Gelukkig meid dat alles goed was...! Ik denk dat ik een griepje heb of ongi ga worden...ik voel me anders maar niet echt zwanger...
Stom, stom heb vanmorgen een ovutest gedaan met ochtendurine...Zie het resultaat in mijn album. Als FF het goed heeft zit ik nu 3 dagen voor mijn nod. Maar ff twijfelt nog wel of mijn ei op dag 13 is geweest. Of ik krijg nu echt mijn ei of ik ben zwanger...? Van beiden geloof ik niet veel...Ook werkt mijn temp niet echt mee om de doorslag te geven.
Het is mijn eigen schuld had ik vanmorgen maar geen test moeten doen..hihi Ik heb nooit meer dan 3 positieve ovutesten gehad dus als hij morgen en overmorgen nog steeds zo knal positief is durf ik pas een zw test te wagen. Anders reken ik gewoon op de duivels...Ik moet wel zeggen dat ik heel weinig slaap omdat ik een ziek kindje heb dus misschien dat daarom mijn temp er niet geweldig uitziet.
Aylin, jij blijft de spanning er ook goed in houden !?! Hier is ongi nagenoeg verdwenen. Typisch, alleen woensdag t/m vrijdag echt ongi. Gisteren en vandaag nauwelijks... Mmmm, nou ja, voor ons is de volgende ronde ook al weer begonnen. trusten (alvast)
aylin meid je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk zo om zo vroeg te gaan testen gun jezelf even een paar dagen de tijd tot je nod is makkelijker gezegt als gedaan maar met al dat testen word je ook niet veel wijzer en alleen maar onzeker beetje geduld meid en een dikke knuffel!
Ik had een topic gelezen over positieve ovu testen voor je nod. En dat dit kon duiden op een zwangerschap...Dus dacht laat ik het is proberen..Nu ze steeds positiever worden krijg ik wel een beetje hoop. Zulke knal testen heb ik nog nooit gehad...(staan in mijn album) Ik weet het heel dom maar ga pas echt een zw test doen als ik overtijd ben
Ik durf nog nergens op te hopen meid. Eerst maar wachten of de duivels echt weg blijven...Jij had toch een zw test gedaan...?
Ja ik vind het ook spannend hoor...Ik ben pas overtuigd als ik na mijn nod positief test met een zw test!
msbs welkom hier! aylin spannend hoor meid ga voor je duimen elke dag is er weer 1! alle dames fijne dag vandaag bijna vakantie voor de juffen heerlijk 2 weekjes vrij! voor mij iets minder leuk 2 weken zoontje hele dag vermaken ha ha
Klussers Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD: 6 december Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 1e ronde - NOD: 15 december Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 2e ronde - NOD : 18 december Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 18 december zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 25 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 5e ronde - NOD:30 december Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 7e ronde (na vmk) -NOD:11 januari Marsab - klussen voor 2e kindje - ronde 1 (na lang op een cyclus hebben gewacht) - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf maart 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23 & Tearke link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Tearke ook hier nogmaals super gefeliciteerd! @ Vermanen, pina en lucky hoe istie bij jullie? Jullie nod is genaderd of alweer een weekje voorbij?