Ik heb nog niet getest wil nog even wachten. Wel is mijn temp ineens 0,5 graden omhoog gegaan...Vorige zwangerschap testte ik ook pas 3 dagen overtijd heel licht positief..
@ aylin spannend hoor!!!!! Ben erg benieuwd! Ik duim voor je...hopelijk snel in t roze meid! Hier ook nog niets geen kramp helemaal niets. Ook alleen erg veel plassen en ook puistjes, vooral op mn kin hahah. Najaa ik kijk het wel een paar dagen aan als de toch wegblijven. K ga in ieder geval niet te vroeg testen omdat mn cyclus nog zo onregelmatig is.... In ieder geval succes en knuffels voor jullie allemaal
Aylin: je moet echt testen hoor, wij zijn veel te nieuwsgierig. Mili: spannend meid. Nog meer dames die bijna weten of ze roze zijn?
@Milli nou zo denk ik er ook over ik wacht nog even een paar dagen! Vorige zwangerschap testte ik ook pas een paar dagen overtijd positief... @Femmigje hihi meid als ik heb getest laat ik het z.s.m. weten!
Klussers Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD: 6 december Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 1e ronde - NOD: 15 december Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 2e ronde - NOD : 18 december Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 18 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 5e ronde - NOD:30 december Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 7e ronde (na vmk) -NOD:11 januari zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 11 januari Marsab - klussen voor 2e kindje - ronde 1 (na lang op een cyclus hebben gewacht) - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf maart 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23 & Tearke link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Ja dat dacht ik dus ook...maar dat zou balen zijn want dan hebben we hem gemist. We hebben voor het laatst zondagavond geklust. Ik heb de tests uitgevoerd met ochtendurine omdat ik dacht dat ik voor mijn nod zat. Zijn ze überhaupt dan nog wel betrouwbaar om je LH piek te meten? Want om je LH piek te vinden word er geadviseerd niet te testen met ochtendurine! Wat ik ook vreemd vind is dat ik echt symptomen heb gevoeld van mijn vorige zwangerschap en deze symptomen voelde ik toen ook vlak voor mijn nod...En die voel ik nog steeds... Maar je lijf kan ook een loopje met je nemen
Zuurtje: knuf! Balen, balen balen..... Aylin: dan heb je je ei niet gemist hoor als je zondagavond nog hebt geklust! Is meer dan voldoende hoor! Alle kans nog dus mocht het zo zijn! wanneer ga je testen met een zw schapstest? Ik had het allang gedaan denk ik hahahaha
Maar mijn eisprong was dinsdag..? We hebben toen geklust omdat ik dacht misschien is het wel mijn ei omdat ff ook nog twijfelde over mijn ei op dag 13. Ik dacht zelf dat het te laat was....Nou laten we het hopen... Ook las ik dat als een ovulatie test positief is een zw test dat niet hoeft te zijn. Als je met een ovu test HCG wilt meten. Een zw test heeft een bepaalde hoeveelheid hcg nodig om een lijntje te tonen. Ovu testen zien hcg aan voor LH dus testen met een kleine hoeveelheid hcg al positief. Achter af klopt het ook. Na mijn eerste curettage zaten er nog moederkoek resten in mijn baarmoeder en mijn zw test was toen negatief terwijl mijn ovu testen steeds positief aangaven. Weten jullie dat nog? Er was dus nog wel hcg aanwezig maar te weinig om een zw test positief te laten testen.
Ik ook hoor meid! Maar heb vanmorgen getest en helaas geen tweede streepje...Maar ja vorige keer testte ik ook pas 4 dagen overtijd heel licht positief...Mijn temp is weer wat gedaald dus waarschijnlijk was het geen eisprong misschien wel een naderende ongi...
Aylin: balen van de negatieve test, maar er is nog hoop als je vaker laat positief hebt getest! Wat ik wilde zeggen is dat als je zondag klust en dinsdag je ei hebt dat je dan gewoon zwanger kan worden. Je hoeft niet perse op de dag zelf te klussen. Deze zwangerschap van mij is van een kluspartij 5 dagen voor mijn ei omdat mijn man tijdens mijn ei in het buitenland was! Mijn ervaring met ovutesten en zwangerschap is dat ze pas knalpositief worden als de zwangerschapstest ook al een lijntje aangeeft.
zuurtje balen meid dikke knuf milli ik had ook veel puistjes op mijn kin toen ik zwanger werd dussss spannend meid! aylin hoe is ie nu? even afwachten nog spanning en sensatie wederom!
@ Aylin balen van de negatest, maar geen bloed geeft moed toch! @ Lammetje morgne de 12 weekjes! Jippie!
Lieve meiden, Ik ga nergens vanuit hoor. Maar vorige keer testte ik ook pas 4 dagen overtijd heel licht positief dus misschien is er nog een beetje hoop. En geen bloed geeft moed! Mocht mijn ei later zijn geweest hoop ik dat het raak is... We wachten maar weer af! Lammetje bijna 12 weken joejeoehoeee de magische grens!