net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ja snoopy ik heb je ook wel eens langs zien komen op het forum dus gezellig dat je hier mee komt kletsen
    ook al zijn er veel dames zwanger ze blijven komen en maken het hier reuze gezellig!

lief kaartje kwam er hier weer voorbij :)

milli meid balen zeg had je zo een mooi kerstkado gewenst
    baen meis en dikke knuffel

aylin jij blijft de spanning er nog lekker in houden zeg jeetje [-o<

neus pooh milli aylin nadinneke sophie me 2 snoopy vermanen femmigje iuno gaby sab enz enzz alle dames heel fijne kerstdagen en een gelukkig en vruchtbaar jaar!

zal er ook niet veel zijn rond de kerst maar denk wel aan jullie
    enne 29 december mijn meisje 1 jaar jeetje wat een feest (maar wat een rotdatum voor verjaardag ha ha )

dames tot kiekus ;)

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ooh mili wat jammer...

de duimen draaien nog voor je aylin!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    He dames,

Mili, wat balen... maar wel fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt. En je hebt al een mooi meisje inderdaad, ik vind het zwanger proberen te worden van een 2e ook wel minder lastig, maar het gevoel vind ik wel een beetje hetzelfde, je hoopt het net zo graag. Maar als het dan niet zo is is het fijn dat je al een mooi kindje hebt.

Aylin, een negatieve test maar nog niet echt duidelijkheid, vaag hoor allemaal... ik hoop dat je toch zwanger bent!

Lammetje, 29 december is inderdaad niet zo'n handige datum, 30 december ook niet ;). We doen het er maar mee, ik ben allang blij dat ze er is :).

Hier iets raars vandaag, had opeens licht bloedverlies, roze eigenlijk en heel dun. Vanmiddag 2 keer gehad, had gisteren ook wat buikpijn en vandaag ook wat. Theoretisch gezien zou een innesteling kunnen zijn, maar ik vraag me af of het niet teveel bloed was dan. Ik geloof er eigenlijk gewoon niet zo in en ben bang dat mijn lichaam gewoon van slag is :(. Hm, vooralsnog een beetje positief blijven, dus dat probeer ik dan maar, toch maar beetje hopen op innesteling dan ;). Temp was vanochtend wel opeens iets lager, kan ook op een innesteling wijzen toch?

Liefs,
    Snoopy

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve kriebel meiden haha,

Geen :evil: nog te bekennen misschien toch een later ei...afwachten maar weer. Als ze er einde deze week nog niet zijn nog maar een testje wagen!

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb dag 4 en 6 na mijn eisprong (als het mijn eisprong was) ook roze spotting gehad en een beetje slijm met een sliertje bloed mijn temp dipte ook die dag en steeg na dag 6 weer... :( Ook had ik ongi krampen en lage rugpijn. Maar ik twijfel eraan of dit een innesteling is geweest. Ik heb helaas nog niet positief getest...dus het zal wel niet.

Ik hoop voor jou natuurlijk van wel :p
    Ik ga als de :evil: niet komen einde deze week of het weekend testen...

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor had ik ook al gezegd dat ik een lieve meid rond heb lopen dus dat ik niet mag klagen ;) al baal ik wel hahaha :) ;)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks, k had mezelf ook wel een mooi cadeautje gewenst haha. Maar ach wie weet volgende ronde....
    Liefs en knuffff,
    Mili

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja echt jammer...maaaaar wie weet heeft Aylin nog een goed kans hahaha zou k wel leuk vinden!
    Enneh onze tijd komt nog wel :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt hoor, k ben blij dat we al een meiske hebben dus dat we niet kinderloos blijven zeg maar. Dat lijkt me heel moeilijk namelijk. Maar te gevoel blijft moeileijk dat je nog graag een tweede wil en al zwanger had willen zijn ;)

Pfff geen idee van je bloedverlies en innestelling...kan maar zo hoor k ben daar niet zo in thuis in temp enzo. K wacht gewoon altijd de uitslag van de test af hahahah :)

Maaaar k hoop het voor je zou gaaf zijn!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tuurlijk meid het is ook balen! Ik wacht maar weer af...

