net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Dank je wel!

In verband met je vraagje. De kleine slaapt nog bij ons op de kamer (nu omdat hij ziek is). Dus in het begin zal onze nieuwe baby ook bij ons op de kamer slapen en in het wiegje slapen. Onze zoon slaapt overdag in zijn ledikant, die heeft hij al. Dus tegen die tijd slaapt hij daar al lang ft in.

En hangt af wat voor een huisje we hebben gevonden of ze op 1 kamer gaan slapen. Is het een groot huisje dan krijgen ze natuurlijk allebei een aparte kamer.

Mijn man heeft (ondanks dat ze een kast van een huis hadden) altijd samen met zijn broer op de kamer geslapen omdat ze dat gezellig vonden.

Succes met je beslissing. Maar gelukkig hebben we nog even de tijd.

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wij hebben geen regen gehad. Of het moet net gebeurd zijn tijdens mijn tukkie om 5 uur ;)

Ja de kruidvattest is ook duidelijk maar ik verwachtte dikke strepen aangezien de clearblue 2 hele vette strepen had. En de kruidvat zou extra gevoelig zijn. Ach het maakt allemaal niet uit. Het is positief. Nu moet het allemaal goed gaan. Ik merk dat ik daar wel nerveus over ben. Maar ja positief blijven. Dat werkt.

Fijne avond. Ik hoop dat jullie nog een leuke middag hebben gehad na Sophie haar tukkie.

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    lammetje ja we gaan ervoor en de 1 na de ander raakt zwanger hier dus moet ons het ook lukken toch :D

marloes nog 4 dagen tot je nod hoop dat je ook een mooie posi test mag hebben ik duim voor je

gaby echt super en zeker op een dag zoals deze dubbel feest hoop dat marloes lammetje en ik jullie ook snel mogen volgen.

mili wij hebben nu nog een redenlijk klein huis 3 slaapkamers (hard bezig met zoeken voor ander huisje) heb 2 meiden en die liggen op 1 kamer vinden ze super me zoontje heeft een eigen kamertje met een ledikantje waar die lekker in slaapt en mocht er nog een kleintje komen dan komt het de eerste tijd bij ons op de kamer en misschien dat er dan een dakkapel geplaatst word op dit huis (is van me zus) even afwachten dus.
    eerst maar eens zwanger raken hihi

me ouders zijn inmiddels alweer richting huis en de kids liggen op bed.
    de kids zijn weer flink verwend door oma en opa haha hebben een groot zwembad gekregen en allebij de meiden nieuwe sandaaltjes en damian een heel stoer legertruitje met bijpassend jasje :D
    ik ben nog steeds moe en had vandaag wat afscheiding en vlinders in me buik echt heel raar haha voelde wel lekker was net of ik in de auto zat en over een heuvel reed dat gevoel zeg maar heel apart maar nog een week geduld.

even een vraagje de meeste die ik hoor over de digi van cb zeggen dat ie meer hcg nodig heeft om posi te testen maar wat is jullie ervaring ermee zal ik eerst een matcare doen of gewoon gelijk cb zitten er 3 in als ik het goed heb toch?
    ik ga weer even lekker languit op de bank.

fijne avond allemaal :D
    groetjes joyce

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Leuk joyce zon verwen opa en oma kun je lekker in bad deze zomer! Ik heb ook een intex bad voor mijn zoontje gekocht 2 jaar geleden en is zo leuk maar wel goed bijhouden hoor..

Wij hebben hier een beetje mot regen gehad maar toen ik de regenhoek om de kinderwagen had was het al opgehouden dus viel reuze mee vanmorgen wel hard geregend maar dat waren volgens mij de vreugde tranen van gaby vanaf haar roze wolk...

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    weet eigenlijk niet welk merk het is maar is er 1 van 2.44 meter en er zit een heel verzorgingspakket bij met chloortabletten en een drijven en ph waarde metertjes toen ik dat opende leken het net ovu testen alleen dan met verschillende kleurtjes erop haha

hier heeft het vanmiddag echt gegoten en begin van de avond zelf even een hagelbui gehad tussendoor was het zonnetje
    hoe is het nu met je temp trouwens nog steeds hetzelfde?

groetjes joyce

6. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ook hier dan nog maar ff ;):

GABY, GEFELICITEERD!!!

Toen nr. 1 geboren werd, hadden we maar 1 slaapkamer, dus dat was makkelijk. 8) Beviel me overigens heel goed, hoor, om ukkie het eerste jaar bij ons op de kamer te hebben 's nachts.
    Inmiddels hebben we 2 slaapkamers (en een groooote woonkamer :D \:D/ ). De kinderkamer is al vrij vol (staat ook een 2-pers. slaapbank, voor als m'n ouders een weekje komen), dus zal op den duur wel een stapelbed worden.

Nr. 1 slaapt nu in een 'juniorbed' (1.40m lang), met spijlen. Die hadden we al voor zijn geboorte gebruikt gekregen, dus hebben we die gelijk genomen toen hij niet meer in het wiegje paste. :) Voor nr. 2 hebben we al een ledikantje staan (onlangs 'zo' gekregen van een goede vriendin, die hem 'toch niet meer nodig had' :thumup: ).

Heb laatst voor het eerst het stapelbed gezien wat ik zoek: 2 enkele bedden, die je als stapelbed op elkaar kan zetten, maar òòk als hoogbed kunt gebruiken (dus geen lattenbodem en geen voorste plank bij het bed beneden). Lijkt me ideaal voor na het 1e jaar: kan nr. 1 (dan 3,5) in het bed boven en nr. 2 eronder, in het ledikantje (evt. op wieltjes?). Heb alleen nog nergens de prijs van dat stapelbed gevonden... :-k

Mijn zus heeft overigens inmiddels 5 kinderen (4 jongens, één meid :D), de oudste is bijna 8, de jongste net een paar maanden. Zij hebben 3 slaapkamer(tje)s. De oudste 2 (bijna 8 en 6) hebben een stapelbed, de jongste slaapt bij pa en ma op de kamer, nr. 3 en nr. 4 (3,5 en bijna 2)slapen ook op één kamer. Die van 3,5 slaapt sinds kort in een 'groot' bed, die van bijna 2 heeft dus met ca 1,5 het 'meegroeibed' van z'n broer gekregen en dat schijnt heel goed te gaan!

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, dank je wel :D :p Dat jullie maar snel mogen volgen.
    Stuur nog wat hcg jullie kant op. Lammetje, ook goed vangen heh...

Joyce, Ik lees over meer mensen die vroeg positief testen met de digitale cb. Ik ook! Zelf vind ik combi van matcare en digi cb wel fijn. Streepje vind ik nl. ook wel zn charmes hebben :D

Gaby, zit je op de roze wolk :D

Iuno, stapelbed lijkt me ook wel wat t.z.t.
    Sophie slaapt nog steeds gezellig op onze slaapkamer. Binnenkort naar eigen kamertje en straks het kleinste beebje weer bij ons op de kamer. Als we ooit verhuizen dan hoop ik dat ze elk een eigen kamer hebben.

Hier sinds net ineens weer behoorlijk misselijk. Voel me duidelijk zwanger ;) :p
    Vandaag zijn we twee jaar getrouwd :D Vanavond knus uit eten.
    Sophie deed gisteravond bij mn ouders een poging te staan in de box. :confused: Ze trok zich aan haar handjes op en bleef halverwege min of meer hangen. Ze bleef het maar proberen, waren erg trots op haar.
    Gezellige dag vandaag!

xx Sophie

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Gefeliciteerd sophie met je trouwdag!
    Oh romy huilt even de koe uithangen ha ha effe melken.... bye bye

Leuk dat je nog komt kijken sophie!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha... even melken..
    Meisje weer tevreden.

Ik heb een paar dagen gekolfd, dat voelde wel echt als melken... kwam alleen bijna niks uit.

Sophie: maak er een leuke dag van!

vandaag op dag 11 na eisprong. vorige keer werd ik op dag 12 ongesteld. dus ben erg benieuwd.

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goeiemiddag meiden,

sophie gefeliciteerd met je 2 jarige huwelijk maak er een mooie dag van

lammetje is er al verandering kwa temp bij jou?

marloes spannend meid ik duim voor je

hier nog 7 dagen tot nod nog steeds last van maagzuur/misselijk en gevoel van vlinders in me buik en moe maar niet goed in slaap kunnen komen en vaak plassen maar ja kan me niet voorstellen dat dit al symptomen kunnen zijn ik zit in tweestrijd of ik de testen van matcare ga bestellen of dat ik morgen de cb digi ga halen weet het nog niet echt help haha

ik ga hier maar even wat doen

groetjes joyce

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb nog 4 digi testen liggen.... maar wacht nog wel even met testen. Vorige keer testte ik pas 22 dagen na ei positief. maar 22 dagen geduld zal ik wel niet hebben, haha... eerst maar afwachten of er duivels komen

bij jou ook weer spannend dan Joyce! duim voor je!

Vandaag zijn onze mannen trouwens 9 en 8 maanden oud!

12. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Sophie, gefelciteerd met je 2-jarig huwlijk!
    Stoer dat kleine Sophie zich probeerde op te trekken.
    Roze wolk dat wel maar ook heel zenuwachtig. Herken je dat? En een beetje schuldgevoel tegen ons kleine mannetje haha.

Marloes wat goed dat je nog steeds borstvoeding geeft. Is dat niet moeilijk met je werk?
    Spannend dat je al op dag 11 zit. Wel raar dat je de vorige keer zo snel ongesteld werd na je eitje. Gemiddeld is toch wel 14 daagjes?
    Ik duim voor je! Zou toch wel erg stoer zijn allemaal tegelijk zwanger. Kunnen we de hele topic verhuizen naar de januari mamma's

Joyce, 7 dagen van te voren testen is niet echt goed / mogelijk. Nog even geduld. Wel spannend dat je allemaal voortekens hebt. De digitale is normaal werkzaam vanaf je NOD. Moeilijk om te wachten he.
    Succes ermee.

Lammetje, jij ook een fijne dag. Merk je al iets anders aan je lijf?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, geef geen borstvoeding hoor. Hier wilde de bv niet op gang komen en heb daarom toen een paar dagen gekolfd.. maar daarna kwam het ook niet.
    dus toen lekker over op de fles, gaf een hoop rust.

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ik geef al wel 4 maanden borstvoeding en gaat super maar ja dan geen cyclus....
    Ik twijfel alleen wel want ben al zon 2 weken bijna de hele dag misselijk eer gisteren een test eraaan gewaagt van kruidvat (goed idee kruidvat?)
    maar negatief alleen blijf zo twijfelen ...
    Het kan natuurlijk ook komen dat ik mezelf gek maak en daarom misselijk ben
    Heb ook dat ik eten klaar maak en geen hap door mijn keel krijg en gisteren ineens mijn favourite chips om te kokken zo vies alleen mijn temp blijft hetzelfde nu al een maand...
    Ik moet wel zeggen dat ik altijd pas laat positief test maar zit ik mezelf nou gek te maken ik weet het niet meer pfff
    zat zelf te denken om over een paar dagen nog een keer te testen (moeilijk hoor als je geen cyclus hebt om vanuit te gaan) en als het dan ook nog niks is dan zal het wel gewoon ontzwanger hormoontjes zijn pffff moeilijk moeilijk zou wel super zijn om met jullie mee te gaan hoop het zo jullie zijn LEUK!

