He meiden, Had zo gehoopt op rose inmiddels. Aylin: balen dat je een nega test had meid. Hopelijk is het idd een late eisprong. Vreemd lichaam hebben we toch he? Mili: spannend meid, de moed erin houden he? Ik zou toch maar een testje wagen als ik jou was. Ben je van de onzekerheid af. Ook al snap ik heel goed dat je natuurlijk niet teleurgesteld wil worden. Succes in ieder geval. Voor iedereen draaien hier de duimen.
@ all: Helaas helaasss, testen is niet meer nodig. Ben zonet ongi geworden...vanuit het niets geen klachten of niks. K hou nu dus maar een cyclus van 32 dagen aan dan..pfff jakkes. Maar goed weten we wel waar we aan toe zijn nu Op naar de volgende ronde...... Kan iemand mn NOD zetten op 22 januari? Thanks! Knufff, Mili
Balen meid dikke knuf...Vreemd hoor als ik ga testen en ik test negatief komen de duivels bij jou op bezoek..? Op dan maar weer naar de volgende ronde..Ik denk dat ik volgende week dinsdag moet aanhouden...
Hahaha ja najaa als ze bij mij zijn komen ze bij jou wellicht nu ineens niet meer en test je gewoon veel later posi! K heb nu echt alleen helemaal geen idee meer wanner ik nu t beste kan klussen....... Maar goed we zien wel...
Ja best wel want tsja we kregen wel wat hoop. Maar hey k heb al een mooi meiske rondlopen hier dus k mag niet klagen al baal ik wel
Bij mij is het een grote puinhoop. Roze spotting gehad krampen niet te geloven allerlei kwaaltjes en tot nu toe nog een negatieve test...? Waarschijnlijk komen mijn duivels volgende week dinsdag pas...
@ Aylin balen meid van die negatest. Ik hoop nu gewoon dat je eitje later was en bevrucht! @ Mili een hele dikke knuffel! Ik weet bij mij nog hoe het die 5 maanden telkens elke maand weer rot voelde. Ik hoop dat de volgende maand raak is!
Klussers Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 18 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 5e ronde - NOD:30 december Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 7e ronde (na vmk) -NOD:11 januari zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 11 januari Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 3e ronde - NOD : 22 januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 1e ronde - NOD: ? Januari Marsab - klussen voor 2e kindje - ronde 1 (na lang op een cyclus hebben gewacht) - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf maart 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD: 6 december ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23 & Tearke link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Mili: knuf voor jou en succes de volgende ronde. Aylin: misschien test je idd later posi. Ik hoop het voor je.
Ik hoop het meid. Deze ronde was voor mij heel vaag..De positieve ovulatietesten roze spotting de enorme rug en buik krampen allemaal heel vaag... We wachten maar gewoon weer af...
He bah...wat naar. Ik hoop dat je toch gewoon later bevrucht bent hoor... Enneh anders komende ronde raak!
Ja baal ook echt wel maar ja we gaan weer voor de volgende ronde hoor! Ennneh k geniet zoo van Nora dus dat maakt alles weer goed Hey ehm allemaal fijne dagn alvast he? Kweenie of ik er veel zal zijn de komende dagen zijn veel op visite
Ach meid we zien wel...ik heb iig een heel lief meisje dus dat scheelt een hoop! Jij ook dus we redden ons wel...