Ja he? Hihi vond ik ook al vind het echt jammer dat ik niet meerdere ongis al heb gehad na bevalling dan wist ik of er een beetje regelmaat in zat...maar ja ik ga wel gewoon testen t.z.t Ik ben ook heel snel bevallen nadat ik aan de weeenopwekkers lag, binnen 3u van 3cm naar volledig en binnen 15 min persen was ons meiske dr. Was ook errug heftig en veel pijn gehad doordat het zo snel ging......ben ook benieuwd hoe het bij een eventuele 2e zou gaan. Ik ga echt hopen dat je gelijk hebt trouwens en dat ik zwanger ben hihih
Hallo dames, Ten eerste welkom Snoopy! Ik was zelf een paar maanden geleden zwanger alleen ben ik met 12 weken zwangerschap gecuretteerd. Was zwanger van een tweeling en heb een ma gehad. Nu zit ik in de tweede ronde voor een tweede kindje. Het is hier een heel gezellig clubje alleen bijna iedereen is al zwanger dus het word aardig stil hier Hopelijk volgen wij ook snel! Hier nog geen ongi te bekennen...deze week ga ik nog maar is testen. Was wel behoorlijk moe en heb 2 dagen een jeuk en eczeem aanval gekregen. Als kind heb ik veel last gehad van eczeem en bij al mijn zwangerschappen kwam dit op wat voor manier dan ook terug. Dus mijn man werd stapelgek van mij. Ik maar krabben en krabben! Misschien een kwaaltje of puur toeval.. Milli meid hoest bij jou daar?
Nou Mili en Aylin houden het nog even spannend! Snoopy: good luck met zwanger worden en welkom hier! Ik heb tot 7 maanden bv gegeven. Toen wilde JP niet meer echt en ben ik gestopt. Ik had geen cyclus gedurende de bv periode, dat vond ik vreselijk frustrerend wqant we wilden meteen na de bevalling door voor een 2de maar goed bv gaat toch echt voor! maar....ik ben wel meteen de week nadat ik stopte met bv zwanger geworden van de 2de!
Mmmm klinkt wel goed dan die eczeem..ja ik bedoel t is opzich niet fijn maar als je t tijdens zwangerschappen hebt dan kan dit wel een goed teken zijn.. Tsja hoe is het hier...geen ongi en ook niets wat er op lijkt, wel wat klachten: - soms een klein beetje afscheiding gewoon helder niets bijzonders - pijn aan mn borsten (had ik alleen voor zwangerscha en niet met ongi) - vlagen van misselijkheid/weeigheid met name na eten - veel honger - soms krampjes en soms ineens niet meer - heel erg moe - vergeetachtig - aders op mn borsten -veel plessen Maar ja...sommige van die klachten die heb ik dus ook wel voor NOD...dus al met al VAAG VAAG VAAG..hahah Misschien toch ff dinsdag een testje doen ..gewoon om ook te weten of ik met kerst alles kan eten wat ik voorgezet krijg zalm enzo... Bij jou dus ook wat klachten! Ben zoo benieuwd meid en ik duim voor je hoor! Liefssss, Mili
Aaargggg ben zooo bang voor nega test...want dan snap ik echt niets van mn cyclus.... Pffffff zenuwslopend dit gedoe.. Hahahah sprak zij, de coole kikker AHUM hihi
Je klachten klinken wel zwanger Ik heb dat ook de angst voor de negatieve test hahaha...Ik ga volgende week denk ik testen..Als de er nog niet zijn. Voelde me een paar dagen terug echt zwanger maar nu zwakt dat wel een beetje af... Misschien is mijn cyclus nu ook in eens heel lang...Hoop het echt niet want dan weet ik echt niet meer wanneer ik moet klussen
Hahha ja klinkt wel zo he? Maar ja klinkt als zorgt nog niet per definitie voor een mooie posi test weet ik uit ervaring Pfff echt heel spannend..... Ja ik hoop ook niet dat mn cyclus ineens veel langer is nu dan die voorheen ooit was...echt altijd 27/28 1x maar 30 ofzo.... Zucht...hihihi maak mezelf gek... Mn man zei ook ga dinsdag nu maar testen want met elke dag dat ongi wegblijft hoop je toch steeds meer op zwangerschap en ga je dr ook steeds meer vanuit...dus testen dan weten we waar we aan toe zijn... Echte mannenlogica he? Maaarrrrr.....IKKE DURF NIET!
He dames, Mili, ik dacht dat je had afgebouwd omdat je ook 2 flesvoedingen geeft. Eva krijgt nu sinds een paar weken zelfgemaakte drinkyoghurt bij haar boterham en dus 2x bv. Ze taalt er verder ook niet naar gelukkig. En je moet gewoon even testen joh, ik zou het allang niet meer uithouden! (en ik word nu ook knap nieuwsgierig ). Of jij en Aylinn wachten gewoon nog tot de 293 en dan testen we met zn drietjes positief . En jij dus ook een snelle bevalling. Ik vond het ook wel heel zwaar, vooral door de persdrang die ik kreeg bij 5 cm omdat Eva verkeerd lag, maar een volgende keer teken ik voor zon bevalling! Ik weet nu wat ik ervoor terugkrijg, dat maakt het allemaal op voorhand al goed! Lammetje, ik kan me jou nog wel herinneren van het bv deel hier. Fijn dat je snel zwanger was, ben je toch niet voor niets met de bv gestopt, want dat is wat mij dus tegenhoudt, grote kans dat mijn cyclus hetzelfde blijft al geef ik geen bv meer. Wat betreft bv en 3 kids, met bv hoef je geen flesjes klaar te maken en schoon te maken dus dat scheelt weer . Wat was Romy klein trouwens! Pooh, dat was zeker een snelle bevalling! Ik vond die van mij net goed, maar ze zeiden wel dat een 2e bevalling sneller zou gaan, daar hou ik dus wel rekening mee (ook dat het dan dus ook zwaarder zal zijn/nog meer pijn zal doen) Aylin, jeetje, een missed abortion van een tweeling, wat erg . En je was al zover Laten we hopen dat dit topic snel helemaal stil kan vallen . Ik las iets over een topic aan de andere kant, bestaat er zon zelfde topic bij zwangerschap? Ik hoop dat je jeuk ergens goed voor is en dat het door een zwangerschap komt! Wat betreft als je een langere cyclus hebt en niet weet wanneer je moet klussen ik heb dus een superlange cyclus en raakte ook helemaal de tel kwijt wanneer we moesten klussen . Maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn afscheiding anders werd (dun, doorzichtig en slijmerig, sorry ) en toen ik een dag later een ovulatietest deed was deze positief! En ik temperatuur, maar daarmee weet je alleen achteraf dat je je eisprong hebt gehad, maar goed, dan kun je het wel rustiger aan doen met klussen, is toch ook wel fijn om te weten . Me2, jou heb ik ook wel eens gezien op het bv gedeelte. Geweldig dat je meteen na het stoppen van de bv zwanger werd! Wel fijn dus eigenlijk dat JP niet meer wilde, scheelt weer twijfelen om zelf te stoppen. Ik ben de afgelopen dagen behalve de andere kwaaltjes ook wat sneller emotioneel en ik word sneller boos, ik hoop dat het door zwangerschapshormonen komt . Ik durf er echt niet teveel op te hopen, zou toch ook wel heel snel zijn. Maar dat was bij de zwangerschap van Eva ook dat ik zo dacht en het was toch echt waar! Dus ik houd gewoon hoop! En ik duim voor iedereen hier mee! Liefs, Snoopy
Ik heb 2 curettages gehad omdat de eerste niet goed was gegaan. Er zat nog rest weefsel in mijn baarmoeder. Misschien dat hierdoor mijn cyclus van slag is. De eerste curettage was in september en ik zit nu pas in ronde 2 na alle ellende. Ik hoop ook dat de jeuk een voorbode is op een zwangerschap maar heb er een hard hoofd in... Een test zal het bewijzen
Ik maak mezelf soms ook gek hoor meid! Maar ga voorlopig nog niet testen..Ik ben ook bang voor de teleurstelling maar er zit een kans in dat onze lichamen ons voor de gek houden!
Aylin Aylin toch ,je gaat geen teleurstelling tegenkomen volgens mij ben je gewoon 100% zwanger hoor ik zou vandaag allang getest hebben
Goedemorgen meiden, Ik ben al 2 dagen erg moe. Gister rond 14:00 weer mijn bed ingedoken! Vanmorgen werd ik wakker rond 09:00 ben ik weer in slaap gevallen tot net. Ik hoop zo dat dit een goed teken is Toch denk ik steeds dat ik niet degene zal zijn met de mazzel weer zwanger te zijn in ronde 2 na de ma... @ Nadinneke en Pooh schatten ik wacht nog even en ga dan testen!
@ snoopy: haha geeft niet dat je dacht dat ik aan t afbouwen was. Maar was niet zo niet bewust in ieder geval Weet je k wilde wel testen, maar vanochtend had ik ineens een ieniemienie stipje roze bij afvegen, bijna niet te zien hoor...maar toen dacht ik ik word ongi... Maareh sindsdien echt niets....PFFFF k snap er niets van.. Zit dus erg op de wip...morgen wel of niet testen? T is zo jammer van de test als ie nega is Dusssss ik dub nog ff verder maareh als ik getest heb horen jullie het zsm!
@ aylin en Pooh: Hahah ja k durf gewoon ech niet.....beetje roze zoner, zie vorige berichtje aan snoopy... Maar ja was een miniscuul stipje.. En nu weer niets...k sap dr niets van. Wie weet toch morgen testje wagen hahah maar k denk net als Aylin dat ik vast niet de gelukkige ben.... Knufff, Mili
Toch een test gedaan en helaas negatief.. Dus toch een late eisprong en een heel lange cyclus voor mij helaas..
He bah nee! Wat Kl*ten voopr je meid! K had er zo'n goed gevoel over met al de dingen die je noemde enzo...... Nou nu durf ik dus helemaaaaal niet meer! Ik krijg vast ook nega test.... Aylin kop op volgende ronde is voor jou! Dikke knuffel, Mili
Ja helaas ik kan pas weer testen volgende week dinsdag dus ik denk dat ik rood het jaar uit ga met een heeeele lange cyclus
Nou je kan tich ook een hele late eisprong hebben gehad en dat je nu dus nog nie posi kon testen? Of is die kans maar heeel klein? Want tjsa elke kans is er een toch? He bah meid ik baal echt hoor voor je, k had het je zo gegun een mooie posi test met kerst! Ik ga morgen testen mn man kan er niet meer tegen en wil weten waar we aan toe zijn. Haha dus als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen. Ik laat het hier zsm weten maareh k ga er vanuit dat ik net als jou ook nega test... Liefs, Mili
Ik denk dat de kans klein is. Wij hebben zondagavond geklust en dinsdag is mijn ei gesprongen... Ik hoop voor jou op een heel mooie positieve test meid!