Ik kolf trouwens ook niet veel meer hoor alleen als het even zo uitkomt in het begin wel veel gedaan hoor maar nu niet meer

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo :D

Het is hier spannend :D :p Zou echt super gaaf zijn als jullie ook zwanger zijn :p Blauwe duimen hier hoor, ze zijn inmiddels al paars.

Lammetje, kruidvattest lees ik geen goede verhalen over. Lijkt me wel vervelend die onzekerheid. Als je denkt zwanger te zijn, zou ik er gewoon nog een testje aan wagen over een paar dagen. Maar probeer je idd niet gek te maken. Hoop het in elk geval erg voor je dat het zo is.

Gaby, dat zenuwachtige herken ik niet echt. Heb wel een soort van vlinders in m'n buik, net alsof ik verliefd ben en het van binnen af en toe zo'n sprongetje maakt. Vorig keer had ik ook een tikkeltje een schuldgevoel richting Sophie terwijl ik juist denk dat het voor haar alleen maar super leuk is een broertje of zusje. Als ik zie hoe leuk ze andere kindjes vindt....
    Gek misschien, maar nu heb ik dat schuldgevoel helemaal niet.

x Sophie

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    marloes dat is gaaf had ik nog niet eens gezien echt een maandje verschil tussen onze ventjes :D
    22 dagen na je ei pas positief joh kan me voorstellen dat je nu nog even wacht met testen ik hoop dat ie nu eerder posi aan zal geven zou super zijn.

gaby het is niet zo dat ik nu al meteen zou willen testen hoor is wel erg vroeg haha als ik zou gaan testen is het niet eerder dan 1 dag voor nod denk ik maar zat/zit in tweestrijd met welke test ik dat dan zou doen met me zoontje had ik matcare die was eerst super vaag om elke 2 dagen een stukje donkerder te worden heb toen nog een test bij de c1000 gekocht en die was toen gelukkig ook posi daarna nog matcare gedaan en die was toen vet posi maar ik hoor toch ook wel goeie verhalen over cb digi vandaar me twijfel snap je ? en al die "kwaaltjes" kunnen natuurlijk ook komen doordat ik met de pil ben gestopt.

lammetje jeetje meid lijkt me echt een moeilijke situatie je wil zo graag nog een kleintje en dan misselijk zijn enzo ik hoop zo dat ondanks je temp dat je snel duidenlijkheid mag hebben en we met zn allen straks bij de jan mama s zitten.

ik probeer er niet heel de tijd mee bezig te zijn maar door die maagzuur kan ik niet echt normaal functioneren zeg maar al vanalles geprobeerd rennie vla melk niks helpt en dan dat rare gevoel in me buik alsof ik weer helemaal verliefd ben en alsof je met je auto over een heuvel rijd waardoor je die vlinder voelt maar goed nog 7 dagen geduld :D

groetjes joyce

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, klinkt wel echt erg spannend :D :p Hoop het voor je.

x Sophie

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce en Marloes, gefeliciteerd met jullie mannetjes. Was ik nog vergeten.

x Sophie

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Heb dat ook wel een beetje dat schuldige gevoel ook al is het alleen maar leuk voor romy het eerste jaar zal een beetje moeilijk zijn maar als ze eenmaal beide lopen of kruipen hebben ze toch een maatje aan elkaar ik weet het ook niet ...
    Het zal ook wel zwaar worden een dikke buik en je kleintje nog moeten tillen maar och dat is zo vergeten als het kleintje er eenmaal is we zullen het wel zien het is altijd nog goed gekomen en ik vind het zo gezellig al die kleine kindjes!

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Joyce dat gevoel van die auto dat heb ik nou ook de hele tijd hmmm zet me toch aan het denken is toch raar dat we dat allebei hebben toch?
    Voeld ook of ik helemaal volgegeten zit maar is niet zo maag zit in mijn keel..

En badankt meiden voor jullie lieve woorden TOP

Deel Deze Pagina