@ Aylin wat fijn dat je nu meer weet! @ Mili wat balen meid! Maar niet vergeten dat nora een snelle is en dus veel beweegt! Ik hoop dat jullie snel weten hoe of wat
Thanks meid deze maand was sowieso toch al erg verwarrend. Gelukkig weet ik nu dat mijn eisprong toch op dag 13 is geweest. Had die dag een temp dip en de dag erna 0,3 graden omhoog...
Thanks Pooh voor mijn 7e NOD. Ik hoop dat het waar is... ik ben de 7e van de 7e jarig (geb. in '76), dussss en sowieso is 7 het getal van volheid en je hebt 7 dagen in de week en 7 is ook een mooi getal om uit te spreken: zéééé'vunnnnnnnn en ........... (ik heb een ontzettend lege maag, ga gauw wat eten voor ik nog gekkere dingen typ). Aylin, fijn dat je eitje is geweest.
gefeliciteerd aylin met je ei! enne pooh bij mij is de misselijkheid ook weg is gelukkig bij vlagen gebleven deze zwangerschap bij romy was ik echt kotsmisselijk de eerste 12 weken moe ben ik nog wel en begin een klein griepje te krijgen dus dat valt even tegen ook begint mijn rug een beetje op te spelen maar dat kan door het griepje komen. verder alles top! hmm vreemd milli mischien heeft ze toch niet genoeg aan de bv of inderdaad omdat het zon snelle griet is verbrand ze heel veel als ze zich goed voeld en niet klaagt geen zorgen maken kindjes komen echt wel groot de richtlijnen van het bureau heb ik bij de eerste de deur al uit gegooit het is leuk om te zien maar je moet doen wat jij denkt dat goed is en doet ze het goed is ze gezond en vrolijk lekker laten gaan!
Meiden bedankt! @Neus deze ronde is het gewoon raak afgesproken? Tja, FF denkt nu dat mijn eisprong toch dag 13 is geweest....Maar zeker is het nog niet...Nou we zien wel we hebben in ieder geval rond de 13e geklust en ook rond de 10e.... Hoop zo op roze deze maand...
Aylin: je heft meer dan genoeg geklust om op elke willekeurige dag van de mand zwanger te worden hahahahaha. Op roze he!
Hallo dames, Mijn dochter is hartstikke verkouden en ze heeft last met adem halen. Nu heb ik gister een inhaler voor baby's gehaald. Na een gevecht met mijn dochter was de missie toch geslaagd hihi.. Pfff voel me echt enorm opgeblazen het lijkt wel of ik vocht vast hou. Ook rommelen mijn darmen...Denk wel dat ik ongi ga worden. Voor de bevalling had ik een week voor mijn nod hier ook altijd last van...
Hier alles goed nu! We moesten een echo laten maken van sams hoofdje omdat de omtrek iets te snel gestegen was, maar gelukkig was alles goed! Verder ben ik eigenlijk helemaal niet misselijk meer en wel wat moe maar alles veel minder als bij sam Ik blijf duimen voor jullie!
Goedemorgen ik meld me ook weer even zit nog een weekje op het wachtbankje, het word weer spannend hier
Poohtje als ik dat zo lees dat er veel anders is dan bij Sammetje begin ik te denken dat je een meid had mijn zwangerschap van ybe was ook heel anders dan bij ynse
Meiden hoe is het hier? Behoorlijk stil met al die zwangere dames. Zuurtje meid hoe bevalt het op de wachtbank? Ik zit als het goed is gezellig naast je! FF zegt dat ik mogelijk mijn eisprong heb gehad op dag 13 als dat klopt is woensdag mijn nod. Heb de laatste 3 dagen barstende koppijn en voel me ontzettend opgeblazen. Ook doen mijn darmen al een paar dagen raar en heb ik diarree. Dit alles kunnen symptomen zijn maar ook een griepje...Of natuurlijk een aankomende ongi! Heb voor de gein een ovu testje gedaan. Hij staat in mijn album. Nu weet ik wel in mijn geval dat ik het niet allemaal zo serieus neem. Dus wacht wel af of ik wel of niet ongi word...