sophie
JJJJJJJoepie gaby is zwanger ole ole oel ole ole ole super meid ik had niet anders verwacht maar toch heel erg leuk zon verassing! oh vind het zo super voor je kan je ook naar de januari mama ssamen met iuno en sophie leuk joh geniet ervan !
nou joyce zullen wij dan ook maar zwanger worden meid? Het zou zo leuk zijn als we ook mee zouden kunnen gaan naar de januari mama s gaby hcg strooien graag ...
wow wow wow, ben je even een paar daages weg, 3 meiden zwanger! wow... GEFELICITEERD! hier nu 10 dagen na ei...
Hoi Hoi marloes ga voor je duimen meid nou het kan haast niet anders of jou test word ook positief iedereen word gelijk zwanger hier ha ha ga voor je duimennn
@ pregnantlady: Van harte! Helemaal super! Duim voor je dat alles goed zal gaan! Ff v raagje voor de zwangeren: Hoe doen jullie dat met het kinderkamertje etc, aangezien de kleinste dan ook nog in ledikant ligt etc. Laten jullie ze bij elkaar op de kamer liggen etc? Wat is jullie plan daarvoor hahah, want ik zie natuurlijk allemaal praktische "problemen"
Dank je wel! Ja er kan heel wat gebeuren in een paar daagjes weg... 3 zwangere meiden. En jij dus nog maar 4 dagen tot je NOD. Wat denk je zelf. Voel je iets. Ik had wel zo een gevoel vanaf 5 dagen van te voren dat het wel eens raak kon zijn. Ik hoop dat je meegaat naar de januarimamma's dat zou geweldig zijn. Indien je ongesteldheid uitblijft waneer ga je dan testen?