Goeiemorgen! Wat een rust hier! @ Aylin is het bij jou? Nog steeds geen duiveltjes? Spannend! Vandaag rustig aan hier...gisteren diner voor 12 gemaakt en precies gisteren was saam voor de eerste keer ziek en had 40 gr koorts Toennet de dag alweer begonnen met bijna 39...pfff
Goedemorgen Pooh, Wij zijn vandaag weer uitgenodigd te komen eten bij familie dus geen hoogstandjes voor mij in de keuken Vervelend dat je mannetje ziek is jammer genoeg heeft Aylin het al een paar keer gehad. Zo zielig he als ze nog klein zijn. Ik hoop dat hij snel opknapt! Nee nog steeds geen duiveltjes mijn temp is ook weer iets omhoog dus we wachten rustig af...Ik hoop ook eerlijk gezegd dat ze weg blijven Voel jij je verder goed..?
@Pooh, heftig hè als ze ziek zijn. Ons meisje was van de week ook ziek, ook met koorts. Zo zielig. Ze had een combinatie van buikgriep en zware (snot)verkoudheid. Nu gaat het met de buikgriep en koorts weer de goede kant op. Ik wens je veel beterschap met je kleintje. Wij waren gisteren bij zusje uitgenodigd om te eten, maar hebben afgezegd. Ja, ik ga haar echt niet in een vreemd bed leggen als ze zich zo beroerd voelt. @ Aylin, zou het dan toch? (hope so, hope so) @all: hier was mijn man aan begin van de week ook ziek. Dussss, ons geklus ligt ook wat op z'n gat. Terwijl ik vóór mijn ei zit... We gebruiken even geen ovutesten, worden we zenuwachtig van.
Neus ik word ook zenuwachtig van die ovulatietesten. Dit is de tweede keer dat ik ze gebruik. Ik ben 3 keer zwanger geworden zonder die dingen dus het kan zeker zonder. Er komt een beetje een druk op te staan. Van oooh jee hij is positief dus vanavond moeten we...Mijn man wil nu ineens bijna iedere avond klussen Beetje aan de late kant denk ik dan Ik hoop ook dat de weg blijven maar denk wel dat ze komen omdat ik me niet echt zwanger voel...Hoe dat ook mag voelen met de rare lijven van ons Jij moet roze hoor deze ronde meid het is je echt gegund!
Ik lees al heel lang mee met jullie topic, maar kon telkens niet reageren omdat mijn moeder mee leest. Vind ik prima want ze heeft een supermooi zwangerschapsdagboek gemaakt met alles wat ik hier op zw pagina heb gepost. Ik heb dus tijdelijk een ander account Ik ben in juli bevallen van een prachtig kindje en al vrij snel begon het weer te kriebelen en.................................. vandaag positief getest, wat een wonder! Het gevoel is weer hetzelfde. Vriend en ik lopen al vanaf 10.30 te giebelen, helemaal top
@ Wonderen gefeliciteerd! Nu ben ik wel benieuwd wie je bent! Kom je ook meekletsen bij net bevallen en weer zwanger bij zwangerschap en clubs?
Sorry had over je berichtje heen gelezen in de drukte....hele dikke knuffel voor jou en hopelijk is het deze ronde wel raak!
Klussers Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 18 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 5e ronde - NOD:30 december Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 7e ronde (na vmk) -NOD:11 januari zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 11 januari Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 3e ronde - NOD : 22 januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 1e ronde - NOD: ? Januari Marsab - klussen voor 2e kindje - ronde 1 (na lang op een cyclus hebben gewacht) - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf maart 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD: 6 december ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke & Wonderen link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Wonderen ik heb je toegevoegd!
ik ben, denk ik, geen onwijze bekende op het forum, maar misschien heb je mijn naam of foto's onthouden. Nog een paar weekjes totdat oma weet dat er weer een wondertje op komst is en dan kan ik hopelijk mijn profielen samenvoegen. Dank je voor de tip van het andere clubje
hi ladies hier weer een berichtje van mij, hoe is het met iedereen? ben sinds een paar daagies weer terug van marokko, was heerlijk maar zooooo koud daar tegelijk, nog nieuwe zwangeren hier? hier nog niets, heb zelfs die zwangeren tabletten van de etos en ovu. testen meegenomen op vakantie maar hielp niet echt, die ovutesten snapte ik ook niets van, leek wel alsof ik gewoon geen eisprong had, ik hield het zo een 10 dagen bij maar steeds telkens weer een negatieve test... het is jammer...maar wie weet dat deze maand wat word, succes allen gr.
Dames, allemaal fijne dagen gehad..? Wij wel heerlijk bij vrienden en familie gegeten. Nu weer op naar de jaarwisseling. Hier nog steeds geen ongi te bekennen...en mijn temp is weer iets omhoog. Toch hoop ik nergens op mijn nod (als mijn eisprong nu wel klopt) is aanstaande dinsdag... @Vrijheid welkom terug meid! Ik doe die ovulatietesten ook de deur uit werd er echt niet wijzer van! Hopelijk is het deze ronde raak voor jou!
Klussers Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 2e ronde na ma - NOD: 18 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 5e ronde - NOD:30 december Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 7e ronde (na vmk) -NOD:11 januari zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 11 januari Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 3e ronde - NOD : 22 januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde - NOD: 22 Januari Marsab - klussen voor 2e kindje - ronde 1 (na lang op een cyclus hebben gewacht) - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? november Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf maart 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD: 6 december ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke & Wonderen link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Lucky bedankt voor je pbtje ik heb het aangepast!
he thanks meid, jij ook al niet wijzer van die testen...ik begreep er niets van had er 10 meegenomen en steeds gaven die negatief aan, echt steeds EEN zo een streep, krijg de kriebels van die enkele strepen haha, vind ze zo negatief nou meid, hopelijk is het maar raak deze keer...
Ik hoop het voor je...Bij mij gaven ze steeds positief..aan? Dus heb deze cyclus wel 3 keer een eisprong gehad als het aan die dingen lag hahahha... Ik zit nu op de wachtbank maar denk dat ik deze ronde rood het jaar uit ga ipv roze
Goedemorgen dames, Hier geen nieuws mijn temp is nog wel hoog maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk...Ben wel erg emotioneel kan wel janken om alles. Maar dat kan ook aankondiging van mijn ongi betekenen! Over 3 dagen kan ik testen....Ga ook echt pas testen als ik overtijd ben..
@ aylin, dat had ik me ook voorgenomen om pas te testen als ik overtijd zal zijn. Vind het anders ook zo zonde......van het geld, van de spanning. Ik heb nu 1 dag overtijd getest