@ Aylin: He bah balen...najaa iwe weet geen bloed geeft moed dus wellicht over een paar daagjes wel posi! Ik ga gewoon voor je duimen. @ all: even vraagje: Ik ben op 21 nov ongi geweest. Ik had voor de bevalling enzo een cyclus van 27/28 dagen. Als ik dan doortel, dan zou mn NOD toch vandaag zijn? op 18 dec? En toch niet pas morgen? Je telt toch incl de eerste dag van je menstruatie 28 dagen verder? Of heb ik dat nu zo mis? Want mn banner zou dan nu niet kloppen... Groetjesss, Mili
@Milli volgens mij als je de 21e ongi was is je volgende menstruatie volgens mij vandaag... Heb niet zoveel kwaaltjes meer als 3 dagen terug opgeblazen buik, puistjes, diarree, bloedneus al 3 keer....dit is eigenlijk alles wat ik nu nog voel... Dus we zien wel...
@ Mili de banner geeft aan dat je kunt gaan testen bij 1 dag overtijd. Dus morgen geeft hij aan een dag overtijd en dan kun je testen volgens de banner Ik werd altijd op dinsdag ongi en had een stipte cyclus van 28 dagen...
@MIli: idd tel je de eerste dag avn je menstruatie als dag 1. Ik had allenag getest als ik jou was hahahahaha Aylin: we duimen stug verder!
Thanks meid ik hoop het...Aan de andere kant dit is pas ronde 2 na de ma dus als het niet raak is op naar de volgende ronde maar weer...
Helaas, ik ben ongi geworden. Op naar weer een lange cyclus voor allen anderen die nog gaan testen ik zal voor jullie duimen. Dus mijn pendel van december kan op rood. Groetjes lucky. Ik heb nog een nieuwe pendel gekregen, zou je die voor mij willen toevoegen?
Owwww oke hahah dan loopt ie dus wel goed? Tsja geen idee of ik zwanger ben of niet Had vandaag ongi moeten worden als ik uit ga van cyclustijd van voor zwangerschap. Was altijd 27 dgn of 28, 1x 30 maar dat was in t begin na de pil.... K zie het vanzelf wel....hihi
Hahah ja maar ja k heb nog maar 2 ongi gehad na bevalling. Waarvan 1x dus maar cyclus kunnen meten dat was de vorige keer en die was 24 dgn... Ik wacht gewoon ff af wie weet duurt het nu langer voordat ongi doorbreekt? Hihi k wil gewoon geen nega test
He dames, Zuurtje: meid, balen zeg. Dikke knuf voor jou. Succes deze ronde. Lucky: ook knuf voor jou en succes. Aylin: balen meid, maar we houden de moed erin. Mili: testen, testen, testen...
@Pooh en Milli, ik zie wel waar het schip strand toen ik van de week zoveel klachten had dacht ik het moet haast wel zo zijn...Maar nu ik weinig kwaaltjes heb begin ik te twijfelen. Al zou ik het heel raar vinden als nu mijn cyclus ineens heel lang is... Geen ongi iig te bekennen!
Dank jullie wel voor de lieve knuffels. Het was wel even een teleurstelling maar we geven nog niet op
He meiden Ik ben nieuw hier, maar voelde me aangetrokken tot de titel van deze club Ik heb een dochtertje van ruim 3 maanden en het kriebelt alweer Ik wil daarom graag van jullie weten hoeveel maandan na de bevalling jullie weer zijn 'begonnen' zeg maar, want als ik het tegen anderen zeg wordt ik aangestaard alsof ik gek ben Lijkt me leuk om hier mee te kletsen (als het mag ) want zoals ik al zei, andere mensen verklaren me voor gek XXX
Meid het is helemaal niet raar hoor. Wij hadden het niet zo gepland maar ik was in juli toen mijn dochter geen eens 5 maanden was weer zwanger. Was er eerst ook heilig van overtuigd 2 jaar te willen wachten. Maar nu eenmaal zwanger geweest gaan we er weer voor. Toen ik weer zwanger was kreeg ik ook de meest rare reacties van mensen... Inmiddels zijn er veel dames al zwanger van dit topic dus hopelijk volgen wij snel!
thanks aylin en pooh eindelijk de 12 weken voorbij! hopelijk nu snel niet meer zo moe en gauw mijn griep de deur uit schoppen! aylin blijft spannend en bij milli ook word echt tijd voor roze hoor dames. tinkerbel ik ben bij 3 maanden weer begonnen met echt klussen zeg maar door het geven van borstvoeding bleef mijn cyclus uit dus met 9 maanden gestopt en meteen zwanger. klets maar gezellig mee en veel succes!
wuahhaah nee ik wacht toch nog ff een tijdje hoor. Wie weet laat mn ongi wel ineens langer op zich wachten....hihi wil geen nega test. Hier nog niets van afscheiding ofzo... wel beetje zeurend gevoel in onderbuik, maar niet echt ongi gevoel