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik temperatuur dus wel omdat ik een nogal lange cyclus heb en het maar de vraag is wanneer ik een eisprong heb, ovutesten mijn hele cyclus worden me te duur ;). Ik vond het wel heel fijn om te weten wanneer mijn eisprong ongeveer was.
    Lijkt er alleen op dat ik ongesteld aan het worden ben :(. Blijf toch een beetje vloeien en heb een beetje menstruatiebuikpijn, kan me niet voorstellen dat een innesteling zo voelt. Maar ik zit op z'n ruimst gerekend op 10 dagen na de eisprong, ik dacht dus eigenlijk 8. Echt vaag..... even afwachten dus. Hoop niet dat we behalve een lange cyclus een ander probleem erbij hebben (te korte luteale fase). Moet dan toch weer een cyclus afwachten, maar die duren zo lang....

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Snoopy meid het ziet er naar uit dat ik ook een lange cyclus heb deze maand. Vorige maand 21 dagen nu zit ik al op dag 33 zucht...Voor de curettage had ik al snel weer een cyclus van 28 dagen. Was daar zo blij mee. Ben 3 keer ongesteld geweest en daarna was ik weer zwanger...

Ik gebruik ovulatie testen maar zou echt niet weten wanneer ik moet testen met een lange cyclus...? Mijn cervix is ook altijd hetzelfde dus daar heb ik ook niks aan en ik voel mijn ei ook nooit....

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een cyclus van 56 dagen gehad en nu van 53 dagen (of korter als ik nu inderdaad ongesteld word :(). Dus ik vind 33 lekker kort ;). Maar 28 is ook mijn ideaal hoor, alleen niet haalbaar bij mij geloof ik.
    Ovulatie testen met een lange cyclus... ik dacht dus wel te merken dat mijn eisprong eraan zat te komen en ben daarom gaan testen. Maar anders moet je gaan testen uitgaan van je kortste en je langste cyclus. Dus bij een cyclus van 21 dagen en zeg 33 dagen, zou je moeten testen van ongeveer dag 5 tot 19... en dan hoop je inmiddels wel een positieve test gehad te hebben ;).
    Ik ben dus op gevoel en goed geluk gaan testen en toevallig was de test meteen positief...

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Snoopy ik moet nog kijken hoe mijn cyclus verloopt deze maand...Mocht mijn cyclus nog heel lang gaan duren moet ik kijken hoe ik het ga aanpakken. Dit is pas de tweede ronde dat ik temperatuur en ovulatie testen gebruik. Ben zonder beide 3 keer zwanger geworden. 2 keer missed abortion en 1 gezonde dochter...

We zien wel ik ben nog steeds afwachtend...

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Snoopy en Aylin: succes dames. Hopelijk sluiten jullie het jaar goed af en beginnen jullie het jaar ook goed. ;)

Aylin: een vriendin van mij testte ook pas veel later posi. Ongeveer 1,5 later volgens mij. Dus we houden moed. :D

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ook voor de kriebelmama's een fijne feestdagen en een gezond en gezegend 2009. Dat er allemaal roze mag zijn. ;)

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve kriebel mama's,

Fijne feestdagen en vooral een gezond en gelukkig 2009!

@Femmigje ik hoop het....maar reken iig nergens op.

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Aylin: mis ook beter dat je nergens op rekent, kan het alleen maar positief uitpakken. Succes meid.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben vandaag toch echt behoorlijk ongesteld geworden :(. Denk eigenlijk dat ik wel zwanger ben geweest maar het heel vroeg is misgegaan, maar goed, het zij zo. Ik was vannacht erg misselijk en beroerd en vanochtend ook nog behoorlijk, maar ben toch gaan werken. Daar kregen we het trieste nieuws dat de zoon (19 jaar) van een collega bij een auto ongeluk om het leven is gekomen gisteravond :cry:. Op weg naar huis voor de kerst. Ben helemaal van de kaart en hoop dat we met z'n allen hier een mooiere kerst zullen hebben dan mijn collega en zijn familie. Koester degenen die je lief hebt...

Liefs,
    Snoopy

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Snoopy bah meid wat een verschrikkelijk nieuws. Je word dan weer even met beiden benen op de grond gezet...

We moeten inderdaad koesteren wat we hebben! Veel succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina