net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden, Nog steeds geen ongi te bekennen...Wel weer last van misselijkheid en kokhalzen bij het tanden poetsen. Had gister ineens ontzettende jeuk over mijn hele lichaam en nu een paar rode bultjes. Heb nog steeds wel wat jeuk...

Het kunnen kwaaltjes zijn maar het kan natuurlijk ook niks zijn!
    @Lammetje meid ik hoop het zo maar reken gewoon nergens op.
    @Milli jij nog nieuws meid..? Spannend he samen op de wachtbank ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhaha ja ik ken het zo ineens denk je zeker te weten dat je zwanger bent en zo ineens is t ook weer weg..hihi. Heb ik echt net zo hoor... :) We hebben vandaag clear blue in huis gehaald, zodat we in t weekend na kerst kunnen testen indien nodig... :rolleyes: maar wie weet ben ik dan toch ongi

Kan dat trouwens, als je eerst weer 2x ongi bent geweest, waarvan de laatste keer erg heftig, en je minder BV geeft dat je ongi dan wel ineens weer weg blijft door BV ofzo?
    Lijkt me wel raar..omdat ik nu minder BV geef dan voorheen 2x een fles namelijk :rolleyes: :oops: :oops: hoe bedoel je k maak mezelf gek :) :)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahaah ja nou ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op orde is en je echt ervoor kunt gaan!
    Ja spannendis het voor een paar van ons, hihi waaronder voor mij...pfff ben benieuwd hoor. K durf er niet vanuit te gaan maar ja elke dag zonder ongi geeft toch wel meer hoop en kriebels...jakkes des te meer balen als k het straks wel wordt :( Nou we zien wel...
    K hoop in ineder geval voor jou dat je snel een groot gezin mag hebben met weinig verschil dr tussen :D

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja erggggg spannend hahah...maar ja k vraag me echt af of ik mezelf gewoon niet wat wijs maak. Maar ja elke dag zonder ongi geeft wel meer hoop.
    Hopelijk straks op roze wolk en niet keihard er vanaf vallen ;)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ieeeeeh spannend he? Hahhah k maak mezelf wel gek hoor...maar ja zoals ik eerder al vroeg weet ik ook niet of je ongi toch ineens weer weg kan blijven door BV, al geef ik nu minder dan eerst :rolleyes:

Lekker joh dat je minder kwaaltjes hebt, hihi mocht ik weer zwanger worden/zijn dan hoop ik ook op een betere zwangerschap met minder kwaaltjes..enneh een vlottere aanloop tot bevalling :) ;)

Oh ja geniet van je vakantie!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja ach we laten ons maar verrassen hihi al is het wel erg spannend zo hoor!

Ja wel genieten van je zwangerschap maar lijkt me inderdaad wel snel voorbij gaan als je ook nog kids rond hebt rennen enzo..top hoor hoe je t allemaal volhoudt enzo!

Liefssss,
    mili

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nope geen nieuws geen ongi en ook niets wat er aan lijkt te komen...
    Mmm die klachtjes klinken wel goed bij jou hoor ;)
    Mega spannend samen op de wachtbank! :D

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all. k ga ff snel eten maken voor ukkie.
    Komvanavond misschien nog wel even weer.
    Knuff,
    Mili

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Milli, meid ik zit ook met twijfels..Misschien dat mijn cyclus ineens weer heel lang is...Zou vreemd zijn maar wie weet...
    Ik heb nu ook jeuk aan mijn tepels soms denk ik wel eens verbeeld ik het me nou of is het echt zo hihihi...
    Nou meid mocht het niet raak zijn gaan we gewoon op naar de volgende ronde ;)

Heb ook een heel rustig gevoel en totaal geen drang om te testen...

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahaha ja als t nu niet raal ais dan vast wel snel!
    Ik denk soms ook mmmm ik haal me dingen in mn hoofd ;)
    Al die vage klachten enzo :( maar een cyclus ineens heel lang..hij is bij mij nooit langer dan 30 geweest en dat was maar 2x en die bn ik nu dus al voorbij :rolleyes:
    En nee ik heb ook helemaal niet de drang om te testen hoor, haha grappig he?

Liefs en succes!
    Mili

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij mij was mijn cyclus na de bevalling 28 dagen nooit een dag langer. De laatste keer overtijd was ik zwanger!

Nu na de curettage werd ik na 21 dagen ongesteld. Ik zou het heel raar vinden als mijn cyclus ineens heel lang zou zijn maar ja je weet het nooit...

Ik word gek van de jeuk weet echt niet wat ik heb....

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahah ja ik heb ook geen idee.
    Mn enige cyclus na de bevalling was 24, maar k ga maar uit van gemiddeld 28.
    Pfff k heb last in mn liezen zeg..geen idee wat het is :rolleyes:
    Hahaha was het maar volgend weekend, dan ben ik of blij of een ilusie armer ;)

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.253
    7.290
    113
    Vrouw
    Brabant
    He meiden!

Mag ik ook met jullie meekletsen?

Zal mezelf even voorstellen: Ik ben bijna een jaar geleden (30 december) bevallen van Eva en we hadden altijd al gezegd dat we snel voor een 2e kindje wilden gaan. Eerst de bevalling en ons kindje afgewacht, dat ging allemaal goed, dus na 6 weken er weer voor gegaan. Maar het het zwanger worden van Eva ging niet gemakkelijk, bij de gynaecoloog gelopen enzo omdat ik geen cyclus had, dus we hadden al verwacht dat het niet zo snel zou gaan, ook omdat ik borstvoeding geef. Ben inmiddels tegen verwachting in 2 keer ongesteld geweest, daar had ik nooit op durven hopen. De eerste cyclus weet ik dus niet hoe lang die was, maar de cyclus erna was precies 8 weken en deze is iets korter dan 8 weken. Ik heb zondag of maandag mijn eisprong gehad. Wel lange cyclussen dus, maar ik ben er erg blij mee, al hoop ik dat ze wel wat korter worden, al zou het natuurlijk helemaal super zijn als ik nu al zwanger ben.

Mili, jij hebt de bv een beetje afgebouwd als ik het goed begrijp? Hoeveel bv geef je nog? Ik werd in september voor het eerst ongesteld, op vakantie :(, lekker handig, had natuurliljk niets bij me ;). Maar toen zat ik nog op 5 voedingen. Ben daarna snel wat gaan afbouwen en zit nu op 2 voedingen. Ik wilde eerst gaan stoppen met de bv, omdat ik het idee had dat we weer naar het ziekenhuis moesten om zwanger te worden en de hormonen die ik dan zou krijgen gaan niet samen met bv... Maar ik vond het zo moeilijk, Eva geniet er nog zo van, dus we blijven nog even doorgaan, al ga ik na haar verjaardag wel de ochtendvoeding afbouwen. En dan hoop ik dat ik mijn cyclus in ieder geval blijft of dat ik zwanger ben. Als mijn cyclus weg blijft wordt het zo'n moeilijke keus....

Aylin en Mili, wat spannend voor jullie! En de dames die al zwanger zijn: gefeliciteerd!

Ik kan soms best een soort van jaloers worden op vrouwen die al wel weer zwanger zijn van de 2e, ik wil ook zo graag! Maar ik gun het iedereen van harte hoor ;), is alleen zo confronterend soms...
    Hier trouwens wel wat vreemde klachten: vannacht opeens heel erg maagzuur dat ik accuut m'n Rennies er weer bij heb gehaald, wat een rotgevoel, de tranen sprongen in mijn ogen! Ook een vaag misselijk/weeig gevoel vanochtend. En net 2 bekers melk op, dat drink ik nooit, maar had er zo'n zin in! Had ik met de zwangerschap van Eva ook, ik wist nog niet dat ik zwanger was, maar had opeens zin in heel andere dingen dan normaal (en andersom). Maar goed, ik heb wel een beetje hoop, maar durf niet te hopen :rolleyes:

groetjes,
    Snoopy

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Snoopy welkom hier meid! Ik ken je van andere topics nog wel! Wat een schatje is Eva toch! ;)
    We zijn er zelf weer voor gagaan toen sam 4 maanden oud was....had dat nooit verwacht na een helse bevalling en verdenking van downsyndroom van sam in eerste week (gelukkig bleek na 7 dagen dat alles goed was) Ik ben in de 5e ronde zwanger geraakt. Net toen ik helemaal afgebouwd was met borstvoeding. Ik had vanaf de 3e maand na de bevalling al mijn stipte cyclus van 28 dagen....maar ik weet niet of ik dus vruchtbaaarder was toen ik helemaal gestopt ben. Ik heb 7 maanden BV gegeven...
    Heel veel succes met zwanger worden. Ik heb in dit topic vanaf maand 1 na de bevalling meegekletst vanaf pag 33 en alle meiden (ook al zwanger) blijven hier meekletsen om de rest te steunen...hoop niet dat dat je verdriet doet om de banners te zien...
    Knuffel ;)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.253
    7.290
    113
    Vrouw
    Brabant
    He Pooh!

Jeetje dat is niet niks, als ze denken dat je kindje missschien downsyndroom heeft... Wat een schatje is het trouwens zeg, je avatar heb je al een tijdje, maar de foto in je banner is nieuw voor mij! En fijn dat je snel een cyclus had en snel zwanger bent geworden! De meesten vinden het juist fijn met bv dat ze geen cyclus hebben, ik zat echt te hopen dat ik wel een cyclus zou krijgen (sowieso door m'n pco was dat heel erg afwachten).
    Eva had een 'verlamd' armpje de eerste dagen, moet zeggen dat ik me er gelukkig niet druk om heb gemaakt eigenlijk, was allang blij dat ze verder gezond en wel uit me was gekomen. En na een paar dagen was het al weer helemaal goed! Bij de bevalling kwam haar hoofd eruit, maar de rest bleef steken :(. Gelukkig hebben we (ik, kraamhulp, verloskundige) haar er op tijd helemaal uit kunnen krijgen, maar achteraf ben ik daar erg van geschrokken. Verder heb ik in totaal maar zo'n 6,5 uur ween gehad (waarvan de laatste 5 cm in 2,5 uur, met persdrang :(), maar in totaal vond ik het gelukkig wel meevallen. Ben ook thuis bevallen. Voor een volgende bevalling ben ik wel een beetje bang, maar aan de andere kant, Eva was 4350 gram en is er uiteindelijk ook goed uitgekomen, ben ook niet uitgescheurd of ingeknipt, dus een volgende zal er heus ook wel goed en gezond uitkomen, ga ik dan maar vanuit. Maar goed, we willen heel graag een 2e, al vind ik het ook wel een beetje eng. Nu weet je wat je hebt, je weet nooit wat je krijgt.... we hopen gewoon heel erg op een gezond kindje.

En het doet me geen verdriet hoor om de banners te zien, het hoort er toch bij en ik ben blij voor degenen die weer zwanger zijn. Maar neemt niet weg dat ik ook heeeeeel graag wil! ;) Ben er trouwens heel erg mee bezig nu, met het zwanger worden/hopen te zijn, als ik ongesteld word en ik moet weer 6 weken wachten op een eisprong zal ik hier waarschijnlijk even wat minder zijn ;).

Liefs,
    Snoopy

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hooi,

Nou echt afbouwen niet bewust hoor, maar Nora neemt minder omdat ze ook andere dingen ernaast eet. Ik denk dat ik toch nog op 4 tot 5 voedingen zit maximaal. Ze krijgt sowieso 2 FV per dag, en s nachts soms dus ook nog BV.

Hahah vind het ook erg spannend hoor!

K hoop voor jou ook snel roze hoor!

Groetjesss,
    Mili

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all:

Hier nog niets te zien van ongi of iets wat er op zou duiden dat het eraan zit te komen.
    Wel het gevoel alsof er "iets"gaande is in mn buik..maar dus geen ongi gevoel :( :rolleyes: wuahhaha lekker vaag he?

Najaa we zien wel...k ben toch te bang om eerder te testen hihi wil geen nega test voor kerst :) :) ;)

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey snoopy welkom hier!
    ik ben een dag voor jou bevallen ha ha 29 december van een mooie dochter!
    ik moest helaas afbouwen met bv omdat ik geen cyclus kreeg
    ik vond het reuze moeilijk en heel jammer maar nu heb ik er wel vrede mee
    straks kan ik me weer op mijn nieuwe kindje storten en 9 maanden vond ik een mooi getal
    9 maanden gedragen en 9 maanden gevoed
    de volgende wil ik een jaar proberen vol te houden
    maar ja das wel moeilijk denk ik met 3 kids maar waar een wil is is een wegen ik ga er voor vechten!
    veel succes met zwanger worden meid!
    ha ha lees dat eva best flink was als ik dan bedenk dat romy 27oo gram woog jeetje wat een verschil

milli spannend hoor meid klinkt allemaal goed hoor maar ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden veel succes met wachten enne mischien een testje wagenonder de kerstboom?
    wij zijn zooooo nieuwschierig hi hi

aylin whats up met jou al een vette test meid?

heey pooh meid ja we blijven trouw komen hier he het is ook een leuk clubbie hier en aan de andere kant!
    kei gezellie alle dames hier top!

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili dat klinkt hetzelfde als toen we samen in dezelfde week posi testen in 2007! :D Ik blijf duimen!

@ Snoopy ik zie ook wel op tegen de bevalling. Ik ben in 2,5 uur bevallen...veel te snel dus en echt hels...Maar ik moet zeggen dat ik het allemaal wel weer op mezelf af laat komen en stiekum denk ik veel erger als dit kan niet....maar ja het kan altijd erger :(
    Leuk om je hier te lezen! Ik ga heel hard voor je duimen! ;)

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja je lijf kan inderdaad een behoorlijk loopje met je nemen...dus tsja k vraag me echt af in hoeverre ik alles bedenk...
    Mogelijk ga ik dinsdag testen...dan weten we gewoon waar we aan toe zijn. Is ie nega dan is ie nega..jammer dan. Is ie posi dan hebben we een extra mooie kerst ;)

K zou t ook wel fijn vinden om te weten waar k aan toe ben, de mensen waar we bij gaan eten hebben vaak zalm en garnalen te eten enzo en dat mag ik dan niet hebben is vacuum verpakt...dus dan neem ik het liever niet ;)

Dusssss wie weet toch eerder een test en zodra ik iets weet, als ik wel test dinsdag, dan laat ik het jullie weten :) :)

Hoe is t verder met jou?

Liefssssss,
    Mili

Deel Deze Pagina